Skip to main content

Rogalski Damaschin semnează campania de comunicare a IPO-ului Cris-Tim Family Holding: ofertă încheiată cu succes, cu subscrieri record din partea investitorilor de retail - COMUNICAT

 
Rogalski Damaschin semnează campania de comunicare a IPO-ului Cris-Tim Family Holding: ofertă încheiată cu succes, cu subscrieri record din partea investitorilor de retail - COMUNICAT

COMUNICATRogalski Damaschin a dezvoltat şi implementat campania de comunicare a ofertei publice iniţiale derulată şi încheiată cu succes, în octombrie 2025, de Cris-Tim Family Holding, lider pe pieţele de mezeluri şi ready-meals din România.

Publicitate

Campania de comunicare a generat un interes extrem de ridicat din partea investitorilor de retail, care au subscris de 42 de ori tranşa din ofertă ce le-a fost dedicată, respectiv de 32 de ori după realocare, cel mai mare grad de subscriere pentru o ofertă publică derulată pe piaţa locală de capital.

Nota Paginademedia.ro: În secţiunea COMUNICATE sunt prezentate comunicatele companiilor care se înscriu, pe baza unui abonament plătit.

Implementarea campaniei de comunicare confirmă expertiza pluridisciplinară a echipei Rogalski Damaschin de a dezvolta proiecte strategice care convertesc încrederea publică în valoare economică.

„Acesta este al treilea proiect de IPO în care contribuim cu expertiza noastră de comunicare strategică. Este însă primul derulat în plină epocă a dominaţiei algoritmilor şi inteligenţei artificiale, despre care ştim cum modifică accesul oamenilor la informaţii. Ceea ce nu s-a modificat este modul în care companiile îşi construiesc şi comunică succesul.

Am găsit în Cris-Tim Family Holding o echipă care a înţeles ce trebuie făcut diferit în contextul de acum, chiar dacă subiectul este unul foarte bine reglementat. Rezultatele obţinute prin această abordare creativă a comunicării pentru IPO ne-au confirmat toate ipotezele strategice.

Pentru mine, acesta este proiectul din care am învăţat cel mai mult despre impactul pe care comunicarea îl are asupra succesului în afaceri”, a declarat Eliza Rogalski, Founder & Managing Partner, Head of Corporate Reputation Rogalski Damaschin.

„Lucrând la strategia de comunicare a IPO-ului nostru, am descoperit în Rogalski Damaschin o echipă solidă, creativă, cu o gândire strategică orientată spre rezultate, şi nu doar pe termen scurt, ci pe termen lung. Sunt acei profesionişti ghidaţi de mottoul «hai să facem lucrurile altfel!» Cu siguranţă acest aspect a fost un factor foarte important care a contribuit decisiv la percepţia de încredere asupra companiei noastre, dovedită indubitabil prin gradul de suprasubscriere al ofertei.

Împreună am fost ghidaţi de importanţa factorului numit transparenţă, în tot ceea ce am construit, dar mai mult decât atât, am făcut-o într-un mod autentic, plăcut şi uşor de înţeles”, a declarat Radu Timiş Jr., CEO Cris-Tim Family Holding.

Campania a fost structurată astfel încât să amplifice capitalul de încredere creat anterior, în cei peste 30 de ani de activitate ai Cris-Tim, şi să ofere acces transparent la informaţii şi planuri de business de natură să proiecteze acest capital de încredere şi în viitor.

Astfel, strategia de comunicare propusă de Rogalski Damaschin a urmărit cu precădere mobilizarea investitorilor de retail, ceea ce s-a confirmat încă din primele două zile de la debutul ofertei  care s-au încheiat cu un procent de subscriere de 197%, în condiţiile în care întreaga ofertă a fost planificată pentru perioada 17 - 29 octombrie 2025.

Campania a debutat în 29 septembrie 2025, odată cu anunţarea intenţiei de listare a companiei, prin utilizarea unui set de instrumente de comunicare standard în completarea cărora agenţia a dezvoltat şi un Video News Release.

Acesta a avut rolul de a amplifica în mod organic mesajele care anunţau intenţia de listare de-a lungul tuturor reţelelor social media, astfel încât să se menţină cât mai mult timp în atenţia potenţialilor investitori până la aprobarea şi comunicarea detaliilor tehnice ale ofertei. Astfel, campania de comunicare a IPO-ului a declanşat un efect de bulgăre de zăpadă şi a imprimat subscrierii un pronunţat caracter FoMo, generat de peste 120 de apariţii în social media şi peste 350 de articole în presa generalistă şi financiară cu o audienţă cumulată de 2,1 milioane.

Strategia a inclus şi un plan de comunicare calibrat pentru fiecare moment din procesul de derulare a ofertei, printre care: un spot TV, o pagină dedicată secţiunii de Relaţii cu Investitorii, diverse execuţii pentru mediul online, social media, PR şi organizarea de evenimente.

La sfârşitul ofertei, compania a atras de la investitorii de retail şi instituţionali 454,35 milioane lei.

Ce este secţiunea COMUNICATE:

În secţiunea COMUNICATE sunt prezentate comunicatele companiilor care se înscriu, pe baza unui abonament lunar. Este deschisă atât companiilor, cât şi free-lancerilor care doresc să îşi promoveze serviciile pe care le oferă.

Detalii, la [email protected]

Autor: Comunicat publicitatepaginademedia.ro
viewscnt

sus