Skip to main content

COMUNICAT. Thematic Group lansează un parteneriat cu Carrefour România pentru a accelera retail media la nivel naţional

 
COMUNICAT. Thematic Group lansează un parteneriat cu Carrefour România pentru a accelera retail media la nivel naţional

COMUNICAT. Thematic Group [ThG]  ,  anunţă un parteneriat cu Carrefour România, menit să creeze una dintre cele mai complete şi eficiente soluţii de retail media de pe piaţă. Această colaborare integrează puterea datelor first-party oferite de Carrefour cu expertiza ThG în activări media, campanii sociale şi soluţii de conversie.

Publicitate

xxxxxx

Parteneriatul are ca obiectiv principal crearea unui produs unificat, ce permite brandurilor să comunice eficient cu cumpărătorii Carrefour în toate etapele deciziei de cumpărare — de la awareness până la vânzare finală, atât online, cât şi în magazin.

Andrei Ursuleanu, Managing Partner ThG:

„Carrefour are o infrastructură digitală şi fizică excepţională, iar Thematic aduce creativitate, experienta media complexă şi rezultate măsurabile. Împreună, oferim brandurilor acces la o soluţie omnichannel completă, construită în jurul cumpărătorului.”

Raluca Mihai, Retail Media Manager Carrefour Romania:

„Acest parteneriat face parte din eforturile noastre strategice de a creşte constant capabilităţile retail media, conectând datele reale despre cumpărători cu soluţii moderne de activare. Este o oportunitate reală pentru branduri să fie mai relevante, mai vizibile şi mai eficiente.”

Beneficiile parteneriatului:

● Acces la date reale de cumpărare şi audienţe segmentate prin Carrefour
● Vizibilitate pe canalele proprii Carrefour: website, aplicaţie, newslettere şi CRM
● Soluţii de comunicare în magazin prin digital signage şi promoţii la raft
● Activări sociale şi influenceri care generează trafic în magazin sau pe Bringo
● Măsurare completă a performanţei, inclusiv impactul în vânzările offline
● Activări pe întreg funnelul, de la awareness la conversie, prin soluţiile Thematic şi continuăm cu omnichannel în magazin prin canalele Carrefour.

Acest parteneriat marchează un pas important pentru modernizarea retail media în România şi deschide noi oportunităţi pentru branduri să comunice mai eficient, mai relevant şi mai aproape de consumatori.

Despre Thematic Group

Thematic este o agenţie specializată în soluţii de media digitală, influenceri, social commerce şi conversii integrate. Cu o abordare bazată pe performanţă şi storytelling, Thematic ajută brandurile să creeze experienţe care inspiră, implică şi convertesc consumatorii în toate canalele digitale.

Despre Carrefour

Carrefour România le oferă clienţilor săi un univers de posibilităţi de a face cumpărături. Singurul retailer omnichannel din România, Carrefour le oferă clienţilor experienţe de cumpărături cu ajutorul aplicaţiei mobile şi al caselor de marcat Self Service, în magazine, prin serviciile de online shopping cu livrare acasă, prin BRINGO, Glovo, Wolt şi Bolt Food sau cu opţiunea Click & Collect de pe carrefour.ro.

Odată cu achiziţia operaţiunilor Romania Hypermarche SA, Carrefour ajunge la peste 450 de magazine, în 113 oraşe din ţară şi ajunge în top trei jucători de pe piaţa de retail din România, fiind un angajator de top certificat (2023, 2024, 2025) pentru aproximativ 17.000 de angajaţi.

Compania susţine comunităţile în care activează prin programe şi iniţiative naţionale pe termen lung, cu impact pozitiv în societate: Deschidem Vinul Românesc, Creştem România BIO, Grădina Noastră şi Poftim Brânză Românească. Platforma Act For Good transformă cumpărăturile într-o experienţă personalizată cu impact social. Fiecare sesiune de shopping le poate aduce utilizatorilor puncte de loialitate, prin care pot face fapte bune, dar pot şi beneficia de reduceri şi oferte personalizate.    

Autor: Comunicat publicitatepaginademedia.ro
viewscnt

sus