Skip to main content

COMUNICAT. Telekom lansează proiectul Futureproof pentru a sprijini Generaţia Z în explorarea viitoarelor oportunităţi de carieră

 
COMUNICAT. Telekom lansează proiectul Futureproof pentru a sprijini Generaţia Z în explorarea viitoarelor oportunităţi de carieră

COMUNICAT. În Europa, mai mult de 1 din 2 tineri din Generaţia Z este îngrijorat pentru viitorul său, care a fost influenţat puternic de pandemia de Coronavirus. Proiectul Futureproof, lansat în 10 ţări ale Grupului Deutsche Telekom, printre care şi România, îşi propune să susţină Generaţia Z şi să valorifice puterea instrumentelor digitale pentru a ajuta generaţia viitoare în drumul către un viitor de succes.

Publicitate

Este o platformă de sprijin care a fost dezvoltată pentru a demonstra potenţialul uriaş al Generaţiei Z şi pentru a-i inspira pe tineri să identifice oportunităţi pentru viitoarele cariere, dar şi să descopere abilităţi pe care ei nu le-au valorificat încă.

Nota Paginademedia.ro: În secţiunea COMUNICATE sunt prezentate comunicatele companiilor care se înscriu, pe baza unui abonament plătit.

Proiectul Futureproof a fost dezvoltat în parteneriat cu personalităţi din rândul Generaţiei Z, dar şi cu un grup de experţi în HR. Acesta are drept scop conectarea utilizatorilor şi oferirea unui acces facil la o serie de materiale inspiraţionale şi instrumente pentru descoperirea abilitaţilor necesare în conturarea viitoarei cariere. Proiectul este susţinut de Billie Eilish, câştigătoarea a şapte premii GRAMMY.

„Viitorul pare nesigur”, spune Billie Eilish, „dar sunt întotdeauna inspirată de ceea ce generaţia noastră este capabilă să realizeze în faţa provocărilor”.

Într-o lume post-pandemică, generaţia următoare se confruntă cu multe incertitudini: de natură culturală, socială şi economică. Cercetările* lansate de Telekom arată că, în Europa, 61% dintre respondenţi (tineri din Generaţia Z) sunt îngrijoraţi de viitorul lor loc de muncă şi de perspectivele de carieră. 54% nu sunt siguri ce tipuri de cariere vor exista în viitor, 43% dintre ei spunând că nu sunt siguri dacă au calităţile necesare pentru a reuşi în carieră.

"Telekom Romania a fost întotdeauna alături de tineri şi a susţinut, prin intermediul iniţiativelor, programelor şi parteneriatelor sale strategice, dezvoltarea tinerei generaţii de profesionişti.

În contextul actual, mai mult ca oricând, ne dorim să venim în ajutorul Generaţiei Z cu instrumente digitale care să îi ajute pe tineri să identifice oportunităţi de dezvoltare profesională şi să îşi transforme pasiunile şi abilităţile individuale în atuuri pentru viitor," afirmă Andreas Elsner, Chief Commercial Officer Residential Marketing & National Sales Telekom Romania.

"Gen Z păşeşte într-o piaţă a muncii care a fost şi va continua să fie schimbată fundamental atât din cauza pandemiei COVID-19, cât şi datorită transformării şi inovaţiilor digitale." explică Ulrich Klenke, Chief Brand Officer la Deutsche Telekom. „Considerăm că este responsabilitatea noastră, a tuturor, să îi ajutăm să profite de oportunităţile pe care le întâlnesc şi să învingă provocările cu care se confruntă. Vrem să le arătăm că dacă au o pasiune, cu siguranţă au un viitor.”

În centrul Proiectului Futureproof se află un instrument digital cu acces gratuit (futurefeed.telekom.com/ro-RO) care ajută Generaţia Z să înţeleagă mai bine abilităţile şi modul în care acestea sunt conectate la oportunităţile viitoare de carieră. Platforma foloseşte modelul RIASEC (personalitate vocaţională) pentru a-i inspira pe tinerii utilizatori să identifice oportunităţi viitoare pentru cariera lor.

