COMUNICAT. Immersivibes elaborează şi dezvoltă concepte smart, folosind tehnologii de realitate augmentată si scanare 3D pentru a crea experienţe inovative şi interactive în diferite industrii din România.
Nota Paginademedia.ro: În secţiunea COMUNICATE sunt prezentate comunicatele companiilor care se înscriu, pe baza unui abonament plătit.
Andrei Schuster, Cofondator ImmersVibes:
”Realitatea Augmentată a evoluat rapid, are un potenţial enorm şi tehnologia poate fi folosită pentru a creşte vizibilitatea unui brand, productivitatea, inovaţia şi oportunităţile de a genera venituri.
De exemplu retail, e-commerce şi real estate sunt sectoare care explorează deja potenţialul de a vinde şi de a expune produse atât prin VR, cât şi prin AR, iar echipa noastră deja are câteva proiecte finalizate cu succes în aceste zone”.
Daria Balea, Cofondator ImmersVibes:
„Brandurile din retail au început să realizeze că realitatea augmentată şi proiectele 3D au menirea de a oferi clienţilor o experienţă inedită, memorabilă.
Şi asta a făcut ca tot mai multe companii să îşi dorească să transforme aceste tehnologii într-un puternic instrument de marketing, iar beneficiile nu au întârziat să apară - clienţii economisesc timp, primesc informaţii detaliate într-un mod inedit şi au o experienţă de shopping aparte.
Pe de altă parte, brandurile servesc mai bine nevoile clienţilor şi crează mult doritul “engagement".
Design 3D pentru retail
Echipa Immersivibes a realizat în premieră la finalul anului trecut un proiect special 3D pentru artistul Dorian Popa.
Dorian a provocat echipa Immersivibes de a realiza într-un timp scurt un proiect unic care să genereze buzz şi entertainment pentru pop-up store-ul său.
Folosind o nouă tehnologie, Immersivibes a realizat în premieră o statuie 1:1 printată 3D, aceasta fiind expusă în cadrul magazinului Famous Merch din AFI Cotroceni.
Pentru a obţine un model exact, echipa implicată a realizat modelul 3D al lui Dorian cu cel mai performant Scanner 3D, urmând apoi peste 30 de ore de muncă în care modelul final a fost printat 3D si pictat de un artist, iar rezultatul final a fost spectaculos.
Aceeaşi tehnologie 3D a fost utlizată în premieră în anul 2014 pentru realiza-rea portretului prezidenţial al preşedintelui Barack Obama, fiind primul portret 3D al unui lider american.
„Putem crea diferite personaje, experienţe sau set-up-uri personalizate, important este să existe deschidere din partea brandurilor către idei spectaculoase şi îndrăzneţe”, a menţionat Andrei Schuster.
VIDEO. Immersivibes în imagini
Despre Immersivibes
Înfiinţată în anul 2019, Immersivibes este o hub tehnologic dedicat activităţilor de marketing, fiind format din specialişti cu experienţă în digital creation, creative technology şi tehnologii interactive de Realitatea Virtuală şi Realitate Augmentată.
Serviciile agenţiei au întotdeauna în prim plan inovaţia în comunicare. Agenţia are în portofoliul său clienţi din diferite domenii precum retail, FMCG, home& deco, e-commerce.
Ce este secţiunea COMUNICATE:
În secţiunea COMUNICATE sunt prezentate comunicatele companiilor care se înscriu, pe baza unui abonament lunar. Este deschisă atât companiilor, cât şi free-lancerilor care doresc să îşi promoveze serviciile pe care le oferă.
Detalii, la [email protected]
Autor: Comunicat publicitatepaginademedia.ro
Trimite un comentariu