Skip to main content

COMUNICAT. Cum ajută parfumul ambiental la atragerea clienţilor?

 
COMUNICAT. Cum ajută parfumul ambiental la atragerea clienţilor?

COMUNICAT. Marketingul modern a înţeles utilitatea aromelor şi le-a inclus în strategiile sale. Promovarea şi vânzarea unor produse şi servicii nu depinde doar de utilitatea şi calitatea acestora, ci şi de alte aspecte pe care deseori nici nu le conştientizăm.

Publicitate

Pentru orice afacere, indiferent la ce nivel de dezvoltare este, organizarea showroom-ului, a punctelor de desfacere, a biroului de întâlnire cu clienţii şi a altor spaţii cu rol în interacţiunea afacerii cu alte afaceri sau cumpărători este esenţială.

Nota Paginademedia.ro: În secţiunea COMUNICATE sunt prezentate comunicatele companiilor care se înscriu, pe baza unui abonament plătit.

Pentru ca brandul să crească şi clienţii să cumpere şi să devină fideli, trebuie să investeşti în parfumul ambiental. Descoperă în continuare cum te ajută marketingul aromelor.

Ce este marketingul aromelor?

Marketingul aromelor este un domeniu orientat spre simţul olfactiv al clienţilor. El presupune difuzarea strategică a anumitor parfumuri într-un spaţiu în care clienţii au acces. Scopul este să creeze o experienţă memorabilă de cumpărături şi să crească vânzările. Alege o aromă de neuitat pentru afacerea ta şi vei descoperi singur beneficiile.

Marketingul aromelor are la bază argumente ştiinţifice. Mirosul este un simţ unic, pentru că, spre deosebire de celelalte, nu trece prin filtrul cognitiv. Când mirosim ceva, semnalul olfactiv receptat ajunge direct la creierul primar, cel care controlează impulsurile şi emoţiile. De aceea, aromele trebuie alese atent, pentru a nu provoca stări negative.

Parfumul ambiental şi celelalte forme de promovare

Mult timp, marketingul a avut în centru mesajele scrise, auditive sau vizuale. În prezent, clienţii sunt copleşiţi de stimuli şi publicitate vizuală, astfel că şansa de a-i convinge este mai redusă decât acum 10-2- de ani. Din fericire, puterea aromelor nu se reduce niciodată. Chiar dacă nu avem mirosul dezvoltat ca al altor animale, tot putem recepta aproximativ 10000 de arome.

În fiecare zi respirăm de 20000 de ori, ceea ce, pentru un om de marketing, înseamnă 20000 de posibilităţi de promovare. Dacă putem “opri” văzul închizând ochii, mirosul rămâne activ permanent, chiar şi când dormim.

Cum atrage parfumul ambiental clienţii?

Îi face loiali

Ne amintim mult timp mirosuri, iar asocierea lor cu lucrurile se face automat în creier. În plus, amintirile olfactive sunt mai intense din punct de vedere emoţional, Asocierea dintre un brand sau un produs şi un anumit parfum ajută la creşterea loialităţii, pentru că oamenii îşi vor aminti mai uşor de el.

Creşte timpul petrecut în spaţiul de vânzare

Mirosul frumos atrage oamenii fără ca aceştia să conştientizeze. Ei petrec mai mult timp într-un spaţiu în care arome plăcute umplu aerul. Utilitatea parfumului ambiental nu se limitează la magazine, ci se extinde şi asupra restaurantelor, spaţiilor de agrement, cazinourilor şi sălilor de cinema.

Creşte satisfacţia

Asociem multe întâmplări şi experienţe ale vieţii cu anumite mirosuri. Întotdeauna, amintirea experienţelor pozitive este însoţită de un miros plăcut. Creierul nu inventează acel miros. El s-a lăsat influenţat de o aromă existentă la momentul respectiv.

Prin urmare, suntem mai satisfăcuţi de o ieşire la shopping dacă în magazinul respectiv mirosul a fost plăcut. Cu ajutorul parfumului ambiental, ai şanse mai mari ca afacerea ta să primească recenzii pozitive şi recomandări. Bineînţeles, clienţii vor fi mai tentaţi să revină.

Modifică percepţia valorii

Un aspect al marketingului aromelor care este trecut deseori cu vederea constă în influenţarea percepţiei valorii. Clienţii asociază inconştient valoarea unui produs cu parfumul ambiental. Dacă mirosul din spaţiul de vânzare este plăcut, cumpărătorii cred că produsul merită un preţ mai ridicat.

Prin urmare, şansele de a vinde la preţul dorit de tine cresc, chiar dacă acesta este mai mare decât media. În schimb, un miros prea puternic sau prea dulce poate da impresia de ieftin.

Parfumul ambiental te ajută să atragi clienţi şi să-i fidelizezi. Alege aromele potrivite şi bucură-te de beneficiile pe care le au pentru afacerea ta.

Ce este secţiunea COMUNICATE:

În secţiunea COMUNICATE sunt prezentate comunicatele companiilor care se înscriu, pe baza unui abonament lunar. Este deschisă atât companiilor, cât şi free-lancerilor care doresc să îşi promoveze serviciile pe care le oferă.

Detalii, la [email protected]

Autor: Comunicat publicitatepaginademedia.ro
viewscnt

sus