COMUNICAT. Randamentul fiecărui om depinde în mare măsură de condiţia fizică şi psihică în care se află. Cu alte cuvinte, performanţa angajaţilor tăi este strâns legată de sănătatea acestora. Aşadar, eforturile pe care le depui şi deciziile pe care le iei pentru îmbunătăţirea stării lor fizice şi mentale influenţează activitatea şi succesul afacerii tale.
Nota Paginademedia.ro: În secţiunea COMUNICATE sunt prezentate comunicatele companiilor care se înscriu, pe baza unui abonament plătit.
Iată câteva metode prin care te poţi asigura că vei avea o echipă sănătoasă şi performantă.
Încurajează mişcarea
Activitatea fizică este primul pas pentru adoptarea unui stil de viaţă sănătos. Îţi poţi încuraja colegii să facă mişcare în primul rând prin exemplu personal. Menţinerea unei greutăţi corporale optime şi participarea la activităţi sportive sunt doar două exemple ale unui lider model. Un pas mai departe este stimularea angajaţilor să facă mişcare.
O poţi face prin oferirea de abonamente gratuite sau reduceri la săli de fitness şi de sport, dar şi prin înscrierea la competiţii sportive pe echipe. Aceasta este şi o investiţie în coagularea echipei cu care lucrezi. Cu cât petrec mai mult timp împreună în afara spaţiului de lucru, cu atât se cunosc mai bine şi se consolidează relaţiile. În ceea ce priveşte activitatea în sine, încearcă să te ridici cât mai mult de pe scaunul de la birou şi încurajează-i şi pe ceilalţi să-ţi urmeze exemplu.
Şedinţele de lucru, convorbirile telefonice şi discuţiile cu colegii se pot desfăşura foarte bine şi în poziţie verticală, chiar făcând câţiva paşi prin birou. Având în vedere că sedentarismul este una dintre principalele cauze ale degradării sănătăţii, încurajează pe cât posibil accesul la serviciu cu transportul în comun, bicicleta sau pe jos.
Poţi face aceasta prin decontarea abonamentelor, acordarea de vouchere pentru bicicletă sau achiziţia de pantofi sport. Implicarea tuturor în campanii de tipul „vinerea verde”, în care maşinile – în primul rând a ta! – rămân în parcare, iar angajaţii, în frunte cu tine, mergeţi pe jos sau cu bicicletele la serviciu, sunt un exemplu de implicare în acţiuni civice ce au în vedere protejarea planetei şi implicit a sănătăţii fiecăruia.
Asigură condiţii de hrană sănătoasă
Obiceiurile alimentare bune sunt cheia sănătăţii. Ceea ce consumi te defineşte ca om. În special în locurile unde se munceşte foarte mult există riscul unei rutine de hrană dezordonată. În calitate de lider trebuie să-ţi încurajezi angajaţii să folosească pauzele de masă pentru a-şi reîncărca bateriile cu nutrienţii necesari.
Dacă le pui la dispoziţie un spaţiu de masă şi servicii de hrană, asigură-te că persoana care alimentează stocurile sau încheie contractele alege doar produse de calitate. Legumele şi fructele sunt gustarea perfectă dintre mese, în timp ce instalarea de dozatoare apă le oferă angajaţilor tăi sursa lichidului vital de băut, pentru ceai sau cafea.
Oferă servicii de sănătate
Marii furnizori de servicii medicale oferă pachete pentru companiile care ţin la sănătatea angajaţilor lor. În funcţie de specificul afacerii tale vei putea alege abonamentul potrivit, fie că vorbim despre corporaţii, IMM sau antreprenori. În primul rând, medicina muncii este un serviciu obligatoriu care îţi oferă o primă imagine cu privire la starea sănătăţii angajaţilor tăi.
Alege furnizori de încredere şi de calitate care îţi vor prezenta o situaţie onestă a condiţiilor în care lucrează angajaţii tăi. În afară de aceasta poţi alege pachete cu servicii medicale de prevenire, investigaţii, tratament, intervenţii şi recuperare medicală pe care să le oferi angajaţilor tăi gratuit sau cu anumite procente de discount pentru ei şi pentru membri ai familiilor lor.
Orice investiţie în păstrarea şi îmbunătăţirea sănătăţii angajaţilor tăi este o strategie de business, deoarece vei fi principalul beneficiar al randamentului pe care îl oferă. Mişcarea, hrana sănătoasă şi beneficiile de ordin medical sunt doar trei exemple de condiţii pe care le poţi oferi la serviciu.
Ce este secţiunea COMUNICATE:
În secţiunea COMUNICATE sunt prezentate comunicatele companiilor care se înscriu, pe baza unui abonament lunar. Este deschisă atât companiilor, cât şi free-lancerilor care doresc să îşi promoveze serviciile pe care le oferă.
Detalii, la [email protected]
Autor: Comunicat publicitatepaginademedia.ro
Comentarii