Skip to main content

Comunicat. iAM Sport – o nouă platformă online dedicată sportului. Thinkdigital se ocupă de administrarea şi vânzarea tuturor spaţiilor publicitare din noul portal, lansat deja în versiune BETA

 
Comunicat. iAM Sport – o nouă platformă online dedicată sportului. Thinkdigital se ocupă de administrarea şi vânzarea tuturor spaţiilor publicitare din noul portal, lansat deja în versiune BETA

COMUNICAT. iAM Sport e o nouă platformă completă de informaţii din sport – în curs de lansare. Startup-ul, lansat în versiune beta acum câteva săptămâni, este un răspuns la o nevoie de informare adaptată rigorilor actuale, reunind jurnalismul de calitate cu viteza de livrare a informaţiei (specifică domeniului sportiv).

Publicitate

Nota Paginademedia.ro: În secţiunea COMUNICATE sunt prezentate comunicatele companiilor care se înscriu, pe baza unui abonament plătit

Portalul web oferă pasionaţilor de sport posibilitatea de a fi informaţi în timp real despre cele mai importante evenimente din lumea sportului intern şi internaţional.

Acesta reuneşte o echipă de jurnalişti cu experienţă şi editorialişti cu greutate.

Printre numele cunoscute care vor semna articole şi editoriale pe IAMSPORT.ro îi regăsim pe: Ştefan Beldie, Dan Ştefănescu, Dumitru Graur, Decebal Rădulescu, Valentin Vrabie, Ciprian Poloni şi Victor Vrînceanu.

În prima lună de la lansare, fără a fi anunţat oficial, site-ul iamsport.ro a atins deja peste 100.000 de cititori unici – la care se adaugă un reach raportat de peste 450.000 al postărilor generate de iAM Sport pe reţelele sociale.

Victor Vrînceanu, managing partner şi director editorial al grupului I AM MEDIA:

„Acest parteneriat reprezintă un moment important pentru presa de sport din România.

Vasta expertiză pe care reţeaua de media online ThinkDigital o aduce în această colaborare se va combina perfect cu una dintre cele mai noi, fresh şi profesioniste redacţii din România.

Suntem nerăbdători să explorăm împreună noi oportunităţi şi să dezvoltăm proiecte de succes care să reprezinte interes atât pentru publicul cititor cât şi pentru clienţi."

 

 

Dragoş Stanca, acţionar majoritar al Thinkdigital în România:

Noul proiect dedicat iubitorilor sportului completează foarte bine oferta de media digitală pe care o avem în acest moment.

Sunt bucuros să văd noi investiţii care încearcă să ridice nivelul calitativ al pieţei, printr-o abordare corectă, cu un conţinut relevant, muncit – care nu vizează doar satisfacerea cerinţelor algoritmilor de search si social media, ci are ca focus în primul rând interesul legitim si informarea corectă a publicului.

Noi ne-am ales acest drum dificil, mai puţin profitabil, dar mai corect: acela de a fi parteneri de crestere a startupurilor media jurnalistice – si mă bucur să văd tot mai mulţi jucători susţinând această poziţionare firească si necesară.” 

 

iAM Sport îşi propune să devină un jucător important în peisajul media din România şi să stabilească parteneriate strategice cu părţile interesate, în vederea implementării unor proiecte complexe de comunicare şi publicitate.

Proiectul este parte a grupului de presă I AM MEDIA, deţinut de International Alexander Holding - prin Loredana şi Simion Apreutese (80% din acţiuni) şi Victor Vrînceanu (20% din acţiuni).

_Thinkdigital este prezentă în România de peste 15 ani – ca parte a reţelei de companii TDG -, fiind structura regională de online media sales a grupului care acoperă, de la Bucureşti, întreaga regiune central şi sud-est europeană. 

TDG are peste 200 de angajaţi, în mai multe ţări din Europa, Orientul Mijlociu şi Africa de Nord (MENA), în mai multe companii.

În România, Thinkdigital a anunţat retragerea din piaţa de performance marketing printr-o tranzacţie cu Data Revolt si faptul că se va focusa, strategic, doar pe ofertarea de spaţii media premium, exclusive, cu acces preferenţial – operând o reţea de in-gaming advertising, una de podcasturi si alta de site-uri de conţinut.

Ce este secţiunea COMUNICATE:

În secţiunea COMUNICATE sunt prezentate comunicatele companiilor care se înscriu, pe baza unui abonament lunar. Este deschisă atât companiilor, cât şi free-lancerilor care doresc să îşi promoveze serviciile pe care le oferă.

Detalii, la [email protected]

 

Autor: Adriana Diură adriana.diurapaginademedia.ro
viewscnt

sus