
COMUNICAT. McDonald’s România a finalizat cu succes o campanie inovatoare utilizând Studiul Omnichannel Brand Lift (BLS) al Teads, realizat în parteneriat cu liderul global în domeniul cercetării de piaţă, Cint.
Această metodologie de cercetare, disponibilă pentru prima dată în România, demonstrează eficienţa abordării omnichannel a Teads în creşterea principalilor metrici de brand, precum intenţia de recomandare, favorabilitatea faţă de brand sau intenţia de cumpărare.
Nota Paginademedia.ro: În secţiunea COMUNICATE sunt prezentate comunicatele companiilor care se înscriu, pe baza unui abonament plătit.
Teads, lider global în soluţii de publicitate omnichannel, continuă să inoveze în publicitatea digitală prin extinderea soluţiilor de măsurare oferite clienţilor săi. Acum agenţiile de publicitate pot derula campanii avansate plasând reclamele în formatele native oferite de LG, VIDAA şi Philips, precum şi în formatele CTV InStream sau InRead tradiţionale – toate disponibile prin platforma Teads.
În colaborare cu Cint, McDonald’s România a devenit primul brand din regiunea CEE (Europa Centrală şi de Est) care a derulat un Studiu Brand Lift Omnichannel. Studiul a dezvăluit informaţii importante despre impactul campaniei asupra unei serii de indicatori de performanţă (KPIs), măsurând cât de eficiente au fost reclamele în a stimula implicarea utilizatorilor de internet şi a influenţa percepţia pozitivă asupra brandului McDonald’s.
Studiul, susţinut de compania de cercetare de piaţă Cint, a folosit o metodologie sofisticată pentru a urmări expunerea la reclame şi a măsura efectele asupra comportamentului consumatorilor, printr-un pixel de urmărire şi tehnici avansate de potrivire a datelor.
Rezultatele campaniei McDonald’s:
Rezultatele au fost remarcabile. McDonald’s România a obţinut îmbunătăţiri semnificative pe toţi cei cinci indicatori de performanţă testaţi în campania Core Limited Time Offer (LTO) din perioada octombrie-noiembrie 2024.
Campania implementată de Teads, în parteneriat cu OMD România, a contribuit la creşterea consideraţiei faţă de brand, intenţiei de recomandare, favorabilităţii faţă de brand şi intenţiei de achiziţie, consolidând imaginea pozitivă a brandului McDonald’s în rândul publicului ţintă. Studiul subliniază eficienţa abordărilor omnichannel în influenţarea principalilor metrici de brand şi în stimularea intenţiei de cumpărare a consumatorilor.
„Această campanie nu doar că a confirmat potenţialul CTV-ului din oferta Teads, dar a arătat şi valoarea sa în construirea încrederii şi atragerea unor noi audienţe. Rezultatele studiului de Brand Lift au fost extrem de valoroase şi ne vor ajuta să ne îmbunătăţim strategiile pe viitor”, a spus Lucia Nistor, Marketing Manager McDonald’s România.
„Suntem foarte mândri că McDonald’s România a fost primul brand din CEE care a derulat un astfel de studiu pe mai multe canale. Această colaborare inovatoare evidenţiază eficienţa abordării noastre omnichannel, care combină puterea canalelor digitale premium, creativitatea bazată pe date şi instrumentele de măsurare pentru a oferi rezultate reale pentru companiile cu care lucrăm. Creşterea obţinută pe toţi indicatorii de brand arată impactul semnificativ pe care soluţiile noastre îl pot avea atât în stimularea atenţiei, cât şi în îmbunătăţirea percepţiei consumatorilor. Vom continua să împingem limitele publicităţii digitale, ajutând companiile să-şi îmbunătăţească strategiile şi să maximizeze eficienţa campaniilor lor”, a adăugat Elena Cîrîc, Industry Director Teads.
Studiul Teads Omnichannel Brand Lift este acum disponibil pentru branduri şi agenţii care doresc să înţeleagă adevăratul impact al campaniilor lor pe mai multe canale, inclusiv CTV. Dacă sunteţi interesat să testaţi şi să aflaţi mai multe despre eficienţa campaniilor voastre digitale, contactaţi Teads la sales-ro[at]teads.com.
Despre Teads:
Outbrain Inc. (Nasdaq: OB) şi Teads S.A. au fuzionat pe 3 februarie 2025 şi operează sub noul brand Teads. Noul Teads este platforma omnichannel axată pe rezultate în Open Web, livrând rezultate full-funnel pentru marketeri în medii premium.
Concentrându-se pe rezultate de business relevante, compania maximizează valoarea fiecărui dolar investit în publicitate prin utilizarea tehnologiei predictive bazate pe AI, conectând media de calitate, creativitatea remarcabilă ce pune în valoare brandul şi soluţiile de targetare şi măsurare bazate pe date despre context.
Fiind una dintre cele mai mari platforme de publicitate din Open Web, noul Teads colaborează direct cu peste 10.000 de publisheri şi 20.000 de advertiseri la nivel global. Compania are sediul central în New York şi o echipă internaţională de aproape 1.800 de angajaţi în 36 de ţări.
Pentru mai multe informaţii, vizitaţi https://thenewteads.com/.
Despre Cint:
Cint este un lider global în tehnologia de cercetare de piaţă, oferind informaţii în timp real prin platforma sa digitală avansată.
Fondată în 1998, Cint conectează companiile cu milioane de respondenţi din peste 130 de ţări, ajutându-le să ia decizii mai inteligente prin feedback precis, bazat pe date. Cint este de încredere pentru mii de afaceri la nivel global şi continuă să inoveze cu instrumente de ultimă oră pentru cercetarea de piaţă şi măsurarea media.
Ce este secţiunea COMUNICATE:
În secţiunea COMUNICATE sunt prezentate comunicatele companiilor care se înscriu, pe baza unui abonament lunar. Este deschisă atât companiilor, cât şi free-lancerilor care doresc să îşi promoveze serviciile pe care le oferă.
Detalii, la [email protected]
Autor: Adriana Diură adriana.diurapaginademedia.ro