COMUNICAT. iion, o platformă globală de top în advertisingul şi monetizarea jocurilor, anunta parteneriatul cu Thematic Digital, care va sprijini intrarea iion pe piaţa din România.
În calitate de partener strategic al Acrossmedia241, partenerul preferat al iion în Europa Centrală şi de Est (CEE), Thematic va facilita aducerea soluţiilor inovatoare de publicitate in-game ale iion pe piaţa românească, permiţând brandurilor să se conecteze cu publicul prin intermediul jocurilor, cu o acoperire şi o eficienţă fără precedent.
Nota Paginademedia.ro: În secţiunea COMUNICATE sunt prezentate comunicatele companiilor care se înscriu, pe baza unui abonament plătit.
Această colaborare strategică îmbină soluţiile avansate de publicitate full-funnel ale iion cu expertiza locală a Thematic Digital. Prin acest parteneriat, brandurile din România au acces la formate premium de publicitate în jocuri şi în jurul jocurilor, concepute pentru a genera engagement ridicat, creşterea notorietăţii brandului şi rezultate măsurabile în mai multe medii de gaming.
Descoperă puterea publicităţii în jocuri!
Platforma iion se remarcă în peisajul publicităţii digitale de astăzi prin livrarea de reclame captivante, integrate perfect în canalele de gaming. De la afişaje imersive în joc şi reclame video până la formate interactive precum "Scratch to Reveal" şi "Video Wall," iion conectează brandurile cu gamerii într-un mod organic, sigur pentru brand şi optimizat pentru a crea un impact major.
Cu 275 de miliarde de cereri anuale de reclame şi o acoperire unică de peste 850 de milioane la nivel global, iion aduce o soluţie care si-a dovedit eficienta uneia dintre cele mai rapide audienţe digitale în creştere din lume.
Prin alegerea Thematic Digital (THD) ca reprezentant în România, iion / Acrossmedia241 asigură faptul că brandurile pot valorifica pe deplin aceste soluţii publicitare inovatoare. THD, în strânsă colaborare cu Acrossmedia241, va oferi suport local dedicat, oferind perspective asupra pieţei şi strategii necesare pentru a maximiza potenţialul platformei iion.
Atingerea obiectivelor brandurilor prin campanii de mare impact
Împreună, iion / Acrossmedia241 şi THD oferă o propunere incontestabil valoroasa pentru brandurile care doresc să acceseze publicul în creştere rapidă din sectorul jocurilor. Conform unor studii recente, jocurile captează de 10 ori mai multă atenţie activă decât conţinutul web general şi de două ori mai mult decât reţelele sociale.
Cu tehnologia iion, brandurile pot beneficia de creşterea notorietăţii, îmbunătăţirea memorabilităţii reclamelor şi rate mai mari de implicare într-un mediu sigur pentru brand.
„Suntem încântaţi să colaborăm cu iion pentru a lansa soluţiile de publicitate în jocuri ale iion în România. Această colaborare marchează un pas semnificativ înainte pentru Thematic, pe măsură ce ne extindem oferta pentru a aduce cele mai bune soluţii globale de publicitate în jocuri pe piaţa noastră.
Jocurile s-au transformat într-o platformă deosebit de eficientă pentru branduri, oferind acces la un public extrem de implicat.
Soluţiile inovatoare de publicitate ale iion facilitează conexiunea dintre branduri şi gameri într-un mod nativ şi de mare impact,” spune Andrei Ursuleanu, Chief Operational Officer, Thematic.
Irini Sacha, CEO al Acrossmedia241, adaugă:
„Parteneriatul nostru cu iion continuă să crească în CEE şi suntem încântaţi să sprijinim Thematic în aducerea soluţiilor excepţionale de publicitate în jocuri ale iion în România.
Această colaborare asigură faptul că clienţii noştri au acces la cele mai noi şi mai eficiente instrumente pentru a se angaja cu publicul dinamic al jocurilor.”
Despre iion, Thematic şi Acrossmedia241
Fondată în 2019, iion a devenit rapid un lider global în publicitatea în jocuri, conectând brandurile cu audienţele prin toate punctele de contact ale jocurilor. Platforma sa oferă opţiuni pentru publicitate în jocuri, în jurul jocurilor şi în afara lor, maximizând timpul de vizualizare şi expunerea brandului într-un mediu de conţinut sigur şi verificat.
Thematic Group este o casă de vânzări media care operează prin patru divizii cheie: Channels, Digital, Celebrities şi Events. Compania este organizată pe mai multe verticale:
- Thematic Channels: vânzare de publicitate pe televiziunea lineară, pe posturi de nişă
- Thematic Digital: casă de vânzări digitale, reprezintă 40 de site-uri web
- Events: evenimente B2B
- Celebrities: orientată pe creatonrii de conţinut online
Acrossmedia241 este un hub de top pentru soluţii publicitare dincolo de Google şi Meta. Cu 22 de ani de experienţă, Acrossmedia241 a fost printre pionierii publicităţii digitale în Grecia şi a primit multiple premii pentru campanii globale de succes.
Compania utilizează tehnologii de vârf, precum Connected TV (CTV), Digital Out-Of-Home (DOOH), publicitatea în jocuri şi soluţiile programatice.
Foto: Dreamstime.com
Ce este secţiunea COMUNICATE:
În secţiunea COMUNICATE sunt prezentate comunicatele companiilor care se înscriu, pe baza unui abonament lunar. Este deschisă atât companiilor, cât şi free-lancerilor care doresc să îşi promoveze serviciile pe care le oferă.
Detalii, la [email protected]
Autor: Comunicat publicitatepaginademedia.ro