COMUNICAT. POS Media România, în parteneriat cu Carrefour România, găzduieşte primul eveniment In-store Media din România, un eveniment unic, captivant, în care vor fi prezentate toate tipurile de suporturi de comunicare media din portofoliu: shelf stopper, wobbler, glorifier, mini stopper, lama stand etc, dar şi materiale noi, non-standard, ca Shop&Shop, Led Carriers şi multe altele.
Evenimentul va avea loc în perioada 22-28 septembrie 2022, în magazinul Carrefour Corbeanca - Bucureşti, DN1, Value Center 077015 Corbeanca.
Nota Paginademedia.ro: În secţiunea COMUNICATE sunt prezentate comunicatele companiilor care se înscriu, pe baza unui abonament plătit.
Vizitatorii evenimentului îşi vor putea face o idee clară despre plasarea reală a oricărui tip de suport de comunicare în spaţiul media Carrefour. Produsele prezentate pot fi personalizate în funcţie de nevoile fiecărui brand în parte. Orice idee poate să fie adusă la viaţă, soluţii personalizate, originale, pot fi create astfel încât brandul sau produsul promovat să fie de neuitat.
POS Media oferă servicii complete - proiectare, modelare, producţie, livrare şi implementare. Lucrează cu o gamă largă de materiale şi tehnologii inovatoare bazându-se pe o experienţă bogată de peste 20 ani în domeniu. Soluţii eficiente recomandate brandurilor si produselor pot sa influenţeze cu succes decizia consumatorului la punctul de vânzare.
Desigur, acestea sunt completate de serviciile POS Media de distribuţie, raportare, documentare digitală şi monitorizare. Asfel, se pot realiza comparaţii şi evaluări pentru fiecare format, iar alegerea suportului media ales să ofere cea mai bună vizibilitate la raft.
Grupul Carrefour a ales POS Media România ca partener exclusiv în ceea ce priveşte dreptul unic de vânzare, gestionare şi implementare a spaţiilor media in-store în toate locaţiile sale din România. POS Media dispune de peste 40 de tipuri de spaţii media, atât în zona de raft, zona de intrare-ieşire, zona caselor de marcat, ecrane, radio, acoperind chiar şi segmentul proiectelor speciale la cererea clienţilor.
„POS Media România este cea mai tânără filială a grupului POS Media în Europa, având cea mai rapidă dezvoltare dinamică. Beneficiind de peste 20 de ani de experienţă în domeniu, ne mândrim cu faptul că aducem plus valoare în aceast domeniu aflat într-o permanentă schimbare şi insistăm să împărtăşim cele mai bune practici în cadrul grupului nostru pentru a surclasa concurenţa.
Conectăm brand-urile şi consumatorii pe tot parcursul procesului de cumpărare. Influenţăm decizia de cumpărare a consumatorului, folosind soluţii personalizate în cadrul unor campanii integrate, chiar la punctul de vânzare. Nu este suficient pentru noi să îndeplinim aşteptările clienţilor noştri – ştim că putem să le depăşim.
Putem spune că, de cele mai multe ori, noi creăm regulile, modelăm piaţa şi tendinţele - promovăm cele mai bune tehnologii şi soluţii”, spune Maksim Sazhyn, CEO POS Media România.
"Cu ocazia evenimentului POS Media Showroom, ne dorim să prezentăm, atât partenerilor, cât şi clienţilor noştri, soluţii de comunicare inovative şi adaptate contextului local. Acestea permit brandurilor să deseneze un parcurs unic, cu un puternic angajament, precum şi experienţe memorabile la cumpărături în magazinele Carrefour", a declarat Alexandra Pescaru, Director Client Service & Retail Media, Carrefour România.
Prin parteneriatul său cu Grupul Carrefour, POS Media România va putea să-şi aplice întreg know-how-ul şi să folosească cei peste 20 de ani de experienţă în soluţii media de succes în magazinele din Europa de Vest şi Centrală.
Despre Carrefour România:
Carrefour România oferă clienţilor săi un univers de posibilităţi de a face cumpărături în siguranţă: direct în cele peste 370 de magazine din ţară, unde, cu aplicaţia Carrefour şi casele de marcat Self Service, sesiunea de shopping devine rapidă şi uşoară sau prin serviciile de online shopping cu livrare acasă sau Click & Collect: www.carrefour.ro şi platformele BRINGO şi Glovo, disponibile gratuit în Google Play şi App Store.
Carrefour susţine comunităţile în care activează prin programe şi iniţiative naţionale pe termen lung, cu impact pozitiv în societate: Cooperativa Agricolă Vărăşti, prima de acest gen fondată de retailer în România, Deschidem Vinul Românesc şi Creştem România BIO, în cadrul căreia a introdus în premieră în România eticheta „în conversie la bio”. Totodată, a lansat programul Act For Good, care transformă cumpărăturile într-o experienţă personalizată cu impact social: la fiecare sesiune de shopping şi nu numai, utilizatorii primesc puncte Act For Good, prin care pot face fapte bune, dar pot şi beneficia de reduceri şi oferte personalizate.
Carrefour România operează în România prin patru entităţi juridice: Carrefour S.A., Artima S.A., Columbus Operaţional SRL şi Supeco Investment SRL.
Ce este secţiunea COMUNICATE:
În secţiunea COMUNICATE sunt prezentate comunicatele companiilor care se înscriu, pe baza unui abonament lunar. Este deschisă atât companiilor, cât şi free-lancerilor care doresc să îşi promoveze serviciile pe care le oferă.
Detalii, la [email protected]
Autor: Comunicat publicitatepaginademedia.ro