COMUNICAT. Peroni Nastro Azzurro 0.0% alcool, brandul de bere italian super-premium din portofoliul Ursus Breweries, parte din Asahi Europe & International, a anunţat astăzi un parteneriat multianual cu Charles Leclerc, un icon mondial al sporturilor cu motor şi de lifestyle.
În calitate de ambasador global, primul pentru brandul Peroni Nastro Azzurro 0.0% alcool, Charles Leclerc va fi imaginea noii campanii „De la 0.0% la 100%”, care sărbătoreşte gustul distinctiv al berii super-premium şi etosul brandului „trăieşte fiecare moment”.
Nota Paginademedia.ro: În secţiunea COMUNICATE sunt prezentate comunicatele companiilor care se înscriu, pe baza unui abonament plătit.
Paolo Lanzarotti, Chief Executive Officer Asahi Europe & International a declarat:
„Suntem incredibil de mândri să lansăm astăzi noul nostru parteneriat global cu Charles Leclerc. În calitate de pilot îndrăgit al echipei Scuderia Ferrari HP şi un simbol cultural al unui stil de viaţă relaxat, Charles este partenerul ideal pentru Peroni Nastro Azzurro 0.0% alcool şi suntem încântaţi să îi urăm bun venit în familia brandului nostru.”
Campania „De la 0.0% la 100%”, cu Charles Leclerc, va explora stilul de viaţă italian, un stil împărtăşit la nivel global şi care este sinonim cu ideea de a trăi fiecare moment cu entuziasm şi pasiune, aşa cum o fac italienii.
Elementul central al campaniei constă într-o serie de episoade, filmate la Lacul Como din Italia, care urmează să fie lansate în această vară. Aceasta va fi amplificată prin activităţi şi experienţe inedite pentru fanii şi iubitorii de bere din întreaga lume.
VIDEO. Charles Leclerc, ambasador Peroni Nastro Azzuro 0.0% alcool
Parteneriatul va explora acele momente speciale care îmbogăţesc viaţa, fiind un tribut adus micilor experienţe de zi cu zi, trăite de Charles Leclerc care evidenţiază farmecul stilului de viaţă italian „Dolce Vita”, redefinit într-un mod nou, pentru o nouă generaţie.
Pentru a lansa serialul şi a anunţa parteneriatul, Peroni Nastro Azzurro 0.0% alcool a prezentat astăzi un material video care îl prezintă pe Charles Leclerc ca noua imagine a brandului.
Videoclipul reconstituie faimoasa săritură în apă a pilotului, „Hallelujah”, care a devenit un simbol al victoriei sale şi al câştigării Marelui Premiu al Principatului Monaco din 2024.
De data aceasta, săritura reprezintă o ocazie de a sărbători cu un Peroni Nastro Azzurro 0.0% alcool rece, savurat în locul preferat de relaxare al lui Charles, Lacul Como din Italia.
Pentru Charles Leclerc, fiecare moment petrecut pe circuit este de la 0 la 300KM/h. Însă, în afara acestuia, când îşi doreşte să îşi reîncarce forţele, adoptă un stil de viaţă de la 0.0% la 100%. Secretul pentru a trăi acest stil a fost dezvăluit printr-o listă personalizată de recomandări, scrisă chiar de el.
Lista include cele mai bune sfaturi şi recomandări pentru a ajuta consumatorii să trăiasca fiecare moment la maximum şi să simtă pasiunea italiană, indiferent de locul în care aceştia se află. Este o celebrare a bucuriei din viaţa de zi cu zi şi a experienţelor de neratat pe care Charles le recomandă în România, Italia, Regatul Unit, Irlanda, SUA, Canada, Singapore şi Germania. Lista va fi dezvăluită pe parcursul verii prin intermediul paginilor de Instagram @peroninastroazzurro şi @peroniromania.
Charles Leclerc a declarat:
„Parteneriatul meu cu Peroni Nastro Azzurro 0.0% alcool este ceva de care sunt foarte mândru. Este un brand pe care îl iubesc, iar motto-ul său, „Trăieşte fiecare moment”, este cu adevărat relevant pentru modul în care abordez viaţa atât pe pistă, cât şi în afara ei. Ca pilot Ferrari şi monegasc, Italia ocupă, de asemenea, un loc foarte important în viaţa mea. Aştept cu nerăbdare să le arăt fanilor cum mă inspiră să mă bucur de fiecare moment şi să simt pasiunea italiană.”
