
COMUNICAT. Cum să lansezi o nouă generaţie de electrocasnice premium într-un mod care să schimbe percepţii? Înseamnă să creezi un eveniment în care tehnologia întâlneşte emoţia, iar designul se împleteşte firesc cu storytellingul senzorial. Aşa a luat naştere evenimentul Nova Sensorial, experienţa creativă prin care au fost prezentate noile modele de maşini de spălat şi uscătoare Miele – Nova Edition W2 şi T2.
Nota Paginademedia.ro: În secţiunea COMUNICATE sunt prezentate comunicatele companiilor care se înscriu, pe baza unui abonament plătit.
Evenimentul exclusivist a transformat o lansare de produs într-un traseu inspiraţional prin patru universuri tactile – lână, in, mătase şi bumbac – reinterpretate prin modă, gastronomie şi tehnologie.
Miele Nova Sensorial Experience a fost moderat de Andreea Remeţan, care a ghidat publicul între cele patru zone tematice, facilitând tranziţiile între momentele de demonstraţie, intervenţiile specialiştilor Miele şi dialogurile cu reprezentanţii brandurilor româneşti – Ana, Cloche – Creator of Desire, Gabriela Rada, Operations manager Ami Amalia, Laura Hîncu fondatoare Laura Hîncu Silk & Cashmere, Aura Brebeanu fondatoare Cotton Therapy şi cu brand chefs Miele, Răzvan Berce şi Florin Petcu.
GALERIE FOTO. Miele Nova Sensorial Experience în imagini
4 materiale, 4 branduri de top, 4 poveşti despre delicateţe şi inovaţie
Fiecare zonă a evenimentului Miele a fost dedicată unei ţesături esenţiale în garderoba contemporană şi a fost pusă în scenă alături de un brand românesc de modă premium, ales pentru relaţia sa autentică cu acel material:
• Lâna – în parteneriat cu Ami Amalia, a fost adusă în prim-plan odată cu lansarea programului WoolDry, care permite uscarea delicată a hainelor din lână, fără riscul împâslirii sau micşorării – o premieră absolută în portofoliul Miele.
• Inul – reinterpretat de Cloche – Creator of Desire, a evidenţiat naturaleţea şi respirabilitatea acestui material, asociat cu noile tehnologii Miele care permit spălarea frecventă, dar delicată, chiar şi pentru fibrele cele mai sensibile.
• Mătasea – pusă în valoare de Laura Hîncu Silk & Cashmere, a ilustrat fineţea extremă a ţesăturilor pretenţioase, beneficiind acum de protecţie sporită datorită tamburului InfinityCare fără nervuri, care elimină stresul mecanic clasic al spălării.
• Bumbacul – prin creaţiile Cotton Therapy, a fost adus în contextul utilizării de zi cu zi, demonstrând eficienţa programului SmartMatic, care permite spălări frecvente, chiar şi cu încărcături mici, fără compromisuri legate de consum sau rezultate.
De la lână la mătase, fiecare ţesătură a fost pusă în valoare prin demonstraţii live cu noile programe inovatoare Miele – într-un spaţiu în care invitaţii au simţit literalmente diferenţa între o simplă spălare şi o îngrijire de top.
Meniul multisenzorial – când gustul completează textura
În completarea fiecărei zone tematice, chefii Miele, Răzvan Berce şi Florin Petcu, au gândit un meniu inspirat din specificul fiecărui material: de la preparate delicate şi aerate pentru zona de mătase, la gusturi intense pentru in, texturi autentice inspirate pentru lână şi fresh & natural pentru bumbac.
Fiecare moment a fost completat de o asociere de băuturi creativă – infuzii florale, spumante sau mixuri pe bază de plante, gândite pentru a spori experienţa senzorială şi a ancora şi mai mult emoţional beneficiile produselor Miele.
„Ne-am dorit să transformăm lansarea tehnică a unor produse performante într-o poveste vizuală, tactilă şi emoţională despre grijă şi sustenabilitate. Creativitatea în acest proiect a însemnat mai mult decât decor sau atmosferă – a fost despre modul în care am integrat valorile Miele în fiecare detaliu, de la parteneriatele alese cu branduri româneşti premium până la food pairing-ul simbolic, inspirat de tipurile de ţesături.
Cu fiecare proiect, căutăm să dezvoltăm o experienţă coerentă de brand. Colaborarea strânsă cu echipa Miele a fost esenţială pentru ca viziunea noastră comună să prindă contur”, a declarat Anca Marcu, Deputy Managing Partner RAN Communication.
Nova Sensorial Experience nu a fost doar o lansare de produs, ci o declaraţie: despre cum putem transforma tehnologia în emoţie, despre cum putem vorbi despre performanţă fără să pierdem delicateţea şi despre cum, împreună cu branduri curajoase, putem redefini comunicarea standard a produselor tehnice.
Ce este secţiunea COMUNICATE:
În secţiunea COMUNICATE sunt prezentate comunicatele companiilor care se înscriu, pe baza unui abonament lunar. Este deschisă atât companiilor, cât şi free-lancerilor care doresc să îşi promoveze serviciile pe care le oferă.
Detalii, la [email protected]
Autor: Comunicat publicitatepaginademedia.ro