COMUNICAT. Viziunea creativă a agenţiei de comunicare strategică BDR Associates primeşte recunoaşterea juriilor celor două celebre competiţii ale industriei de profil, devenind finalistă cu două dintre proiectele sale de mare impact la premiile European Excellence Awards, respectiv Romanian PR Award: “Sfârşitul singurătăţii / The end of solitude” şi “Dăm culoare viitorului tău / Bringing color to your future”.
Nota Paginademedia.ro: În secţiunea COMUNICATE sunt prezentate comunicatele companiilor care se înscriu, pe baza unui abonament plătit.
"Am avut încredere că două dintre proiectele noastre cu substanţă, care adresează aspecte de interes major pentru comunitate şi pentru societate, vor atrage atenţia juriului celor două competiţii de calibru ale industriei de comunicare.
În arhitectura acestor proiecte, am căutat dimensiunea profundă a impactului iniţiativelor clienţilor noştri, generând rezultate peste aşteptări, apreciate atât de audienţele ţintă, cât şi, iată, de reputaţi profesionişti de talie internaţională.
Suntem bucuroşi că ne-am întors din acest an, în competiţii, după o lungă pauză în care ne-am concentrat exclusiv pe priorităţile clienţilor, nemaigăsind timpul necesar să ne propunem proiectele în contexte competiţionale, indiferent cât de frumoase sau de mare impact au fost acestea.
Cu acordul clienţilor, ne propunem să continuăm să facem cunoscută şi prin concursuri în domeniu, creativitatea şi gândirea strategică a echipei de excepţie care a construit renumele agenţiei BDR, poziţionând-o printre liderii industriei, la nivel naţional şi internaţional ", a declarat Cătălina Rousseau, Preşedinte & CEO, BDR Associates.
În cadrul competiţiei European Excellence Awards, agenţia este finalistă la categoria “Multi-Channel Communication” cu proiectul “Sfârşitul singurătăţii / The end of solitude”, realizat pentru Consiliul Judeţean Ilfov.
Lansată în 2021, campania şi-a propus să contribuie la rezolvarea problemei animalelor fără stăpân din judeţul Ilfov, prin descurajarea abandonului şi încurajarea sterilizării şi a adopţiei. În jurul primei platforme integrate de acest tip din România, www.ilfovadopta.ro, agenţia şi clientul au creat un narativ emoţionant şi au construit o punte între oameni şi animale, arătând că singurătatea este la fel de dureroasă şi pentru unii şi pentru alţii.
Componenta de inovaţie a fost reprezentată de parteneriatul cu Liga Profesionistă de Fotbal din România: mesajul “Umple golul din viaţa ta” a ajuns de pe stadioanele din România în toate colţurile lumii, fiind preluat inclusiv de celebra publicaţie The Guardian.
În doar câteva luni, au fost înregistrate peste 400 de adopţii de animale părăsite, campania generând interes pe termen lung, prin organizarea a noi şi noi acţiuni care facilitează adopţiile la nivel naţional, conducând inerent la sfârşitul singurătăţii.
Înfiinţate în 2007, Premiile Europene de Excelenţă sunt găzduite de Quadriga, hub de educaţie, informare, networking şi soluţii IT de afaceri, cu sediul la Berlin. Ceremonia de decernare a trofeelor şi diplomelor pentru companiile finaliste va avea loc în data de 9 decembrie.
În cazul competiţiei româneşti PR Award, agenţia BDR Associates este finalistă la categoria Comunicare în sectorul public /Communication in the public sector, cu proiectul “Sfârşitul singurătăţii / The end of solitude” , descris mai sus, precum şi la categoria BRAND PR – Produse şi servicii existente, cu proiectul “Dăm culoare viitorului tău / Bringing color to your future”, realizat pentru Universitatea Româno-Americană (URA).
Campania gândită de echipa agenţiei BDR, pentru URA, a venit ca un răspuns la provocările cu care învăţământul universitar din România se confruntă, în special în rândul instituţiilor private: de la rata de promovare a examenului de Bacalaureat şi “exodul de creiere”, până la dificultăţile de ordin financiar sau de percepţie a unei instituţii private de învăţământ superior.
Printr-un concept out-of the box, îndrăzneş şi efervescent, ce a subliniat parteneriatul dintre universitate şi student pentru un viitor strălucit, acţiunile strategice şi mesajele creative gândite pentru promovare în online, în presă, precum şi parteneriatele cu influencerii au făcut ca numărul de candidaţi înscrişi să depăşească cu mult obiectivele stabilite iniţial, aducând în acelaşi timp vizibilitate şi reputaţie consolidată pentru URA.
Aflată la cea de-a 20-a ediţie, Romanian PR Award este cea mai importantă competiţie naţională de recunoaştere a excelenţei în domeniul relaţiilor publice, organizată sub egida Forum for International Communications, organizaţie non-guvernamentală care cultivă în mediul comunicatorilor profesionişti standarde etice şi de performanţă ale profesiei de relaţii publice. Gala Romanian PR Award va avea loc în seara zilei de 24 noiembrie.
Despre BDR Associates
BDR Associates este una dintre agenţiile lider în comunicare strategică şi în relaţii publice, cu peste 27 de ani de experienţă pe piaţa locală. Compania este partenerul exclusiv în România al Hill + Knowlton Strategies, parte a WPP – unul dintre cele mai mari grupuri de comunicare la nivel global.
Printre categorii de servicii specilizate asigurate de BDR Associates se numără: comunicarea strategică şi elaborarea de strategii şi planuri de acţiune pliate pe obiectivele clienţilor, managementul crizei, training-uri specializate, comunicare corporativă, branding si brand PR, Public Affairs, monitorizări specifice şi analize sectoriale, organizare de evenimente, digital PR, dezvoltare creativă, o categorie specială de competenţe reprezentând-o dezvoltarea de proiecte cu finanţare europeană, consultanţă specializată pentru companii multinaţionale sau antreprenoriale, instituţii internaţionale sau neguvernamentale, alte entităţi.
Cu un portofoliu de peste 500 de companii multinaţionale şi naţionale asistate, agenţia are o profundă înţelegere şi o vastă experienţă în comunicarea realizată în beneficiul unor industrii cheie, printre care se numără: Auto, Energie, Petrol şi Gaze / Produse Chimice, IT&C, Finanţe-Bănci, Sănătate, FMCG, Logistică, Imobiliare, fashion sau entertainment , precum şi în dezvoltarea de proiecte guvernamentale sau finanţate de donori.
Începând cu anul 2002, BDR Associates şi-a extins activitatea în alte pieţe, prin deschiderea primei agenţii de comunicare în Republica Moldova, urmând apoi proiecte dezvoltate în diverse pieţe din Europa şi din Asia. Numeroasele parteneriate strategice încheiate, pe parcursul anilor, cu prestigioase companii de consultanţă din Europa şi din alte zone, au poziţionat BDR Associates drept lider al pieţei de comunicare din regiune.
Mai multe detalii despre BDR Associates la http://www.drassociates.com.
Ce este secţiunea COMUNICATE:
În secţiunea COMUNICATE sunt prezentate comunicatele companiilor care se înscriu, pe baza unui abonament lunar. Este deschisă atât companiilor, cât şi free-lancerilor care doresc să îşi promoveze serviciile pe care le oferă.
Detalii, la [email protected]
Autor: Comunicat publicitatepaginademedia.ro