COMUNICAT. Editura Nemira a lansat la librăria Cărtureşti Verona, volumul de eseuri şi fotografie „Din Priviri", sub semnătura profesionistului de comunicare Mihaela Nicola. Cel de-al cincilea titlu al autorului propune o colecţie inedită de “texte cochete şi fotografii desculţe”, construită sub forma unei călătorii în cheie personală printre gânduri, stări, locuri şi sentimente.
Nota Paginademedia.ro: În secţiunea COMUNICATE sunt prezentate comunicatele companiilor care se înscriu, pe baza unui abonament plătit.
Imaginile incluse în acest volum au fost prezentate în cadrul expoziţiei personale „Fotografii care nu au apărut pe Instagram", vernisată în anul 2021 la Galeriile Cornel Forea şi curatoriatǎ de Damian Florea.
Textele asociate fotografiilor sunt concepute ca adagio reflexiv în cheie minimalistă, conducând cititorul printre revelaţii despre secrete, căsătorie, cireşe amare, matematică, geopoliticǎ şi amandine.
Autoarea consemnează cu graţie şi umor locurile comune care ne urmăresc cu fatalitate, dar şi trăsăturile care ne fac remarcabili.
Firul roşu al colecţiei urmăreşte un personaj recurent, neaşteptat, pe care autoarea l-a propus ca delicată frondǎ la imaginile egocentrate care domină peisajul actual al comunicării pe reţelele de socializare.
Ana Lotts-Nicolau, director general al editurii Nemira:
„Mihaela Nicola revendică prin acest volum un alt tip de privire, una eliberată de tentaţia chipului şi a perfecţiunii. Din priviri continuă şi dezvoltă aici una dintre temele favorite ale autoarei, călătoria, îmbinând ironia şi sarcasmul cu duioşia evocărilor personale sau aparent personale.
Textul-gând este deopotrivă concluzie şi poartă deschisă spre reflecţie, spre o neobosită căutare a sensului aflat mereu, în lumea de azi, la graniţa dintre realitate şi proiecţie, dintre aparenţă şi esenţă".
Mihaela Nicola este CEO al companiei de comunicare TheGroup, autoare a volumelor de eseistică „Pe tocuri"- Nemira, 2007 şi „Cu mănuşi"- Humanitas, 2009, observator educat al ecosistemului actual generat de noile forme de comunicare publică. Volumul lansat astăzi porneşte din acest punct şi propune un model hibrid de scriitură vizuală, dar şi o abordare diferită asupra relaţiei cu cititorii şi publicul.
“Oamenii sunt sensibili şi inteligenţi, îşi extrag din orice lectură ceea ce este potrivit pentru ei. Aici intervine rolul cărţii, acela de a provoca şi de a inspira- aleg să le ofer cititorilor perspective, să le deschid orizonturi, să le şubrezesc preconcepţiile. Şi astfel, să construim împreună noi semnificaţii. În glumă şi mai ales în serios, sunt ceea ce se cheamă un outfluencer.”

Ce este secţiunea COMUNICATE:
În secţiunea COMUNICATE sunt prezentate comunicatele companiilor care se înscriu, pe baza unui abonament lunar. Este deschisă atât companiilor, cât şi free-lancerilor care doresc să îşi promoveze serviciile pe care le oferă.
Detalii, la [email protected]
Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro