COMUNICAT. Compania Holcim lansează ECONCEPT, un nou model de business dezvoltat în colaborare cu agenţia de comunicare digitală Ideologiq.
Noua abordare dă tonul tranziţiei către sustenabilitate pentru întreaga industrie a construcţiilor, propunând un ansamblu de soluţii, servicii şi sisteme de clasificare a materialelor, menit să accelereze construcţiile verzi în România.
Nota Paginademedia.ro: În secţiunea COMUNICATE sunt prezentate comunicatele companiilor care se înscriu, pe baza unui abonament plătit.
Compania Holcim România şi-a asumat rolul de lider al sectorului de profil, redefinindu-şi poziţionarea de brand sub sloganul “Construim pentru oameni şi planetă”.
ECONCEPT a venit ca un pas firesc, traducând concret această promisiune într-o ofertă integrată de produse şi soluţii ECO, destinate întregului ecosistem de construcţii: arhitecţi, ingineri, dezvoltatori, şefi de şantier, meşteri zidari.
Printr-o colaborare eficientă, obiectivul noii abordări de business îl reprezintă reducerea amprentei de CO2, cu un impact benefic asupra încetinirii încălzirii globale la 1,5 grade Celsius până în 2030.
În categoria ECOSoluţii, din ansamblul de instrumente pus la dispoziţie pe piaţa românească, Grupul Holcim lansează două categorii majore de materiale verzi: ECOPact, prima gamă de betoane verzi din industrie şi respectiv ECOPlanet, noua generaţie de ciment verde.
Clasa climatică A a celor două categorii de produse este indicată prin Eticheta Verde, prima scală din industrie de auto-evaluare a performanţei climatice, creată de Holcim.
Ansamblul de instrumente pentru sustenabilitate vizează conservarea resurselor naturale, transformarea deşeurilor în resurse şi reducerea amprentei de dioxid de carbon, susţinând tranziţia către o lume care protejează viaţa planetei.
„În calitate de lider global în industria de construcţii, compania Holcim joacă un rol esenţial în abordarea crizei climatice.
Tocmai de aceea, ne-am alăturat la nivel global celor peste 300 de companii care şi-au luat angajamentul Net Zero şi am aderat la dezideratul limitării încălzirii globale la 1,5 grade Celsius, având obiective clare, stabilite pe baze ştiinţifice.
ECONCEPT, noul model de business propus de Grupul Holcim România, realizat în linie cu angajamentul Net-Zero asumat la nivel internaţional, are la bază o ofertă integrată de produse şi soluţii ECO prin care ne propunem să accelerăm tranziţia către un mediu construit mai verde şi astfel să contribuim la creşterea calităţii vieţii oamenilor", a declarat Andreea Nicolae, Marketing & Communication Manager Holcim România.
Pentru concretizarea noii abordări de business, agenţia Ideologiq în parteneriat cu Notice PR, a dezvoltat o nouă strategie de comunicare a brand-ului care promovează ECONCEPT prin facilitarea accesului clienţilor la produse inovatoare şi prietenoase cu mediul înconjurător şi la informaţii specifice, necesare profesioniştilor din domeniu.
“La nivel execuţional, campania a fost construită având la bază conceptul vizual care ilustrează noua poziţionare Holcim - Construim pentru oameni şi planetă - şi spotul de imagine aferent.
Ne-am propus să facem legătura între beton şi viaţă, între inovaţie şi sustenabilitate. Am folosit imaginea unui copil care desenează soarele pe cerul senin al oraşului construit.
Este o imagine-simbol care aduce o perspectivă optimistă ce îi încurajează atât pe profesioniştii din construcţii, cât şi pe beneficiari. Dezvoltarea urbană trebuie să continue, însă impactul negativ asupra mediului este obligatoriu să fie redus semnificativ.
ECONCEPT este dovada că acest lucru e posibil, iar noi am esenţializat această declaraţie printr-o campanie care inspiră încredere şi care te invită să descoperi toate detaliile tehnice şi practice din oferta Holcim”, ne-a spus Sorina Pentilescu, Creative Director Ideologiq.
