
COMUNICAT. Fuziunea reuneşte doi lideri de categorie din Open Web, creând o platformă omnichannel unificată care oferă rezultate măsurabile, de la indicatori de branding la conversie, pe toate tipurile de ecrane, inclusiv CTV, mobile şi web. Noua companie va opera sub numele Teads.
Nota Paginademedia.ro: În secţiunea COMUNICATE sunt prezentate comunicatele companiilor care se înscriu, pe baza unui abonament plătit.
● Această uniune formează una dintre cele mai mari companii din Open Web, cu un venit din publicitate cumulat de aproximativ 1,7 miliarde de dolari (AF24), atingând 2,2 miliarde de utilizatori la nivel global.
● Compania va integra două dintre cele mai complexe seturi de date contextuale şi bazate pe interese din Open Web, alimentând un algoritm avansat de predicţie AI pentru optimizarea rezultatelor livrate pentru advertiseri.
● CEO-ul Outbrain, David Kostman, va prelua funcţia de CEO al noii companii, alături de Jeremy Arditi şi Bertrand Quesada, foştii CEO Teads, care vor ocupa rolurile de Co-Preşedinte şi Chief Business Officer pentru Americi, respectiv pentru pieţele internaţionale.
● Cele două companii raportează preliminar un profit brut combinat Ex-TAC de 623 milioane de dolari şi un EBITDA ajustat de 230 milioane de dolari în 2024.
● Valoarea tranzacţiei este de aproximativ 900 milioane de dolari, constând în 625 milioane de dolari cash şi 43,75 milioane de acţiuni Outbrain.
● Altice, acţionarul vânzător al Teads, va nominaliza doi din cei zece membri ai consiliului de administraţie.
Outbrain Inc. (NASDAQ: OB) a anunţat în data de 3 februarie finalizarea achiziţiei Teads, în urma obţinerii tuturor aprobărilor legislative necesare. Cele două companii îşi vor uni soluţiile de Branding şi Performance pentru a crea o platformă omnichannel axată pe rezultate în Open Web, care va opera sub numele Teads.
Noul Teads va constitui una dintre cele mai mari reţele optimizate de supply din Open Web, având că prioritate conectarea platformelor de conţinut exclusive şi atent selectate cu experienţe creative bazate pe date. Oferta integrată a noii companii va beneficia de soluţia proprietară Outbrain de tehnologie predictivă şi optimizarea AI, oferind marketerilor o soluţie completă pentru a obţine rezultate concrete în toate etapele funnel-ului de marketing —de la awareness la conversie.
Integrarea datelor deţinute de cele două companii va consolida capabilităţile extinse de targetare contextuală, de audienţă şi bazată pe comportamentul de achiziţie, conectând experienţele CTV cu momentele de consum digital pentru a genera rezultate măsurabile.
"Sunt extrem de entuziasmat de acest nou capitol din călătoria noastră. Această fuziune transformatoare creează o companie care abordează direct o lipsa majoră în industria de advertising: o platformă end-to-end scalabilă, capabilă să genereze rezultate pe toate palierele, de la branding la conversie, pe toate tipurile de ecrane", a declarat David Kostman, CEO.
„Împreună, creăm o companie nouă, extraordinară, care combină expertiză profundă a ambelor organizaţîi în soluţii de video branding omnichannel şi Performance advertising. Misiunea noului Teads este de a genera valoare sustenabilă, oferind soluţii care îi încurajează pe marketeri să aibă aşteptări mai mari în privinţa rezultatelor, pe publisheri să valorifice în mod sustenabil conţinutul şi pe consumatori să se aştepte la experienţe mai rafinate.
Vreau să le mulţumesc echipelor Outbrain şi Teads, care au fost deschizători de drumuri pentru categorii importante de publicitate online şi au construit companii de top la nivel global de-a lungul a peste un deceniu. Inovaţia şi dedicarea lor ne-au adus în acest punct şi ne vor propulsa către noi orizonturi”, a adăugat Kostman.
Jeremy Arditi, Co-Preşedinte şi Chief Business Officer, a adăugat:
"Suntem dedicaţi creării unei soluţii care valorifică potenţialul neexploatat al Open Web-ului, permiţând tuturor actorilor să prospere. Credem că, prin prioritizarea experienţelor creative de calitate, a încrederii şi transparenţei în media, precum şi a livrării de rezultate concrete putem construi un ecosistem mai puternic, care oferă valoare pentru toţi."
