COMUNICAT. ING Bank se alătură, printr-o campanie aniversară realizată alături de trupa Vunk, iniţiativei Ethical Media Alliance, un proiect non-profit care susţine startupurile jurnalistice ce produc informaţii de interes public şi conţinut cu impact social pozitiv.
Campania, promovată prin formatul original click-for-story - prezent simultan pe toate proiectele din reţea -, marchează prezenţa grupului financiar olandez în România de nu mai puţin de 30 de ani.
Coincidenţă, aceasta este şi vârsta pe care o împlineşte în acest an îndrăgita formaţie Vunk, care a produs clipul oficial al campaniei.
Nota Paginademedia.ro: În secţiunea COMUNICATE sunt prezentate comunicatele companiilor care se înscriu, pe baza unui abonament plătit.
„Ne leagă de spiritul ING creativitatea şi originalitatea: şi noi, în domeniul muzical, şi cei din bancă, în domeniul financiar-bancar, încercăm să nu jucăm după regulile clasice şi să punem mereu pe primul plan dorinţele publicului, respectiv pe cele ale partenerilor şi clienţilor”, a explicat asocierea liderul trupei Vunk, Cornel Ilie, imediat după filmarea videoclipului într-unul dintre sediile băncii, folosind ca actori exclusiv angajaţi ai ING.
VIDEO. Clipul campaniei ING - VUNK
Campania de promovare rulează, simultan, pe site-urile PressOne, Buletin de Bucuresti, Captura, DeFapt, Investigatoria, Centrul de Investigaţii Media, Iscoada, Press Hub, Veridica, Spotmedia, Treizecizero şi WeSport.
"Modelul de business în care se găseşte azi parte din presă, influenţat puternic de marile platforme globale de media, afectează premisele unei prese sănătoase, care să pună accentul pe conţinut de calitate şi relevant.
Împărţim cu toţii responsabilitatea de a contribui la această relaţie sănătoasă între presă şi publicul ei, iar Ethical Media Alliance creează această oportunitate pentru segmentul privat.
Odată cu aniversarea a 30 de ani în România, ING Bank a început un dialog despre sănătatea presei şi impactul ei în sănătatea financiară a societăţii, şi ne bucurăm că aderarea la EMA este una dintre măsurile luate.
Plănuim să continuăm, chiar să intensificăm eforturile şi dincolo de acest an aniversar’, a precizat Silvia Jalea, Head on Internal and External Communications ING Bank.
Ethical Media Alliance (EMA) este o iniţiativă non-profit care se adresează canalelor media noi, care produc conţinut de interes public, nu materiale “virale” care vizează sumele de bani plătite în funcţie de traficul obţinut prin exploatarea algoritmilor sau servirea altor interese (propagandă, publicitate electorală nemarcată etc.).
Fiecare euro investit în reţeaua EMA - care agregă mai multe proiecte jurnalistice web şi newslettere - se distribuie nu doar în funcţie de traficul generat de fiecare proiect, ci şi în proporţie de 50% în funcţie de numărul de jurnalişti angajaţi de fiecare proiect.
ING Bank România este parte a ING Group, instituţie financiară internaţională globală, care oferă servicii bancare unui număr de peste 38 de milioane de clienţi individuali, companii sau instituţii din peste 40 de ţări.
Înfiinţată în 1994, ING Bank România este în prezent o bancă universală, oferind produse şi servicii tuturor categoriilor de clienţi – companii mari şi mici, instituţii financiare, mici antreprenori şi persoane fizice.
ING Bank România este o bancă universală cu peste 1,7 milioane de clienţi din trei segmente de business: persoane fizice (retail), companii IMM-uri & Mid-Corporate şi Wholesale Banking.
Misiunea ING este aceea de a-i susţine pe oameni să fie cu un pas înainte, în viaţă şi în afaceri.
Ce este secţiunea COMUNICATE:
În secţiunea COMUNICATE sunt prezentate comunicatele companiilor care se înscriu, pe baza unui abonament lunar. Este deschisă atât companiilor, cât şi free-lancerilor care doresc să îşi promoveze serviciile pe care le oferă.
Detalii, la [email protected]
Autor: Comunicat publicitatepaginademedia.ro