COMUNICAT. Thematic Group, printr-un parteneriat strategic cu Acrossmedia241, anunţă opţiunea de achiziţie a serviciilor avansate de publicitate CTV utilizând LG Ad Solutions în România.
Această colaborare permite Thematic Group să ofere brandurilor acces la LG Native Ads, asigurând o expunere crescută şi precizie în targetare prin segmente de audienţă predefinite, cât şi create în mod preferenţial în funcţie de cerinţele explicite ale unui client.
Nota Paginademedia.ro: În secţiunea COMUNICATE sunt prezentate comunicatele companiilor care se înscriu, pe baza unui abonament plătit.
Acest nou parteneriat al Thematic Group oferă clienţilor o nouă modalitate de acces la oportunităţi exclusive de publicitate pe televizoarele LG în România, îmbunătăţind capacitatea clienţilor de a creşte engagement-ul cu audienţele ţintă.
Parteneriatul este o mişcare strategică pentru extinderea portofoliului digital şi pentru a continua să asigure noi soluţii complete şi inovatoare de publicitate. Prin integrarea LG Ad Solutions, Thematic Group poate acum să ofere campanii publicitare CTV extrem de direcţionate, utilizând datele unice ale celor 1,3 milioane de device-uri inteligente LG din România.
„Parteneriatul cu Acrossmedia241 şi accesul la LG Ad Solutions creşte semnificativ capacitatea de a livra campanii publicitare cu impact maxim.
Misiunea noastră este să inovăm continuu şi să oferim clienţilor noştri cele mai bune instrumente pentru a atinge audienţele dorite în mod eficient”, a declarat Cătălin Săndulache, Managing Partner, Thematic Group.
Oferta include opţiuni precum formatul "Roadblock", care permite clienţilor de publicitate să monopolizeze ecranele de start ale televizoarelor LG pe întreg teritoriul unei ţări.
Acest format asigură un reach major şi contribuie la campaniile de awareness “out of the clutter”, un must-have pentru lansările de produse sau expunerea eficientă a unui client în timpul evenimentelor majore cum ar fi Liga Campionilor 2024, EURO 2024 şi Jocurile Olimpice 2024, unde brandurile pot rezerva sloturi de timp preferate pentru o vizibilitate maximă.
“Cu peste 200 de milioane de TV-uri smart LG la nivel global, avem acum acces la un inventar vast, targetat şi foarte valoros.
Posibilităţile de targetare fac parte din succesul soluţiei şi oferă opţiunea brandurilor să targeteze, spre exemplu, fani comedie, sport, adulţi, tineri sau gameri, cu o precizie mare”, declara Radu Budeş, Managing Partner, Thematic Group.
Formatele de publicitate completează mixul unic oferit de LG Ads, incluzând atât bannere statice, cât şi video, cu un avantaj deosebit: bannerele sunt interactive, oferind astfel un context extins, prin urmărirea paginii sau aplicaţiei de destinaţie. În acest mod, performanţa bannerelor capătă o nouă dimensiune, pe lângă impresii, număr de device-uri care le-au vizionat şi frecvenţă.
Soluţia LG Ads include 1.3 milioane de device-uri în România şi poate fi utilizată începând din acest moment.
—----
Thematic Group, compania umbrelă ce înglobează Thematic Channels şi Thematic Digital, reprezentant exclusiv în Romania pentru vânzarea de publicitate TV şi digital a unor reţele media atât internaţionale cât şi locale.
Acrossmedia241 este o companie de marketing digital care crede în sinergiile dintre media şi tehnologie ca modalitate eficientă de stimulare a creşterii rezultatelor campaniilor publicitare.
Se concentrează pe furnizarea celor mai potrivite soluţii de campanii digitale clienţilor săi, bazându-se în principal pe activele corporative globale, în timp ce implementează strategii de publicitate online pentru a obţine un ROI maxim şi a crea valoare adăugată.
Ce este secţiunea COMUNICATE:
În secţiunea COMUNICATE sunt prezentate comunicatele companiilor care se înscriu, pe baza unui abonament lunar. Este deschisă atât companiilor, cât şi free-lancerilor care doresc să îşi promoveze serviciile pe care le oferă.
Detalii, la [email protected]
Autor: Comunicat publicitatepaginademedia.ro