COMUNICAT. Grupul de comunicare de marketing dentsu Romania îşi înnoieşte structura organizaţională de servicii destinate clienţilor, concentrându-se asupra excelenţei serviciilor.
Nota Paginademedia.ro: În secţiunea COMUNICATE sunt prezentate comunicatele companiilor care se înscriu, pe baza unui abonament plătit.
Astfel, Marian Petcu, Director de Strategie dentsu Southeast Europe şi Group Client Partner dentsu Romania, va conduce echipa de client service, alături de Adriana Enache şi Carmen Simion, nou-desemnate pe poziţia de Client Partner pentru liniile de servicii media, respectiv creaţie.
Mircea Gheorghe a fost desemnat la conducerea departamentului de Research & Insights, acesta păstrându-şi, de asemenea, poziţia de Director de Strategie pentru operaţiunile grupului din România.
Noi nominalizări se regăsesc şi în ceea ce priveşte linia de business de media, unde Cristina Ţigău va prelua managementul unei echipe de 25 de persoane care livrează servicii digitale, inclusiv campanii de performance, programmatic advertising, instrumente martech şi comerţ electronic.
În cel mai recent sondaj privind gradul de satisfacţie a clienţilor, realizat în februarie 2023, dentsu Romania a înregistrat un scor cu 1,3 puncte mai mare decât media la nivel de industrie şi cu 0,4 puncte mai mare decât media naţională.
Potrivit lui Marian Petcu, noua structură organizaţională şi noile nominalizări vor contribui la atingerea unor standarde înalte de excelenţă în serviciile furnizate clienţilor.
"dentsu Romania este o companie de marketing communication orientată 100% spre deservirea clienţilor, iar gradul excepţional de încredere de care ne bucurăm din partea clienţilor este indicatorul-cheie pentru echipa noastră.
Secretul expansiunii continue a grupului nostru este faptul că echipele noastre au libertatea de a lua decizii pentru ele însele şi de a îşi asuma responsabilitatea în ceea ce priveşte satisfacţia clienţilor".
Radoslav Nedelchev, Country Manager, se mândreşte cu noile nominalizări la vârful companiei, care reprezintă un set foarte divers de talente.
Potrivit lui Nedelchev, o echipă echilibrată, cu experienţă îndelungată în diferite roluri din cadrul agenţiei şi cu variate calificări, vârste şi o reprezentare paritară de gen, reprezintă un factor-cheie pentru a le putea furniza servicii de excelenţă tuturor clienţilor dentsu.
Ponderea femeilor aflate pe poziţii de conducere în dentsu Romania se situează acum la 50%, pentru poziţiile de conducere executivă aceasta fiind de 64%.
Radoslav Nedelchev:
"Cultivarea propriilor talente pentru a ocupa poziţii de management este o dovadă a angajamentului pe termen lung al companiei faţă de angajaţii noştri.
Dorim să ne ajutăm angajaţii să avanseze în carieră, de exemplu prin includerea lor în programe internaţionale de mentorat şi în sesiuni de tip Share & Learn în cadrul operaţiunilor grupului din întreaga regiune."
În plus, dentsu le oferă angajaţilor săi acces la platforma globală de învăţare dentsu university, cu peste 30.000 de ore de curs disponibile, programe de formare Game Changing Talent, programe de mentorat regionale şi globale, precum şi cu propriul program de leadership pentru femeile aflate în roluri de conducere.
Ce este secţiunea COMUNICATE:
În secţiunea COMUNICATE sunt prezentate comunicatele companiilor care se înscriu, pe baza unui abonament lunar. Este deschisă atât companiilor, cât şi free-lancerilor care doresc să îşi promoveze serviciile pe care le oferă.
Detalii, la [email protected]
Autor: Adriana Diură adriana.diurapaginademedia.ro