COMUNICAT. Teads, platforma media globală care conectează agenţiile şi advertiserii cu cei mai importanţi publisheri la nivel local şi global, anunţă startul programului de certificare Teads Ad Manager (TAM) pentru partenerii din România.
Nota Paginademedia.ro: În secţiunea COMUNICATE sunt prezentate comunicatele companiilor care se înscriu, pe baza unui abonament plătit.
Programul este menit să echipeze agenţiile partenere cu toate informaţiile necesare pentru accesarea platformei de media buying TAM şi utilizarea capabilităţilor oferite de aceasta pentru a-şi optimiza procesul de lucru şi a obţine cele mai bune rezultate în campaniile lor digitale din open web.
Pe lângă validarea abilităţilor de folosire a platformei, programul de certificare include şi accesul la sesiuni de training ce oferă participanţilor insight-uri valoroase asupra tehnologiei Teads şi a modurilor în care agenţiile o pot include în mixul lor de canale digitale.
Certificarea TAM include două niveluri – Fundamentals şi Master – şi se adresează echipelor din agenţiile care au cont activ în TAM şi folosesc platforma în regim self served sau managed, pentru derularea campaniilor de publicitate digitală.
Teads Ads Manager este prima platformă de programmatic buying cu capabilităţi de targetare cookieless din open web.
Cu ajutorul acesteia, agenţiile şi advertiserii pot adresa, pe lângă segmentele de audienţă standard, bazate pe informaţiile din cookie-uri, şi segmente de audienţă bazate exclusiv pe semnale cookieless şi / sau segmente contextuale, extinzând astfel reach-ul campaniilor digitale derulate şi asigurând o relevanţă crescută în plasarea ad-urilor.
Publicis Groupe România, primul partener din România cu certificare TAM
Publicis Groupe România, cel mai mare grup de marketing, comunicare şi transformare digitală din România, este primul partener Teads din România care a beneficiat de programul de certificare Teads Ads Manager pentru echipele de digital din agenţiile sale.
Doina Radicof, Sales Director, Teads România:
"În ultimii trei ani, TAM a fost punctul de convergenţă pentru cea mai mare parte a inovaţiilor aduse de Teads în piaţa de programmatic advertising, fie că vorbim de opţiuni de targetare cookieless, algoritmi de optimizare sau modele flexible de buying, transformând substanţial modul în care agenţiile şi clienţii colaborează cu noi.
M-am bucurat că şi în plan local programul a fost primit cu acelaşi entuziasm pe care l-am văzut şi în alte pieţe europene, precum Elveţia, Polonia sau Cehia, iar faptul ca Publicis Groupe România a dorit să fie primul partener care îşi certifică echipele de digital este încă o dovadă a parteneriatului nostru solid."
Diana Ionel, Precision Lead, Publicis Media:
"Consolidarea şi validarea competenţelor digitale ale echipei sunt în permanenţă o prioritate pentru noi, fiind un factor important care determină abilitatea noastră de a îmbunătăţi performanţa în comunicare a clienţilor şi de a optimiza investiţiile de media.
Programul de certificare TAM vine în sprijinul acestor obiective, iar componenta de training reprezintă o modalitate bună de a ne menţine la curent cu cele mai importante dezvoltări aduse de Teads în zona de adtech, precum şi cu modul în care putem folosi eficient această tehnologie în activitatea noastra zilnică."
Ce este secţiunea COMUNICATE:
În secţiunea COMUNICATE sunt prezentate comunicatele companiilor care se înscriu, pe baza unui abonament lunar. Este deschisă atât companiilor, cât şi free-lancerilor care doresc să îşi promoveze serviciile pe care le oferă.
Detalii, la [email protected]
Autor: Adriana Diură adriana.diurapaginademedia.ro