Skip to main content

COMUNICAT. Cea mai mare reţea de antreprenori independenţi, LaDoiPaşi, a sărbătorit recordul de 2000 de magazine în România, alături de mii de parteneri LaDoiPaşi

 
COMUNICAT. Cea mai mare reţea de antreprenori independenţi, LaDoiPaşi, a sărbătorit recordul de 2000 de magazine în România, alături de mii de parteneri LaDoiPaşi

COMUNICAT. În urma unui proces de pitch amplu şi riguros organizat de METRO România în cursul acestui an, având ca subiect organizarea Conferinţei Naţionale LaDoiPaşi 2000, câştigătorul desemnat a fost echipa Wunderman Thompson, parte din Grupul Ogilvy România.

Publicitate

Nota Paginademedia.ro: În secţiunea COMUNICATE sunt prezentate comunicatele companiilor care se înscriu, pe baza unui abonament plătit.

Conceptul câştigător dezvoltat şi implementat de echipa Wunderman Thompson este „Viitorul este LaDoiPaşi” – un eveniment de o amploare fără precedent în istoria METRO România, dedicat antreprenorilor din franciză, care a avut loc la centrul expoziţional Romexpo din Bucureşti.

Au fost reuniţi peste 3000 de participanţi din întreaga ţară – majoritatea fiind antreprenori din reţeaua LaDoiPaşi, reprezentanţi ai instituţiilor relevante, antreprenori de succes din diverse domenii, precum şi reprezentanţi METRO.

Evenimentul s-a desfăşurat în contextul sărbătoririi atingerii pragului impresionant de 2000 magazine LaDoiPaşi în România, aducând în prim plan strategia METRO de a susţine comerţul tradiţional şi afacerile independente în continuare, precum şi planurile pentru dezvoltarea reţelei LaDoiPaşi, pe viitor.

Performanţele partenerilor LaDoiPaşi au fost sărbătorite în cadrul unei Gale speciale de premiere. Totodată, finalul evenimentului a fost marcat de un show de excepţie, într-o formulă originală, care a adus pe aceeaşi scenă câţiva dintre cei mai cunoscuţi artişti români, într-un concept de spectacol unic, special creat pentru această ocazie.

Participanţii au experimentat un show impresionant care a avut la bază un concept gândit şi implementat de echipa Wunderman Thompson, parte din Grupul Ogilvy România. Ideea din spatele acestui concept pune în valoare atributele brandului LaDoiPaşi, proximitatea şi inovaţia, dar şi forţa comunităţii şi continuitatea sa.

Antonia, Delia, Carla’s Dreams, Horia Brenciu Orchestra, Dan Bittman, Anna Lesko, Mircea Baniciu, 3 SUD EST, Carmen Chindriş & Taraful Rutenilor şi DJ Nato sunt artiştii care au concertat la conferinţa naţională - VIITORUL ESTE LA DOI PAŞI - unul dintre cele mai mari evenimente de retail din România, organizat în ultimii ani. 

“Când am câştigat pitch-ul pentru realizarea acestui eveniment am ştiut că avem un task dincolo de un BTL de proporţii. Am ştiut că avem de spus o poveste. Din fericire, am avut de-a face cu acel tip de client care are deja o poveste, lucru care ne-a incitat foarte mult creativitatea. Am gândit un eveniment poveste despre puterea comunităţii, despre perseverenţă şi despre forward thinking.

Franciza LaDoiPaşi este, cel mai probabil, primul model funcţional din România de construcţie a unei reţele de antreprenori independenţi. Sperăm că toţi cei care au călcat pe “bulevardul” LaDoiPaşi, pe care l-am construit cu ocazia acestui eveniment, au simţit acelaşi sentiment de mândrie pe care l-am avut şi noi, ca organizatori” – Ileana Badiu, Co - Managing Director Wunderman Thompson, parte din Ogilvy România.

Evenimentul s-a dorit a fi un imens “mulţumesc” pentru toţi cei care au contribuit, de-a lungul timpului, la dezvoltarea celei mai puternice reţele de antreprenori independenţi din ţară.

“Ne-am dorit un partener curajos, creativ şi neînfricat, care să aibă dorinţa şi capacitatea de a ne ajuta să creăm un concept nemaivazut şi nemaiauzit, ca omagiu pentru partenerii noştri din reţeaua LaDoiPaşi.

Am găsit în partenerii din Wunderman Thompson, parte din Ogilvy România, pasiune şi dedicare duse la nivel de excelenţă, care suprapuse pe cunoştinţele vaste în a aduce strălucire unui super eveniment, au creat o platformă integrată în care toate implicaţiile conexe ale evenimentului de anvergură şi-au găsit locul ca într-un puzzle de excepţie.

Au creat un festival inovativ al recunoştinţei pe care o merită din plin partenerii LaDoiPaşi din cea mai mare reţea de antreprenori independenţi din România.” – Marina Zara, Marketing Driver METRO România.

Despre franciza LaDoiPaşi

Lanţul de magazine LaDoiPaşi a fost creat prin reunirea mai multor proprietari independenţi sub un singur brand. Conceptul LaDoiPaşi a fost lansat pe piaţa locală în 2012 şi dezvoltat în regim de franciză de METRO România, pentru a susţine antreprenorii locali să îşi dezvolte afaceri în comunităţile în care trăiesc.

În magazinele LaDoiPaşi, consumatorii găsesc o gamă largă de produse de bază, având la dispoziţie o selecţie generoasă de produse proaspete, de la lactate şi brânzeturi, la legume şi fructe, la carne proaspătă şi preparate din carne. Lanţul s-a extins accelerat, încă de la lansarea pe piaţă. În prezent, reţeaua numără peste 2.000 de magazine răspândite uniform, pe întreg teritoriul României.

Ogilvy Group, parte din reţeaua internaţională Ogilvy, este o companie WPP, unul dintre cele mai mari grupuri de comunicare din lume (NASDAQ:WPPGY).

Pe piaţa locală, Ogilvy creează platforme de comunicare, experienţe şi campanii personalizate pentru a răspunde celor mai specifice nevoi ale brandurilor. Ogilvy construieşte branduri, le gestionează reputaţia şi le sprijină ascensiunea printr-un storytelling creativ, susţinut de date şi tehnologie, având la bază următoarele arii de expertiză: strategie de brand, advertising, customer engagement&commerce, PR & Influence şi digital transformation.

Portofoliul de clienţi cuprinde atât business-uri locale, cât şi branduri internaţionale. Mai multe despre proiectele dezvoltate de Ogilvy România sunt disponibile aici.

Ce este secţiunea COMUNICATE:

În secţiunea COMUNICATE sunt prezentate comunicatele companiilor care se înscriu, pe baza unui abonament lunar. Este deschisă atât companiilor, cât şi free-lancerilor care doresc să îşi promoveze serviciile pe care le oferă.

Detalii, la [email protected]

Autor: Comunicat publicitatepaginademedia.ro
viewscnt

sus