Skip to main content

COMUNICAT. Oxygen devine agenţia de comunicare integrată a brandului digital de asigurări Anytime

 
COMUNICAT. Oxygen devine agenţia de comunicare integrată a brandului digital de asigurări Anytime

COMUNICAT. Oxygen a fost desemnată, în urma unui proces complex de selecţie, să gestioneze comunicarea pentru brandul internaţional Anytime. Lansat pe piaţa din România în 2025 de Interamerican, parte a grupului olandez Achmea, Anytime este un brand digital de asigurări, centrat pe soluţii simple şi adaptate nevoilor oamenilor.

Publicitate

Nota Paginademedia.ro: În secţiunea COMUNICATE sunt prezentate comunicatele companiilor care se înscriu, pe baza unui abonament plătit.

Oxygen va oferi servicii integrate pentru Anytime România, incluzând dezvoltarea de strategie, poziţionare şi campanii integrate (TTL, ATL, BTL, PR, social media, digital), precum şi media buying, prin intermediul diviziei nou lansate, Oxygen Media.

Andreea Filip, New Business Director, Oxygen:

„Ne onorează să fim partenerul strategic al Anytime încă de la lansarea brandului pe piaţă şi să contribuim la creşterea vizibilităţii sale.

Credem în parteneriate de lungă durată, avem clienţi în portofoliu de peste 10-15 ani, alături de care am crescut. Aceeaşi misiune o avem si alături de Anytime, transformarea acestui parteneriat într-un reper de comunicare, care să consolideze prezenţa şi relevanţa brandului pe termen lung, într-o piaţă dinamică şi competitivă”.

Ioana Comaniciu, Head of Marketing, Anytime:

„La Anytime ne dorim să aducem siguranţă reală în viaţa oamenilor, prin produse şi experienţe digitale simple, transparente şi uşor de folosit.

Am ales Oxygen pentru că împărtăşeşte valorile noastre şi pentru experienţa dovedită în comunicare. Suntem încrezători că, împreună, vom creşte vizibilitatea brandului şi vom comunica clar beneficiile soluţiilor noastre către clienţi”.

Materialul video care marchează începutul colaborării poate fi vizionat aici - https://www.instagram.com/p/DNh00hORMhL/

Despre OXYGEN (aici pui link: https://oxygencomms.ro/ro/)

Cu birouri în Bucureşti şi Cluj-Napoca şi o echipă de peste 100 de profesionişti, Oxygen este una dintre cele mai mari agenţii independente de publicitate din România.

Cu o experienţă de peste 17 ani şi un portofoliu extins de clienţi locali şi internaţionali, Oxygen are misiunea de a susţine dezvoltarea sustenabilă a brandurilor şi businessurilor prin creativitate, strategie şi campanii integrate axate pe rezultate. În 2025, Oxygen a lansat Oxygen Media, o agenţie specializată în media planning & buying, cu identitate şi operaţiuni proprii.

Portofoliul de clienţi ai Oxygen reuneşte companii precum: Vodafone, PPC, BYD, Globalworth, BEKO Romania, Avon, STRABAG, Băneasa Shopping City, Olympus, Betano, Garanti BBVA, VEKA Romania, Selgros, Xiaomi, Antenna Group şi Hesburger. Pentru mai multe informaţii, vizitaţi oxygencomms.ro.

Despre Anytime

Anytime este brandul de asigurări digitale al Interamerican, membru al grupului olandez de asigurări Achmea. Cu o cotă de piaţă de peste 45% atât în Grecia cât şi în Cipru, Anytime a devenit sinonim cu excelenţa în servicii şi inovaţia în domeniul asigurărilor paperless directe.

Din 2019, Anytime se află într-o nouă etapă de dezvoltare, adoptând filosofia „mai multă siguranţă, mai puţină birocraţie”. Brandul se concentrează pe simplificarea experienţei în domeniul asigurărilor şi pe extinderea dincolo de serviciile tradiţionale, pentru a susţine un stil de viaţă mai sigur şi mai previzibil.

Prin misiunea „every moment, more” („în fiecare moment, mai mult”), Anytime îşi exprimă clar strategia de brand, axată pe accesibilitate, simplitate şi orientare către client, printr-un model complet digital de asigurare directă, oferind siguranţă, simplitate şi protecţie în viaţa de zi cu zi.

Ce este secţiunea COMUNICATE:

În secţiunea COMUNICATE sunt prezentate comunicatele companiilor care se înscriu, pe baza unui abonament lunar. Este deschisă atât companiilor, cât şi free-lancerilor care doresc să îşi promoveze serviciile pe care le oferă.

Detalii, la [email protected]

Autor: Adriana Diură adriana.diurapaginademedia.ro
viewscnt

sus