Skip to main content

COMUNICAT. Arta de a trăi frumos cu CCC

 
COMUNICAT. Arta de a trăi frumos cu CCC

COMUNICAT. Membrii Clubului CCC şi patru dintre influenţatorii preferaţi ai clienţilor CCC, Andra Gogan – imagine brand Sprandi, Maria Vigheciu – ambasador Jenny Fairy, Larisa Lupoaea – imagine Gino Rossi şi Andreea Perju – reprezentant brand Lasocki, dar şi energica prezentatoare a evenimentului, Andreea Remeţan, au sărbătorit cu „gust” şi „zen” un nou an, având ca principală rezoluţie „Arta de a trăi frumos” – atunci când vine vorba despre modă, dar şi la nivel culinar.

Publicitate

Nota Paginademedia.ro: În secţiunea COMUNICATE sunt prezentate comunicatele companiilor care se înscriu, pe baza unui abonament plătit.

În luna ianuarie, CCC şi-a recompensat cei mai fideli clienţi - statut Silver sau Gold în Clubul CCC -, cu o întâlnire-eveniment specială, în care brand-ul le-a creat cadrul pentru a experimenta arta de a trăi frumos alături de influenţatorii pe care îi admirau în mediul online şi de a se bucura de fiecare moment, în stilul CCC.

Şi cum buna dispoziţie şi grija faţă de tine începe cu un stil de viaţă sănătos, prima etapă din această campanie de loializare a fost reprezentată de organizarea unui concurs pe pagina de Facebook CCC Shoes & Bags România, în cadrul căruia, membrii Clubului CCC, cu statut Silver sau Gold din întreaga ţară au fost provocaţi să împărtăşească preparatul sănătos preferat şi persoana care îi motivează mereu să fie cea mai bună versiune a lor.

„Clubul CCC este mai mult decât o tactică în planul de comunicare, a fost creat de companie pentru a-şi cunoaşte mai bine clienţii şi a le oferi beneficii şi experienţe cu adevărat utile şi inedite. Astfel, acest eveniment a fost un răspuns firesc la nevoile acestor membri fideli.

Pentru că după o perioadă în care ne-au lipsit interacţiunile sociale, este foarte important să susţinem şi să facilităm cadrul pentru întâlniri semnificative, exact ca aceasta. A fost mai mult decât un eveniment de brand, a fost o întâlnire între prieteni, cu muuulte emoţii pozitive, râsete, glume, dans şi energie.

Iar acest lucru s-a reflectat în impresiile de după ale celor prezenţi, dar şi în cele peste 12.000 vizualizări ale clipului Live de pe pagina de Facebook CCC şi în cele aproape 1000 de comentarii”, a declarat Anca Marcu Iana, Deputy Managing Partner RAN Communication.

GALERIE FOTO. Evenimentul CCC în imagini

Opt câştigători din diverse oraşe, însoţiţi de persoanele dragi, au participat la cel mai interactiv şi amuzant atelier de gătit, la CulinaryOn, în Bucureşti.

Fiecare ambasador a condus o echipă formată din patru persoane, care au devenit adevăraţi Chef-i în arta de a trăi frumos, s-au întrecut în probe pe cât de provocatoare, pe atât de inedite: Mistery Box – proba pregătirii unui preparat cu ingrediente surpriză; Wine Quest – un concurs interactiv în care participanţilor li s-au testat cunoştinţele despre vin, dar şi provocarea realizării celor mai lungi paste, totul sub atenta supraveghere a Chef-ului, dar şi a fanilor de pe pagina de Facebook CCC România, unde întreg evenimentul a fost urmărit Live.

„În cercetarea premergătoare evenimentului, am identificat în comentariile de pe pagina de Facebook, dar şi în interacţiunea cu clienţii şi influenţatorii – ambasadori, nevoia pentru un eveniment cu un concept care să aducă în prim plan bucuria unui nou început, mai bun.

Cu toţii şi-au dorit să găsească sau să regăsească ce înseamnă să trăieşti frumos, zen, în acord cu ceea ce crezi şi ce simţi. Cheie în succesul evenimentului a fost coordonarea la secundă a activităţii din offline cu cea din online. Ne-am dorit ca cei care ne-au urmărit live să fie la fel de implicaţi în desfăşurarea evenimentului ca cei prezenţi, aşa că am organizat concursuri specifice, am avut întrebări şi înteracţiune reală, în timpul filmării, iar rezultatele nu au întârziat să apară.

În plus, mixul de influenţatori, prezentator, membrii Clubului CCC, interactivitatea echipei CulinaryOn, display-urile foarte creative, cadourile pline de însemnătate, toate acestea au reprezentat ingredientele pentru reţeta de succes a Artei de a trăi frumos by Clubul CCC. Iar acesta este abia începutul...”, a declarat Diana Iordăchioaia, Digital Brand Strategist RAN Communication.

Emoţiile întâlnirii cu „căpitanii” echipelor au fost rapid spulberate de chimia extraordinară dintre toţi cei prezenţi, dar şi datorită Andreei Remeţan, MC-ul evenimentului, care a fost liantul perfect între ce se petrecea offline şi online, pe pagina de Facebook, reuşind să transmită prin interacţiune atmosfera extraordinară de la acest atelier neconvenţional.

Sute de fotografii şi filmuleţe au fost făcute la eveniment şi împărtăşite ulterior cu urmăritorii din social media.

Tema evenimentului s-a regăsit în fiecare detaliu al display-urile de produse, special create pentru a promova cele mai recente colecţii ale celor patru brand-uri CCC – Lasocki, Jenny Fairy, Gino Rossi şi Sprandi. Pentru Lasocki, un brand dedicat familiei, arta de a trăi frumos s-a reflectat în invitaţia la visare şi la experimentare într-un cadru cald, alături de celelalte persoane dragi din familie.

Tema evenimentului a fost surprinsă într-un mod eclectic, colorat, cu elemente de răsfăţ pentru propriul sine, în cadrul produselor Jenny Fairy, fiind un brand dedicat Generaţiei Z. Gino Rossi, brand-ul premium, elegant, a făcut parte dintr-o simbolistică aparte, centrată pe elemente de nuanţă, de la un moment al tău răsfoind un album de artă într-o atmosferă zen, la o baie cu produsele preferate.

Sprandi, în a cărei colecţii pot fi găsite produse pentru stilul athleisure, arta de a trăi frumos începe de la armonia alegerilor alimentare, a mişcării, a unei rutine care maximizează potenţialul fiecărei persoane.

#ClubCCC #ArtaDeATraiFrumos

Ce este secţiunea COMUNICATE:

În secţiunea COMUNICATE sunt prezentate comunicatele companiilor care se înscriu, pe baza unui abonament lunar. Este deschisă atât companiilor, cât şi free-lancerilor care doresc să îşi promoveze serviciile pe care le oferă.

Detalii, la [email protected]

 

Autor: Melania Ulici melania.ulicipaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • DODO DODO
    a uitat sa adauge P deci : CCCP - ce vremuri !
  • Alexxx Alexxx
    la revedere CCC, am dezinstalat aplicatia am sters istoricul din browser, adio CCC, andra gogan era pe lista mea de persoane la care ce promoveaza NU cumpar. pe aceasta cale fac un anunt: cine doreste adidasi sprandi masura 44 NOI ii donez!! nu pot sa port produse promovate de Andra Gogan.

Trimite un comentariu

sus