
COMUNICAT. Ringier România Media îşi reconfirmă statutul de lider pe piaţa media digitală din România, potrivit celor mai recente date publicate de SATI (studiu realizat de BRAT).
În luna martie 2025, compania a înregistrat un total de 15,8 milioane de clienţi unici, menţinându-se pe prima poziţie în topul editorilor, lună de lună, aşa cum a făcut şi pe parcursul întregului an 2024.
Nota Paginademedia.ro: În secţiunea COMUNICATE sunt prezentate comunicatele companiilor care se înscriu, pe baza unui abonament plătit.
Libertatea.ro, cea mai urmărită platforma de ştiri din Romania, se menţine pe locul 1 în categoria Ştiri şi Analize pentru a treia lună consecutiv, cu un volum de 8,9 milioane de utilizatori unici în martie 2025 - o creştere de +10% faţă de luna precedentă.
„Libertatea înseamnă onestitate, solidaritate şi pasiune. Oamenii ne aleg pentru că suntem ca ei: avem aceleaşi nevoi şi ne lăsăm seduşi de aceleaşi visuri. Suntem echipă, suntem România. Împreună", e de părere Dorin Chioţea, redactor-şef al Libertatea.
Pe segmentul lifestyle feminin, Ringier România îşi consolidează poziţia de lider absolut, cu o cotă de piaţă de 70% din totalul de clienţi unici şi afişări. Primele 3 poziţii în acest clasament sunt ocupate integral de branduri Ringier: VIVA!.ro, Unica.ro şi Libertateapentrufemei.ro. Acestea domină toţi indicatorii SATI.ro - utilizatori unici, sesiuni, afişări şi timp petrecut pe site.
„Aş vrea să mulţumesc cititorilor pentru fidelitate, interes şi încrederea pe care ne-o acordă deja de ani buni. Site-urile VIVA!.ro şi Unica.ro oferă zilnic ştiri exclusive, despre vedetele din România, noutăţi despre starurile internaţionale şi despre schimbările din televiziune, dar şi un jurnal complet de lifestyle", spune Dana Enache, Group Editor-in-Chief al platformelor VIVA!.ro şi Unica.ro
VIVA!.ro rămâne cea mai urmărită platformă de conţinut pentru femei din România, cu o medie de 2,5 milioane de unici lunar şi 13,5 milioane de afişări, în ultimele 12 luni.
Unica.ro ocupă locul al doilea, cu o medie lunară de 1,8 milioane de utilizatori unici şi 8,6 milioane de afişări, iar Libertateapentrufemei.ro se afla pe poziţia a treia, cu 1 milion de unici lunar şi 6 milioane de afişări.
„Libertateapentrufemei.ro îşi consolidează poziţia pe podiumul premium al publicaţiilor de lifestyle feminin. Brand cu autoritate în zona de lifestyle şi well-being, Libertateapentrufemei.ro oferă conţinut de calitate şi câştigă autoritate şi în zona de lifestyle educativ. Datorită întregii echipe, care susţine strategia editorială cu inovaţii digitale, am reuşit să distribuim conţinut relevant, dinamic, adaptat permanent nevoilor utilizatorilor. Cititorii sunt primii care ne inspiră şi ne ghidează strategia de continut, atât pentru Libertateapentrufemei.ro, cât şi pentru Avantaje.ro, două produse de top ale grupului Ringier Romania", crede Alina Bucsain, redactor-şef Libertateapentrufemei.ro & Avantaje.ro
În top se regăsesc şi ELLE.ro (locul 5) şi Avantaje.ro (locul 7), fiecare cu aproximativ 500.000 de utilizatori unici lunar.
ELLE România rămâne una dintre cele mai influente voci în moda şi cultura contemporană, susţinând atât creativitatea emergentă, cât şi reflecţia asupra temelor sociale actuale. „ELLE continuă să fie acolo unde se scrie povestea modei contemporane. După coperta-eveniment cu Chiara Ferragni şi implicarea ca partener media în Bucharest Fashion Week - un eveniment care aduce împreună figuri centrale ale modei internaţionale şi artişti locali - revista îşi consolidează rolul de platformă de conţinut curajos, conectat, influent. De la susţinerea creativităţii emergente până la reflecţia asupra unor teme sociale şi politice, ELLE rămâne relevantă în toate straturile culturii vizuale de azi", spune Roxana Voloseniuc, redactor-şef & Publisher Elle România
Andrei Bereandă , Managing Director al Ringier România, subliniază importanţa colaborării şi a profesionalismului echipei în atingerea performanţelor recente: „Felicit şi mulţumesc tuturor echipelor pentru rezultatele remarcabile obţinute în primul trimestru al acestui an. Această performanţă confirmă angajamentul nostru constant pentru calitate editorială, inovaţie digitală şi relevanţă crescută pentru publicul nostru. Este un succes comun, posibil datorită profesionalismului, pasiunii şi dedicării demonstrate de fiecare coleg din Ringier România. Vom continua să investim în dezvoltarea conţinutului digital, cu un accent special pe zona video premium, pentru a oferi publicului o experienţă relevantă, de calitate şi adaptată noilor forme de consum media."
Ce este secţiunea COMUNICATE:
În secţiunea COMUNICATE sunt prezentate comunicatele companiilor care se înscriu, pe baza unui abonament lunar. Este deschisă atât companiilor, cât şi free-lancerilor care doresc să îşi promoveze serviciile pe care le oferă.
Detalii, la [email protected]
Autor: Adriana Diură adriana.diurapaginademedia.ro