COMUNICAT. Până pe 16 iulie, Auchan România organizează cea de-a 15-a ediţie a Târgului de Bere - un eveniment comercial emblematic în România şi cel mai mare târg de bere din comerţul local, care anul acesta sărbătoreşte şi fotbalul.
În această perioadă, în toate magazinele Auchan şi pe auchan.ro, clienţii pot găsi o selecţie extinsă de sortimente de bere, alături de o gamă variată de accesorii pentru bere, precum şi produse destinate suporterilor fotbalului, la preţuri cu adevărat avantajoase. Iar pentru cei care au cardul MyCLUB Auchan sau intră în programul de fidelitate, retailerul a pregătit o tombolă specială cu sute de premii.
Ediţia din acest an a Târgului de Bere propune clienţilor mai mult de 300 de sortimente de bere, unde la loc de cinste se află producţiile româneşti, inclusiv beri artizanale, dar si cele de import, din ţări precum Germania, Cehia, Belgia sau Olanda.
Nota Paginademedia.ro: În secţiunea COMUNICATE sunt prezentate comunicatele companiilor care se înscriu, pe baza unui abonament plătit.
Oferta include o gamă largă de sortimente, de la bere blondă, brună, arămie, albă, roşie, la bere fără alcool, fructată, nepasteurizată, ambalată la bucată, multipack sau gift.
De la târg nu vor lipsi nici berea Giuleşteana sau Bitburger Soccer Cities, pentru iubitorii de fotbal, dar nici unele dintre cele mai consumate mărci de bere, precum Ursus, Timişoreana, Corona, Heineken, Birra Moretti, Stella Artois, Becks sau Ciucaş, la cele mai bune preţuri.
La raft sunt prezente şi beri artizanale extrem de apreciate de consumatori precum producţii româneşti ca CsikiSor, Clusa, Capra Noastră, Cearfisă, Klaus&Burger, Nenea Iancu, Nemţeana, Sara sau Zaganu, dar şi de import, cu sortimente ca Benedik Tiner, Craft Nation, Kasteel Rouge, Duvel, Houblon Choufe sau Bernard.
Totodată, iubitorii de bere şi de băuturi atent selecţionate vor putea alege şi dintr-o selecţie de beri trapiste, precum Trapist Rouchefort, Westmalle sau Chimay. Cu o gamă variată adresată tuturor iubitorilor de bere, preţurile produselor din oferta Târgului pornesc anul acesta de la 1,89 lei.
„Anul acesta am pregătit o nouă ediţie „fotbalistică” a unui eveniment deja de tradiţie pentru noi, Târgul de Bere Auchan, iar alături de clienţii noştri strigăm din inimă „Hai România”.
Fie că te uiţi la meci şi vrei să bei o bere originară din ţările care joacă, fie că retrăieşti momente plăcute din călătoriile pe care le-ai făcut prin lume sau în România, fie vrei doar să experimentezi gusturi noi, te invităm să profiţi de gamele extinse şi specializate, de preţurile şi promoţiile excelente pe care le-am pregătit pentru amatori sau pasionaţi”, a declarat Tiberiu Dăneţiu, Director Marketing Auchan Retail România.
Pentru a sărbători aşa cum se cuvine, anul acesta, în toate magazinele Auchan, la intrarea de la Serviciul Clienţi, vor fi organizate concursuri tematice, tombole şi degustări.
Mai mult, cu ocazia Târgului de Bere şi Fotbal, emblematica mascotă de pluş Titi a retailerului s-a transformat în Titi Fotbalistul, noul şef de galerie care susţine echipa naţională de fotbal, spiritul de competiţie şi un mod de viaţă sănătos.
Sesiuni de meet & greet cu legende ale FC Rapid şi Steaua Bucureşti
După lansarea, în premieră, a unor fan shop-uri dedicate echipelor FC Rapid, Steaua Bucureşti şi Farul Constanţa, în magazinele Auchan Crângaşi, Drumul Tabere şi Constanţa, Auchan continuă să unească suporterii cu jucătorii lor favoriţi şi organizează, în cadrul Târgului de Bere, trei sesiuni în care microbiştii se pot întâlni cu legende din cadrul celor trei cluburi.
Astfel, vineri, 14 iunie, începând cu ora 16:00, Rică Răducanu, Marian Rada şi Costin Lazăr, trei dintre cele mai importante nume din istoria clubului FC Rapid, vor fi prezenţi în Auchan Crângaşi pentru o întâlnire cu suporterii giuleşteni.
De asemenea, vineri 21, iunie, în hipermarketul Auchan Drumul Taberei, fanii clubului Steaua Bucureşti sunt invitaţi la o sesiune specială de Meet & Greet cu o parte dintre sportivii consacraţi din cadrul clubului.
Tombolă specială cu sute de premii
Pentru această ediţie a Târgului de Bere, Auchan a pregătit şi o tombolă specială dedicată clienţilor fideli, ca parte din programul MyCLUB Auchan. Astfel, simpla scanare a cardului la cumpărăturile de la Târgul de Bere le poate aduce unul dintre cele 200 de premii în valoare de 200 de lei ca voucher pe cardul de fidelitate.
Despre Auchan România
Auchan România are în portofoliu peste 430 de magazine, cuprinzând 30 de hipermarketuri clasice, 3 hipermarketuri discount, 7 supermarketuri, magazinul Auchan Go şi aproape 400 de magazine de ultra-proximitate MyAuchan, din care majoritatea în staţiile Petrom, cât şi magazinul online auchan.ro.
Cu o cifră de afaceri cu taxe în 2022 de peste 1,2 miliarde de Euro, Auchan propune locuitorilor din oraşele în care sunt prezente magazinele sale un comerţ omnicanal, modern, de calitate, cu cele mai largi game de produse şi un concept de discount responsabil, cu toate preţurile mici, în fiecare zi.
Ce este secţiunea COMUNICATE:
În secţiunea COMUNICATE sunt prezentate comunicatele companiilor care se înscriu, pe baza unui abonament lunar. Este deschisă atât companiilor, cât şi free-lancerilor care doresc să îşi promoveze serviciile pe care le oferă.
Detalii, la [email protected]
Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro