COMUNICAT. TP Vision, compania care proiectează, produce şi comercializează produsele Philips TV, Philips Sound şi AOC Audio, anunţă un nou parteneriat cu legendara echipă de fotbal FC Barcelona, în calitate de partener principal pentru dispozitivele TV, Display şi Audio.
Nota Paginademedia.ro: În secţiunea COMUNICATE sunt prezentate comunicatele companiilor care se înscriu, pe baza unui abonament plătit.
Parteneriatul va promova gama TP Vision de televizoare şi produse audio de top la nivel mondial şi va evidenţia tehnologia originală Ambilight TV a companiei şi capacitatea sa unică de a transforma televizorul obişnuit într-o experienţă de vizionare captivantă.
Fiind unul dintre cei trei parteneri principali ai clubului, Ambilight TV va apărea pe mâneca tricoului de fotbal al echipei masculine începând cu data de 28 mai, pentru a coincide cu ultimele meciuri ale sezonului 2022/23.
Ambilight TV va fi afişat în mod proeminent în interiorul stadionului. Jucătorii cheie din echipele de fotbal masculine şi feminine vor fi invitaţi să experimenteze direct gama de produse, în special Philips Ambilight TV, pentru a deveni ambasadori ai brandului.
În calitate de partener principal al clubului, TP Vision va juca un rol important în calitate de furnizor de televizoare şi ecrane pentru infrastructura audiovizuală a noului Spotify Camp Nou, care în prezent este pe cale să devină cel mai mare şi mai inovator complex sportiv din Europa.
Acordul oferă pentru TP Vision drepturi de asociere cu primele echipe de fotbal masculin şi feminin, precum şi cu celelalte echipe sportive profesioniste ale clubului.
Colaborarea dintre TP Vision şi FC Barcelona face parte din strategia ambelor organizaţii de a căuta în mod proactiv parteneri care împărtăşesc aceleaşi valori şi filozofii şi care se pot combina pentru a spori reputaţia clubului şi a companiei de a fi cele mai bune în domeniile lor.
TP Vision şi FC Barcelona împărtăşesc o viziune comună de a duce evenimentele sportive dincolo de obişnuit, creând un spectacol excepţional pentru fani, oriunde s-ar afla aceştia. FC Barcelona pretinde cu mândrie că este "Mai mult decât un club", în timp ce TP Vision oferă utilizatorului Ambilight TV “mai mult decât un televizor".
Televizoarele Philips Ambilight sunt dotate cu benzi de LED-uri colorate integrate de-a lungul marginilor din spate ale televizorului, care proiectează pe peretele din spate o aură de lumină în continuă schimbare şi care se potriveşte cu exactitate cu imaginea de pe ecran. Ambilight dă impresia unei imagini TV mai mari şi mai bune, care se extinde dincolo de limitele fizice ale televizorului.
Beneficiul unei aure de iluminare a fost stabilit de mult timp în lumea filmului, dar cercetările efectuate de TP Vision au arătat că experienţa suplimentară a Ambilight se poate extinde şi la sport, având un succes deosebit în cazul fotbalului.
Ambilight s-a dovedit deja a fi un succes uriaş, având unul dintre cele mai mari grade de satisfacţie din industria produselor electronice de consum şi un motiv stabilit pentru achiziţionarea repetată de televizoare în rândul clienţilor existenţi
FC Barcelona, campioană a sezonului 2022-2023 din La Liga, este unul dintre cele mai iubite cluburi de fotbal din lume, cu o comunitate cu adevărat globală de fani extrem de entuziaşti şi o experienţă unică în ziua meciului - dar numai câţiva fani foarte norocoşi au ocazia să vadă echipa live la Spotify Camp Nou.
Parteneriatul va introduce Ambilight TV pentru multe dintre audienţele FC Barcelona şi le va permite tuturor fanilor sportului să recreeze experienţa unică şi spectacolul unui meci în direct în Spotify Nou Camp pe televizorul Philips de acasă.
"Suntem încântaţi să putem colabora cu o adevărată emblemă sportivă globală precum FC Barcelona. Acest nou parteneriat se potriveşte în mod natural, deoarece ambele noastre organizaţii caută să îşi extindă oferta mult dincolo de obişnuit, fiecare dintre ele oferindu-le fanilor noştri o experienţă unică, atât live cât şi acasă.
Milioane de consumatori se bucură deja de televizoarele noastre unice Ambilight în casele lor şi, ca parte a strategiei noastre, acest parteneriat pe termen lung cu FC Barcelona va ridica experienţa fantastică a televizorului Ambilight la nivelul pe care îl merită cu adevărat.'', adaugă Kostas Vouzas, CEO, TP Vision (Philips TV & Sound Europe & Americas)
Comentând în numele FC Barcelona, Juli Guiu, vicepreşedinte de marketing, a declarat: "Suntem foarte mândri să urăm bun venit TP Vision ca nou partener principal al FC Barcelona. Barça s-a remarcat întotdeauna prin căutarea excelenţei, atât pe terenul de joc, cât şi în afara lui, iar această înţelegere este un alt exemplu de succes în acest sens, deoarece ne asociem cu un lider mondial în domeniul electronicii şi tehnologiei audiovizuale.
Un pas uriaş în strategia comercială a FC Barcelona în asociere cu o multinaţională care, datorită inovaţiei sale Ambilight TV, a transformat experienţa meciului într-o călătorie captivantă şi extrem de satisfăcătoare pentru milioane de fani care urmăresc fotbalul de acasă”, precizează Juli Guiu, vicepreşedinte de marketing FC Barcelona
Despre TP Vision:
TP Vision Europe B.V. este înregistrată în Olanda, cu sediul central în Amsterdam. TP Vision este o companie deţinută integral de TPV Technology Limited ("TPV"), unul dintre cei mai importanţi producători de monitoare şi televizoare din lume.
Înfiinţată în 2012, TP Vision este astăzi una dintre cea mai mare prezenţă globală din industria audio şi TV de consum. Dezvoltă, produce şi comercializează produse electronice şi tehnologii care oferă o experienţă audio şi vizuală superioară.
Cu un accent puternic pe piaţa electronicelor de consum, portofoliul de produse al TP Vision include produse audio şi televizoare de consum, ecrane profesionale şi sisteme de operare a conţinutului. Aceste produse şi soluţii sunt introduse pe piaţă prin intermediul mărcii proprii a TP Vision, AOC, precum şi a mărcii Philips, utilizată sub licenţa Koninklijke Philips N.V.
Gazda unor mărci electronice de top şi a unor produse premiate, TP Vision are peste 2.000 de angajaţi la nivel global, cu operaţiuni în Europa, America, Orientul Mijlociu, India şi în anumite ţări din Asia-Pacific.
TP Vision oferă o valoare adăugată în viaţa de zi cu zi şi în societate prin expertiza sa în dezvoltarea de produse, design, excelenţă operaţională şi producţie responsabilă.
Despre FCB:
FC Barcelona a fost fondată în 1899 şi este deţinută în prezent de peste 140.000 de membri. Este considerat cel mai mare club multisportiv din lume şi are o istorie de peste 120 de ani. Înrădăcinat în oraşul şi ţara sa, perspectivele sale sunt globale şi are sedii oficiale în oraşe de pe trei continente diferite: Barcelona, Hong Kong şi New York.
Barça caută să schimbe lumea prin excelenţă sportivă. Acest lucru ajunge şi în lumea cunoaşterii prin intermediul Barça Innovation Hub. Clubul este, de asemenea, renumit pentru angajamentul său faţă de cauzele sociale, pe care îl canalizează prin intermediul Fundaţiei FC Barcelona, şi pentru activitatea sa de educare a băieţilor şi fetelor în ceea ce priveşte valorile pozitive ale sportului.
Datorită creşterii din ultimii ani, Barça are în prezent peste 440 de milioane de fani pe reţelele de socializare.
Ce este secţiunea COMUNICATE:
În secţiunea COMUNICATE sunt prezentate comunicatele companiilor care se înscriu, pe baza unui abonament lunar. Este deschisă atât companiilor, cât şi free-lancerilor care doresc să îşi promoveze serviciile pe care le oferă.
Detalii, la [email protected]
Autor: Comunicat publicitatepaginademedia.ro