Nivelul următor a fost reprezentat de trasarea şi implementarea conceptului strategic – ECONCEPT, prin crearea unei pagini web dedicate, integrată în platforma de brand: econcept.holcim.ro.
Odată cu finalizarea noilor asset-uri, campania de promovare internă şi externă a cuprins crearea de materiale video prin care oameni-cheie din Grupul Holcim România explică tranziţia către sustenabilitatea în construcţii, din perspectiva specialiştilor din diferite sectoare, dar şi dezvoltarea de materiale informative extensive, reprezentate de broşuri, flyere, şi alte materiale-suport.
Pentru promovare a fost folosit un mix de canale media online care a inclus paginile de brand din reţelele sociale, precum Facebook, LinkedIn şi YouTube, iar campaniile de Google Ads şi Facebook ads au fost rulate ţintit, pentru categoriile de public alese strategic.
„Noua strategie de comunicare pe care am dezvoltat-o pentru compania Holcim ne-a reamintit ce înseamnă responsabilitatea faţă de mediu.
Misiunea noastră a fost de a crea o imagine unitară care să corespundă cu noul obiectiv al Grupului Holcim şi anume, dezvoltarea de proiecte responsabile faţă de mediu, cu ajutorul unor produse durabile, dar şi sustenabile.
După o perioadă în care am lucrat neobosiţi la acest concept, putem spune să suntem extrem de încântaţi de rezultate”, spune Adrian Ichim, Fondator şi Partener Ideologiq.
„Acest proiect a cimentat relaţia de colaborare pe care o avem cu Holcim România şi Notice PR, reuşind astfel să spargem barierele clasice agenţie-client, lucrând împreună constant pentru a contura şi da viaţă noii strategii de comunicare”, a adăugat Cecilia Ionescu-Moise, Account Manager Ideologiq.
Echipa extinsă care a participat la realizarea acestei campanii este formată din:
Andreea Nicolae, Marketing and Communication Manager, Holcim România
Adrian Ichim, Fondator şi Partener Ideologiq
Sorina Pentilescu, Creative Director & Copywriter Ideologiq
Cecilia Ionescu-Moise, Account Manager Ideologiq
Mihai Voinescu, Senior Art Director Ideologiq
Larisa Toma, Art Director Ideologiq
Oana Hurdubelea, Expert Strategie şi Comunicare Notice PR
Despre Ideologiq
Ideologiq este o agenţie digitală cu experienţă de peste 12 ani pe piaţa din România care a pornit ca studio de dezvoltare software şi a evoluat într-un hub de servicii cu misiunea de a integra digitalul în orice mix de marketing. Începând cu anul 2017, Ideologiq face parte din grupul Ascendis.
Agenţia oferă astfel soluţii digitale pentru cele mai diverse nevoi de comunicare: de la campanii online la offline, de la activările BTL la comunicarea ATL, de la generarea identităţii până la producţia media AV, de la designul UI / UX până la dezvoltarea unui software complet, de la cursuri online până la proiecte majore de digitalizare corporativă.
Ideologiq este, în acest moment, una dintre cele mai recunoscute agenţii de digital din România, formată dintr-o echipă de 20 de persoane în Bucureşti, la care se adaugă angajaţi din birourile regionale ale companiei din Bulgaria, Ungaria, Grecia, Serbia, Croaţia şi Slovenia.
Mai mult de jumătate dintre aceştia sunt seniori cu peste zece ani de experienţă în comunicare digitală. Zonele de expertiză ale agenţiei se axează pe domenii precum, FMCG, pharma & medical, automotive, retail, construcţii, finance şi industria „verde/reciclare”.
Printre clienţii agenţiei se numără: Pfizer, GSK, Novartis, Kingfisher/Bricodepot, Holcim, Smithfiled, Green Group, Michelin, Porsche Inter Auto, Max Bet, Raiffeisen, Castrol sau Medsana.
Ce este secţiunea COMUNICATE:
În secţiunea COMUNICATE sunt prezentate comunicatele companiilor care se înscriu, pe baza unui abonament lunar. Este deschisă atât companiilor, cât şi free-lancerilor care doresc să îşi promoveze serviciile pe care le oferă.
Detalii, la [email protected]
Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
Trimite un comentariu