COMUNICAT. În ultimii ani, consumatorii de produse şi servicii au migrat masiv în mediul online, ceea ce a determinat chiar şi companiile tradiţionale să facă trecerea la mediul digital.
SEO (Search Engine Optimization) este important pentru business-uri deoarece le aduce vizibilitate – 81% dintre clienţi şi 94% dintre cumpărătorii B2B se documentează online înainte de a face o achiziţie, potrivit www.brightedge.com.
Nota Paginademedia.ro: În secţiunea COMUNICATE sunt prezentate comunicatele companiilor care se înscriu, pe baza unui abonament plătit.
Atunci când stabileşte ranking-ul unui website care apare în SERP (Search Engine Results Page), Google ţine cont de diferiţi factori. Este luat în calcul conţinutul care e relevant şi valoros pentru user.
Atunci când conţinutul ocupă o poziţie superioară în SERP, va avea mult mai multe şanse să atragă click-uri.
De aceea, colaborarea cu o agenţie SEO va optimiza conţinutul pe care un business intenţionează să îl prezinte publicului, astfel încât acel content să aibă parte de cât mai multă atenţie, ceea ce se traduce, în final, printr-un mai mare succes al afacerii tale.
Citeşte mai departe de ce este important să lucrezi cu o agenţie optimizare SEO şi cum alegi cea mai bună agenţie SEO pentru compania ta!
Avantajele colaborării cu o agenţie SEO
SEO a devenit o componentă decisivă pentru succesul unui business. Companiile care vor să se asigure că au o prezenţă puternică în medul online trebuie să trateze cu prioritate serviciile SEO, pentru a-şi consolida vizibilitatea.
Dacă vrei creezi brand awareness pe termen lung, să îţi extinzi audienţa şi astfel să ai câştiguri mai mari, colaborarea cu o agenţie optimizare SEO este exact ce ai nevoie.
Iată care sunt cele mai importante avantaje ale colaborării cu o agenţie SEO:
1. Serviciile SEO îţi cresc credibilitatea
Un site poziţionat cât mai sus în căutări este considerat de calitate şi de încredere de motoarele de căutare, ceea ce înseamnă credibilitate pentru afacerea ta.
Îmbunătăţeşte-ţi continuu site-ul prin adăugarea de conţinut de calitate, optimizat prin servicii SEO, astfel încât website-ul tău să ajungă şi mai sus în ranking.
2. Serviciile SEO îţi maximizează rezultatele campaniilor PPC
Implementate alături de PPC PPC (Paid Marketing Strategies), serviciile SEO vor oferi rezultate foarte bune pentru afacerea ta.
PPC ajută la afişarea site-ului în primele pagini ale rezultatelor plătite, în timp ce SEO face acelaşi lucru, dar în mod organic.
Poţi apela la servicii SEO ca pentru a maximiza campaniile PPC – de exemplu, o pagină bine poziţionată va performa şi mai bine ca parte din promovarea PPC, mai ales în cazul în care cuvântul cheie are un cost-per-click redus.
3. Serviciile SEO îţi oferă un avantaj competitiv
Competitorii tăi investesc, probabil, în servicii SEO, ceea ce înseamnă că şi tu ai nevoie să faci asta. De regulă, cei care investesc în servicii SEO se poziţionează mai sus în rezultatele motoarelor căutare şi câştigă cotă de piaţă.
Rezultatele de pe prima pagină a căutărilor Google oferă 90% din trafic, de aceea poţi considera că a te afla în topul căutărilor e un must, cu atât mai mult cu cât, cel mai probabil, şi competitorii ocupă poziţii bune în rezultate.
Aşadar, identifică brandurile competitoare, analizează-le punctele forte şi punctele slabe şi conturează-ţi reputaţia în online.
Asigură-te că site-ul tău se încarcă repede şi este mobile friendly şi pune accent pe calitatea conţinutului uploadat.
4. Cu ajutorul serviciilor SEO, afacerea ta va deveni cunoscută de un număr mai mare de persoane
Majoritatea campaniilor de marketing se concentrează pe un anumit public ţintă, dar o agenţie optimizare SEO te poate ajuta să atragi pe oricine are intenţia de a cumpăra un produs sau un serviciu pus la dispoziţie de afacerea ta.
Prin servicii SEO, vei putea ajunge la mai mulţi potenţiali clienţi.
5. Apelând la servicii SEO, obţii rezultate cuantificabile
Cu ajutorul SEO, vei putea vedea schimbările care au loc la nivel de ranking, conversii şi trafic pe site.
Google Analytics pune la dispoziţie o multitudine de informaţii şi îţi permite să observi etapele parcurse de un user până la punctul în care a cumpărat un produs sau serviciu pus la dispoziţie de afacerea ta – de exemplu, cuvintele de căutare folosite sau paginile cu care a interacţionat.
Aceste date pot fi folosite pentru îmbunătăţirea strategiei SEO.
Cum alegi agenţia SEO potrivită?
Atunci când te-ai decis să lucrezi cu o agenţie servicii SEO, trebuie să ţii cont de o serie de factori:
1. Verifică rezultatele obţinute de agenţia SEO
În procesul de alegere a unei agenţii SEO, e important să verifici ce rezultate a obţinut aceasta: portofoliu, studii de caz, testimoniale ale clienţilor.
„Rezultatele demonstrate sunt factorul cel mai important de luat în calcul atunci când trebuie să alegi o agenţie SEO.
Este foarte uşor să spui lucruri pozitive despre tine şi să prezinţi informaţii superficiale, dar o agenţie SEO de succes va pune la dispoziţie rezultate punctuale şi verificabile potenţialilor clienţi“, potrivit lui Trevin Shirey, expert SEO şi Business Development Director în cadrul WebFX, citat de www.webfx.com.
2. Întreabă vechi sau actuali clienţi ai agenţiei SEO vizate cum evaluează colaborarea cu aceasta
Ia legătura cu alte companii cu care a colaborat agenţia SEO vizată. Iată ce întrebări poţi pune pentru a-ţi contura o opinie despre agenţia SEO înainte de a încheia un parteneriat cu aceasta:
- Cât de responsive este agenţia SEO?
- Clienţii au parte de un departament dedicat de comunicare?
- Cât timp au la dispoziţie clienţii pentru a parcurge rapoartele şi direcţiile strategice?
Toate aceste informaţii te pot ajuta să găseşti cea mai bună agenţie SEO pentru afacerea ta.
3. Stabileşte o întâlnire cu agenţia SEO vizată şi pregăteşte o listă cu întrebări
Întâlnirea cu reprezentanţii agenţiei SEO este ultimul pas în procesul de selecţie a unei care companii care oferă aceste servicii. Câteva întrebări de bază pe care trebuie să le adresezi sunt:
- Ce experienţă aveţi cu industria în care activez?
- Când mă pot aştepta să văd rezultate?
- Care este preţul serviciilor SEO?
O întâlnire în care vei aborda aceste puncte de discuţie îţi va oferi o perspectivă ce te va ajuta în procesul de selecţie a agenţiei SEO potrivite.
AdSymphony îţi pune la dispoziţie servicii SEO complete: optimizarea SEO a paginilor website-ului, a paginilor de produs ale magazinelor online, a pozelor şi a textelor.
Ce este secţiunea COMUNICATE:
În secţiunea COMUNICATE sunt prezentate comunicatele companiilor care se înscriu, pe baza unui abonament lunar. Este deschisă atât companiilor, cât şi free-lancerilor care doresc să îşi promoveze serviciile pe care le oferă.
Detalii, la [email protected]
Autor: Comunicat publicitatepaginademedia.ro
Trimite un comentariu