COMUNICAT. Gaming Marathon connected by Vodafone, cel mai mare festival românesc online de gaming, aniversează 2 ani de existenţă printr-o ediţie în care îşi reafirmă susţinerea faţă de fetele şi femeile interesate să urmeze o carieră în gaming.
Sâmbătă, timp de peste 15 ore, streamerii şi comunităţile lor de sute de mii de gameri le vor încuraja pe fete să urmeze o carieră în gaming, fie că îşi doresc să fie creatoare de conţinut, fie să se antreneze pentru o carieră de jucătoare profesioniste în competiţii de esports sau îşi propun să lucreze în industria dezvoltatoare de jocuri.
Nota Paginademedia.ro: În secţiunea COMUNICATE sunt prezentate comunicatele companiilor care se înscriu, pe baza unui abonament plătit.
Gaming Marathon este connected by Vodafone şi upgraded by George şi are loc sâmbătă, 16 aprilie, începând cu ora 10, pe www.gaming-marathon.ro.
Girl Gamer, competiţie de League of Legends dedicată fetelor
Evenimentul oferă oportunitatea fetelor talentate să se remarce la nivel european la Girl Gamer European Championships, una dintre puţinele competiţii de League of Legends dedicate exclusiv fetelor.
La această ediţie de Gaming Marathon, are loc faza locală a turneului Girl Gamer cu sprijinul #EveryGamerCounts, o iniţiativă a Goethe-Institut Bucureşti, care are scopul de a găsi cele mai bune echipe de fete din România care vor avea ocazia să joace în cadrul turneului european.
Produsă de Digital Crusade, etapa calificărilor pentru competiţia Girl Gamer România va avea loc pe 12 aprilie, iar finala competiţiei se va desfăşura în cadrul Gaming Marathon, pe 16 aprilie.
“Sărbătorim doi ani de Gaming Marathon cu una dintre temele favorite abordate până acum în cadrul evenimentului, anume susţinerea femeilor în gaming. Ultimele cifre furnizate de RGDA arată că 27% din angajaţii primelor 15 companii de gaming din România sunt femei. Iată deci că femeile nu doar că se joacă la fel de mult ca bărbaţii, aşa cum relevă tot un studiu recent, ci şi contribuie la dezvoltarea jocurilor.
Credem cu tărie că mai multe femei în gaming înseamnă mai multă diversitate care generează mai multă creativitate şi valoare pentru industrie, aşa că vom continua să le încurajăm să fie deschise către o carieră în domeniu, indiferent de disciplina de care sunt interesate”, a precizat Tudor Dăescu, preşedinte Gaming Week, co-organizatorul Gaming Marathon.
O carieră de succes în industria de gaming
Fetele interesate să urmeze o carieră în industria devoltatoare de jocuri vor afla cum pot ajunge să lucreze în game development chiar de la specialistele din industrie. Ovvy, AmyClaire, Bobospider şi Antonia Nuckle vor vorbi cu reprezentante ale Ubisoft, cel mai mare studio din industria dezvoltatoare de jocuri de pe plan local, despre oportunităţile existente în industrie pentru femei şi, mai ales, cum este să lucrezi la jocuri de un succes enorm, care sunt realizate şi în România, precum Assassin’s Creed Valhalla, Watch Dogs: Legion sau Rainbow Six Extraction.
Challenge-uri pe mobile între cuplurile de streameri
Samsung provoacă două cupluri de streameri în meciuri 1 vs. 1 în unele dintre cele mai populare jocuri de pe mobile pentru a demonstra că skill-urile sunt cele mai importante, nu cine se află în faţa ecranului.
Alexa şi Jaxi se vor confrunta în Standoff 2, în timp ce Tedereu şi prietena sa vor juca meciuri de PUBG Mobile.
Ce cumpără gamerii online?
Pentru prima dată în cadrul Gaming Marathon, streamerii vor realiza un sondaj cu ajutorul comunităţilor lor. Studiul este iniţiat de George, primul banking inteligent, şi îşi propune să afle mai multe despre obiceiurile gamerilor în materie de shopping online. Cei care vor participa la studiu vor avea ocazia să câştige numeroase premii şi gadget-uri.
Mai multe detalii despre Gaming Marathon, line-up-ul complet şi programul jocurilor se găsesc pe www.gaming-marathon.ro.
Gaming Marathon este connected by Vodafone şi upgraded by George şi susţinut de AGON by AOC, Samsung, Logitech G, HELL ENERGY, Goethe-Institut Bucureşti, Ubisoft România şi Radio ZU.
Ce este secţiunea COMUNICATE:
În secţiunea COMUNICATE sunt prezentate comunicatele companiilor care se înscriu, pe baza unui abonament lunar. Este deschisă atât companiilor, cât şi free-lancerilor care doresc să îşi promoveze serviciile pe care le oferă.
Detalii, la [email protected]
Autor: Comunicat publicitatepaginademedia.ro
Trimite un comentariu