„Fuziunea dintre Teads şi Outbrain are o logică strategică solidă. Aşteptăm cu interes să explorăm noile oportunităţi pe care ni le oferă pentru a ajunge la audienţă noastră într-un mod nou şi captivant, pentru a livra soluţii complete şi rezultate de business mai bune”, a declarat Sital Banerjee, Global Head of Integrated Media, Performance Marketing şi BMI Management la Lipton Teas and Infusions.
Puncte forte ale noii companii:
Odată cu finalizarea fuziunii, noul Teads va oferi clienţilor şi partenerilor săi:
● Reach la scară largă, în medii exclusive
○ Acoperire de 96% a audienţei din open internet*
○ Cea mai directă cale de distribuţie, conform evaluărilor Jounce**
○ Acces direct la 10.000 de medii de difuzare
○ Conectare cu cei mai importanţi 4 producători de echipamente (OEM) şi cu mai multe aplicaţii de top de video streaming, oferind acces la 50 de miliarde de afişări lunar pe CTV, inclusiv inventar unic pe ecranele de start ale CTV-urilor
○ Parteneriate exclusive de tip code-on-page cu publicaţii editoriale premium la nivel global, oferind acces la inventar suplimentar şi informaţii valoroase despre interesele şi comportamentul audienţei
● Soluţii creative construite pentru a genera rezultate
○ Soluţii creative bazate pe date, menite să conecteze brandurile cu momentele de consum de-a lungul întregului funnel de marketing — de la CTV la conţinut editorial şi dincolo de acestea
○ Impact demonstrat prin experienţe unice, cu un nivel de atenţie cu 74% mai mare pentru formatele inovatoare CTV native
○ Parteneriate strategice de tip Joint Business cu peste 50 de branduri premium la nivel global
● Tehnologie predictivă bazată pe AI
○ Algoritm de predicţie proprietar, dezvoltat de-a lungul a peste 18 ani pentru a genera rezultate de Performance, realizând 1 miliard de predicţii pe minut
○ 4 miliarde de semnale procesate în fiecare minut prin inteligenţă artificială şi învăţare automată
○ 50 de modele AI active
● Grafic Omnichannel extins, construit pe fundaţia Teads Omnichannel Graph
○ Teads Omnichannel Graph (OG), un instrument proprietar care extinde capabilităţile de targetare contextuală şi a audienţei în mediul CTV, va fi consolidat cu ajutorul datelor de engagement, interese şi conversie ale Outbrain
○ Volume extinse de date care oferă o înţelegere aprofundată a audienţelor pe diverse ecrane, inclusiv:
■ 130.000 de articole analizate pe minut
■ 500.000 de programe CTV îmbogăţite cu date în fiecare lună
■ 1 miliard de semnale de engagement şi context procesate pe minut
* Conform Comscore, Media Metrix, Key Metrix, SUA, decembrie 2024, pentru Teads.
** Conform analizelor Jounce SPO din 2024, specifice platformei Teads.
________________________________________
Despre Companie
Outbrain Inc. (Nasdaq: OB) şi Teads S.A. au fuzionat pe 3 februarie 2025 şi operează sub noul brand Teads. Noul Teads este platforma omnichannel axată pe rezultate în Open Web, livrând rezultate full-funnel pentru marketeri în medii premium.
Concentrându-se pe rezultate de business relevante, compania maximizează valoarea fiecărui dolar investit în publicitate prin utilizarea tehnologiei predictive bazate pe AI, conectând media de calitate, creativitatea remarcabilă ce pune în valoare brandul şi soluţiile de targetare şi măsurare bazate pe date despre context.
Fiind una dintre cele mai mari platforme de publicitate din Open Web, noul Teads colaborează direct cu peste 10.000 de publisheri şi 20.000 de advertiseri la nivel global. Compania are sediul central în New York şi o echipă internaţională de aproape 1.800 de angajaţi în 36 de ţări.
Pentru mai multe informaţii, vizitaţi: https://thenewteads.com/
Ce este secţiunea COMUNICATE:
În secţiunea COMUNICATE sunt prezentate comunicatele companiilor care se înscriu, pe baza unui abonament lunar. Este deschisă atât companiilor, cât şi free-lancerilor care doresc să îşi promoveze serviciile pe care le oferă.
Detalii, la [email protected]
Autor: Comunicat publicitatepaginademedia.ro