Instrumentul îi ajută pe tineri să înţeleagă cum pasiunile, abilităţile, talentele şi personalitatea lor contribuie fundamental la formarea lor profesională şi în alegerea celei mai bune modalităţi de a folosi aceste atribute personale în carierele lor viitoare. Spre deosebire de serviciile existente, instrumentul Futureproof prezintă o perspectivă unică asupra Generaţiei Z, identificând tendinţele şi schimbările importante din piaţa muncii şi oferind noi perspective printr-o experienţă personalizată şi construită după principiile gamificării.

Alături de acest instrument, hub-ul online al Proiectului Futureproof pune la dispoziţia tinerilor resurse utile create de experţii Deutsche Telekom, dintre care menţionăm: informaţii şi sfaturi despre cum să construim un CV, cum să ne pregătim pentru un interviu de angajare sau cum să ne consolidăm prezenţa în social media.

Fiind cel mai valoros brand de telecomunicaţii din Europa, Deutsche Telekom este dedicat susţinerii tinerilor prin intermediul unei game variate de iniţiative precum programe de învăţământ dual dedicate studenţilor şi tinerilor care fac primii paşi în carieră, resurse privind dezvoltarea lor profesională şi oportunităţile de angajare, programe adaptate tinerilor şi regiunilor şi mediilor din care aceştia provin.

Deutsche Telekom lansează o campanie internaţională dedicată Generaţiei Z şi un scurtmetraj optimist care invită tinerii să aleagă utopia în locul distopiei şi să aibă încredere că pasiunea lor poate fi monetizată. Creat de Saatchi & Saatchi, Londra, filmul transmite un mesaj optimist şi evidenţiază oportunităţile de carieră care vor evolua în mod natural din pasiunile actuale ale acestei generaţii.

Acţiunea filmului are loc în 2021 unde protagoniştii, un grup de tineri, pot vedea fragmente din viitor şi reuşesc, astfel, să obţină o perspectivă asupra modului în care ei (şi lumea din jurul lor) s-au schimbat ca o consecinţă a faptului că şi-au urmat pasiunile. Regizat de Rollo Jackson, scurtmetrajul creează o lume fictivă plină de speranţă şi deschisă tuturor posibilităţilor.

Superstarul Billie Eilish apare ca personaj episodic în acest scurtmetraj, a cărui coloană sonoră o şi semnează, cu melodia „My Future”. Campania se va derula pe diverse canale de social media, printre care Instagram, YouTube, Snapchat, TikTok şi Spotify.

În 2020, Telekom a colaborat cu Billie Eilish pentru a aduce în lumina reflectoarelor puterea şi potenţialul conectivităţii şi tehnologiei care se află în mâinile tinerilor. Acum, mai mult ca oricând, Telekom doreşte să se asigure că tinerii au access şi constribuie în mod egal la viaţa socială, economică şi culturală. Proiectul Futureproof reprezintă pasul următor al misiunii Telekom prin care sprijină această generaţie şi viitorul ei profesional.

Mai multe informaţii sunt disponibile aici: www.telekom.com/projectfutureproof

Platforma online Futureproof dedicată tinerilor este disponibilă aici: futurefeed.telekom.com/ro-RO

*Cercetarea a fost efectuată în aprilie 2021 de Kantar, München, în numele Deutsche Telekom. A fost intervievat un eşantion de 4.000 de tineri cu vârste cuprinse între 16 şi 26 de ani.

Credite Campanie:

  • Creatie: Saatchi & Saatchi, London
  • Digital Partner – Tool concept & realizare: Publicis Sapient, Germany
  • Producţie Video: Somesuch (LA Shoot: Somesuch LA, Kiev Shoot: Radioaktive Film)
  • Director: Rollo Jackson
  • Muzică: „My Future” by Billie Eilish & Finneas Baird O'Connell
  • Lead Media Agency: Mindshare, Germany
  • Additional Media Agencies: emetriq (Germany), Pulse Advertising (Germany), esome (Germany)
  • PR: Proud Robinson + Partners

Ce este secţiunea COMUNICATE:

În secţiunea COMUNICATE sunt prezentate comunicatele companiilor care se înscriu, pe baza unui abonament lunar. Este deschisă atât companiilor, cât şi free-lancerilor care doresc să îşi promoveze serviciile pe care le oferă.

Detalii, la [email protected]

 

VIDEO. Clipul campaniei Telekom

Autor: Comunicat publicitatepaginademedia.ro
viewscnt

Trimite un comentariu

sus