Parteneriatul are un rol cheie în a susţine ambiţia companiei mamă a brandului Peroni Nastro Azzurro 0.0% alcool, Asahi Europe & International, de a avea în portofoliu 20% produse fără alcool până în 2030 şi vine în întâmpinarea cererii în creştere a consumatorilor pentru băuturi fără alcool. Peroni Nastro Azzurro 0.0% alcool este realizat cu pasiune italiană, pentru a livra o bere proaspătă şi răcoritoare, cu 0.0% conţinut de alcool.
Asahi Europe & International se angajează să promoveze consumul responsabil de alcool şi sprijină cererea crescută a consumatorilor pentru băuturi fără alcool. Peroni Nastro Azzurro 0.0% alcool îi invită pe consumatori să se simtă liberi să trăiască fiecare moment, în siguranţă şi cu stil, inspirându-i să consume mai puţin alcool, prin oferirea unor opţiuni care se potrivesc cu stilul lor de viaţă.
Fie că se întâlnesc cu prietenii la un bar, explorează străzile însorite în vacanţă sau îşi petrec timpul acasă urmărind distracţia din Formula 1™, nu există limite în ceea ce priveşte momentul şi locul în care se pot bucura de Peroni Nastro Azzurro 0.0% alcool.
Despre Peroni Nastro Azzurro 0.0%
Lansat în 2022, Peroni Nastro Azzurro 0,0% alcool este cea mai recentă categorie de inovaţie a Peroni Nastro Azzurro. Realizată cu ingrediente superioare italiene, printre care şi mălaiul Nostrano dell‘Isola – crescut exclusiv pentru Peroni Nastro Azzurro în nordul Italiei – Peroni Nastro Azzurro 0,0% alcool oferă acelaşi gust înălţător italian, cu 0,0% alcool. Birra Peroni a implementat o nouă tehnologie în fabrica sa de la Roma pentru a permite Peroni Nastro Azzurro 0,0% alcool să atingă acelaşi profil de aromă a berii Peroni Nastro Azzurro, care este produsă cu stilul şi flerul italian încă din 1963.
Această nouă tehnologie permite folosirea aceleiaşi reţete de referinţă Peroni Nastro Azzurro şi doar după ce aroma caracteristică şi profilul de gust Peroni Nastro Azzurro sunt atinse se îndepărtează alcoolul, pentru a livra gustul italian proaspăt şi răcoritor. Peroni Nastro Azzurro 0,0% alcool este disponibilă în peste 30 de ţări la nivel global şi marchează un pas important către iniţiativa Asahi Legacy 2030 de a avea 20% produse fără alcool în portofoliul Asahi Europe & International.
Despre Asahi Europe & International
Asahi Europe & International este sucursala internaţională a Asahi Group Holdings, o companie globală de băuturi şi produse alimentare listată la Bursa de Valori din Tokyo, Japonia. Este rezultatul mai multor ani de achiziţii care au permis Asahi Group Holdings, un producător tradiţional japonez de bere, whiskey şi o gamă largă de produse alimentare, să-şi stabilească şi să-şi consolideze afacerea în Europa şi la nivel global. Bazându-se pe secole de istorie de fabricare a berii în Europa, afacerea gestionează 19 facilităţi de producţie în 8 ţări din Europa şi este custodele unora dintre cele mai bune beri din lume, incluzând Asahi Super Dry, Pilsner Urquell, Peroni Nastro Azzurro,
Grolsch şi Kozel. În cadrul Grupului Asahi, misiunea Asahi Europe & International este, de asemenea, să dezvolte şi să administreze toate pieţele de export la nivel global, în afara Japoniei şi a Oceaniei. Prezentă în 90 de pieţe şi având peste 10.000 de colegi pasionaţi, compania este bine poziţionată pentru a-i inspira pe oamenii din întreaga lume să se bucure de produse de calitate.
Ce este secţiunea COMUNICATE:
În secţiunea COMUNICATE sunt prezentate comunicatele companiilor care se înscriu, pe baza unui abonament lunar. Este deschisă atât companiilor, cât şi free-lancerilor care doresc să îşi promoveze serviciile pe care le oferă.
Detalii, la [email protected]
Autor: Comunicat publicitatepaginademedia.ro