
COMUNICAT. Începând cu data de 21 mai, Mihai Badea se alătură echipei Ringier România, în rolul de Data Director, in echipa de Management a companiei.
Această decizie reflecta angajamentul continuu al companiei de a se dezvolta in piaţa de Media, cu un accent puternic pe zona de digital, inovaţie şi monetizare inteligentă a conţinutului.
Nota Paginademedia.ro: În secţiunea COMUNICATE sunt prezentate comunicatele companiilor care se înscriu, pe baza unui abonament plătit.
Recunoscut ca unul dintre cei mai valoroşi profesionişti Data din România, Mihai Badea şi-a consolidat cariera prin implicarea în proiecte de anvergură, în sectorul media şi în organizaţii importante, precum BRAT. Aprecierea sa în zona de Data pentru industria media este notabilă.
Într-o eră definită de schimbări tehnologice exponenţiale, Ringier îşi consolidează angajamentul faţă de inovaţie prin numirea lui Mihai Badea. Rolul său este esenţial în folosirea puterii datelor, pentru o mai buna înţelegere a audientei site-urilor Ringier, pentru a continua dezvoltarea conţinutului video şi text, dar şi pentru a susţine dezvoltarea in zona comercială.
Mihai Badea - Data Director:
„Sunt foarte bucuros să fac parte din echipa Ringier, liderul digital din România, o companie care pune accent pe performanţă şi inovaţie.
Voi folosi expertiza mea, acumulată in piaţa media digitală din ultimii ani, pentru a susţine proiectele ambiţioase ale Grupului, atât local, cât şi internaţional, şi sunt entuziasmat de oportunitatea de a lucra într-un mediu dinamic".
Andrei Bereandă, Managing Director al Ringier România Media, adaugă:
„Mihai Badea aduce la Ringier o experienţă vastă în zona de Date şi o înţelegere profundă a pieţei media digitale, cu toate provocarile.
Contribuţiile sale semnificative la BRAT şi în alte companii media importante demonstrează capacitatea sa de integrare a datelor în activităţile zilnice ale echipelor. Sunt convins că ne va ajuta sa dezvoltam toate proiectele ambiţioase pe care ni le-am propus in perioada următoare".
La rândul său, Narcis Anton, Digital & Content Distribution Manager al Ringier România Media, subliniază importanţa rolului, dintr-o perspectivă de produs şi distribuţie a conţinutului:
„Din perspectiva mea, acest rol de Data Director era piesa care lipsea din puzzle-ul nostru. Odată cu venirea lui Mihai, putem spune că avem, în sfârşit, un ecosistem complet. Este o decizie strategică menită să susţină dezvoltarea produselor şi a conţinutului editorial, printr-o înţelegere cât mai profundă a comportamentului şi a nevoilor cititorilor site-urilor Ringier".
Dragoş Dionisie, CIO al Ringier România Media, completează:
"Privind din perspectivă tehnologică, dezvoltarea accelerată şi durabilă a produselor se fundamentează din ce în ce mai mult pe înţelegerea preferinţelor cititorilor noştri, analiza datelor fiind deja un pilon esenţial în procesul de păstrare şi extindere a audienţei. Venirea lui Mihai va aduce o mai bună claritate în procesul decizional şi un impuls în zona de creştere".
Într-o eră dominată de avansul accelerat al inteligenţei artificiale, graniţele dintre media şi tehnologie dispar. Companiile media evoluează rapid spre modele tech, în care succesul nu mai este definit doar de accesul la date, ci de capacitatea de a le transforma în insight-uri clare, accesibile.
Ringier va continua sa cultive un mindset data informed, ca parte a culturii organizaţionale, cu scopul de a crea valoare reală şi sustenabilă la intersecţia dintre conţinut, produs, tehnologie şi business. Această abordare reflectă ADN-ul companiei - o cultură a transformării continue, care susţine evoluţia Ringier de aproape 200 ani, in toate ţările unde Grupul este prezent.
Ce este secţiunea COMUNICATE:
În secţiunea COMUNICATE sunt prezentate comunicatele companiilor care se înscriu, pe baza unui abonament lunar. Este deschisă atât companiilor, cât şi free-lancerilor care doresc să îşi promoveze serviciile pe care le oferă.
Detalii, la [email protected]
Autor: Adriana Diură adriana.diurapaginademedia.ro