Skip to main content

COMUNICAT. Rogalski Damaschin a fost inclusă în clasamentul celor mai bune 50 de agenţii din Europa Continentală, realizat de PRovoke Media.

 
COMUNICAT. Rogalski Damaschin a fost inclusă în clasamentul celor mai bune 50 de agenţii din Europa Continentală, realizat de PRovoke Media.

COMUNICAT. Rogalski Damaschin a fost inclusă în clasamentul celor mai bune 50 de agenţii din Europa Continentală, realizat de PRovoke Media.

Publicitate

Este singura agenţie independentă din România nominalizată în acest top, în care apar nume importante din domeniu, de la grupuri mari care activează la nivel internaţional, până la firme independente locale.

Nota Paginademedia.ro: În secţiunea COMUNICATE sunt prezentate comunicatele companiilor care se înscriu, pe baza unui abonament plătit.

PRovoke Media a alcătuit clasamentul celor mai bune 50 de agenţii din Europa Continentală pe baza evaluărilor echipei sale editoriale, a discuţiilor cu leadership-ul agenţiilor de PR şi cu clienţii acestora.
 
„Listele sunt bazate exclusiv pe merit şi selectăm doar acele firme care şi-au câştigat o reputaţie solidă pe baza unuia sau mai multora dintre cele cinci criterii cheie: creştere rapidă şi performanţă financiară; un istoric de activitate excepţională; o cultură remarcabilă la locul de muncă; leadership în gândire şi dezvoltarea de noi cunoştinţe; sau inovare din punctul de vedere al instrumentelor profesionale”, a explicat Paul Holmes, fondator şi CEO al PRovoke Media.
 
Rogalski Damaschin este descrisă de PRovoke Media ca fiind „una dintre cele mai importante agenţii de comunicare din România”, cu o cultură bazată pe colaborare, încredere şi creativitate şi care are relaţii de lungă durată cu clienţii, unele parteneriate desfăşurându-se de peste un deceniu.
 
„Anul trecut, agenţia a lansat campanii cu impact, precum iniţiativa «Fashion Forward» pentru Huawei, care a obţinut recunoaştere pentru execuţia sa inovatoare. În plus, agenţia a dezvoltat prima campanie de employer branding în sectorul energetic pentru Evryo, demonstrându-şi capacitatea de a atrage publicul în mod eficient. Agenţia a dezvoltat, de asemenea, Insight Lab, un instrument prin care a lansat un raport anual dedicat crizelor, demonstrând angajamentul său faţă de strategiile de comunicare bazate pe date”, precizează reprezentanţii PRovoke Media.
 
Totodată, acest clasament confirmă performanţele reţelei globale de agenţii independente PROI Worldwide, din care face parte şi Rogalski Damaschin. În total opt agenţii din cadrul reţelei sunt recunoscute în acest top, celelalte şapte agenţii nominalizate fiind Atrevia, Ewing, FischerAppelt, 24/7, Finn Partners, Seesame şi Whyte.
 
Zece dintre cele mai bune 50 de agenţii de relaţii publice din Europa Continentală vor fi selectate ca fiind „cele mai bune dintre cele mai bune” şi vor primi trofeele Agency of the Year în cadrul ceremoniei de premiere EMEA, care va avea loc la Londra, la începutul lunii aprilie.
 
De altfel, Rogalski Damaschin este nominalizată, în acest an, cu trei campanii pentru trei clienţi diferiţi la SABRE AWARDS EMEA.
 
Este vorba despre:
- proiectul Huawei Pura 70 Series, a #FashionForwardSymbol — Huawei Romania, la categoria SABRE Award for Superior Achievement in Research and Planning
- proiectul de CSR „The Voice of Nature” — Evryo, la categoria Corporate Philanthropy and Fund-Raising
„Pluxee: making work a place to belong to” — Pluxee Romania, Ipsos Romania, Future Station, la categoria Branded Journalism
 
Despre PRovoke Media
 
PRovoke Media a fost fondată sub numele de Holmes Report în anul 2000 de către Paul Holmes, fondator şi preşedinte, cu peste trei decenii de experienţă în evaluarea domeniului relaţiilor publice, precum şi în consultanţa acordată atât firmelor de PR, cât şi clienţilor acestora.
 
PRovoke Media oferă cele mai sofisticate analize şi rapoarte despre tendinţele şi provocările din domeniul relaţiilor publice şi are o prezenţă globală extinsă prin evenimentele şi premiile pe care le organizează.
 
Despre Rogalski Damaschin 
 
Viziunea agenţiei este de a obţine rezultate pentru clienţii săi prin puterea imaginaţiei. Contextul în continuă schimbare şi provocările cu care ne confruntăm forţează mediul de afaceri să răspundă în moduri care se aliniază atât cu obiectivele de creştere, cât şi cu aşteptările publicului.
 
Prin exerciţiul imaginaţiei, agenţia descoperă perspective de comunicare care explorează noi semnificaţii, având ca scop atingerea unor rezultate concrete, măsurabile şi relevante în afaceri. Agenţia îşi susţine manifestul „imaginaţie pentru rezultate” printr-o cultură a curiozităţii, curajului, empatiei, colaborării şi încrederii reciproce. 

Ce este secţiunea COMUNICATE:

În secţiunea COMUNICATE sunt prezentate comunicatele companiilor care se înscriu, pe baza unui abonament lunar. Este deschisă atât companiilor, cât şi free-lancerilor care doresc să îşi promoveze serviciile pe care le oferă.

Detalii, la [email protected]

Autor: Adriana Diură adriana.diurapaginademedia.ro
viewscnt

sus