COMUNICAT. Teads anunţă lansarea unei soluţii de măsurare a nivelului de atenţie faţă de reclame în Teads Ads Manager, platforma proprietară de media buying, oferind clienţilor posibilitatea să urmărească acest metric important aşa cum urmăresc, de exemplu, metricii de viewability.
Această integrare marchează un an de la lansarea Teads Attention Program, un incubator pentru inovaţie, care a inclus sute de teste cu Lumen şi alţi parteneri importanţi din industrie.
Nota Paginademedia.ro: În secţiunea COMUNICATE sunt prezentate comunicatele companiilor care se înscriu, pe baza unui abonament plătit.
La un an de la lansarea Teads Attention Program, Teads anunţă că soluţia de măsurare a nivelului de atenţie faţă de reclame este disponibilă, în premieră, în platforma de media buying Teads Ads Manager la nivel global, inclusiv în ţările din regiune CEE, oferind tuturor clienţilor acces la date despre audienţă şi suport excelent în optimizarea campaniilor.
Odată cu această integrare, Teads devine prima platformă din lume care integrează în mod nativ soluţia de măsurare a atenţiei Lumen, oferind clienţilor posibilitatea să măsoare nivelul de atenţie faţă de reclame în aceeaşi manieră în care au acces la metricii de viewability.
Teads Attention Program oferă date-cheie privind nivelul de atenţie obţinute din peste 20 de ţări, de la 120 de advertiseri şi din analiza a peste 2,5 miliarde de afişări şi 500 de reclame; Partenerii Teads pe partea de măsurare a nivelului de atenţie – Lumen şi Adelaide – au extins analiza pe zona de mobil, desktop şi CTV.
Activând măsurarea atenţiei în TAM, advertiserii au acces la informaţii valoroase cu privire la nivelul de atenţie primit de reclamele lor şi au posibilitatea să identifice factorii care atrag atenţia publicului, să-şi optimizeze campaniile şi să genereze rezultate cu impact.
Aceste valori sunt obţinute într-un mod complet cookieless şi oferă o soluţie scalabilă pentru măsurarea eficienţei reclamelor.
Mike Follett, Managing Director, Lumen Research:
„Odată cu integrarea metricilor de atenţie faţă de reclame, Teads şi-a consolidat poziţia la nivel global.
Acum, clienţii care folosesc Teads Ad Manager pot măsura atenţia în campaniile lor cu un singur click, obţinând insight-uri fără precedent referitoare la performanţă, bazate pe soluţia Lumen de măsurare a atenţiei.”
Odată cu integrarea acestei soluţii în platformă, Teads dă publicităţii concluziile unei meta-analize despre nivelul de atenţie faţă de reclame, care dovedeşte nevoia de a trata atenţia ca pe un metric de sine stătător în campaniile de media. Cercetarea evidenţiază astfel direcţii prin care companiile pot valorifica acest metric, pentru a creşte indicatorii de brand şi îmbunătăţi rezultatele campaniilor.
Prin acest studiu, Teads a reuşit să valideze patru factori majori care influenţează nivelul de atenţie – calitatea media, experienţa oferită de reclamă, relevanţa şi creativitatea – factori identificaţi prin cercetări realizate împreună cu parteneri puternici din industrie. Mai mult, prin acest studiu, Teads a reuşit să colecteze informaţii-cheie despre fiecare factor în parte, pe baza măsurătorilor efectuate de Lumen şi Adelaide.
Teads a descoperit că publisherii premium obţin o performanţă superioară în ceea ce priveşte nivelul de atenţie al consumatorilor: reclamele de calitate rulate de Teads beneficiază de un nivel al atenţiei de cel puţin trei ori mai mare decât reclamele rulate pe Facebook, conform unor surse de măsurare multiple.
În plus, formatele creative premium oferite de Teads înregistrează un nivel al atenţiei comparabil cu cel al platformei YouTube, cu un APM (secunde de atenţie raportat la 1.000 de afişări - „attentive seconds per 1,000 impressions”) cu 15% mai mare în comparaţie cu referinţa Lumen din decembrie 2022, fiind totodată mai bine percepute de useri şi mai eficiente.
Cercetările Teads, coroborate şi cu alte măsurători existente în piaţă, realizate pe diverse verticale, au validat legătura între creşterea nivelului de atenţie şi o poziţionarea mai bună a brandului.
Totodată, au confirmat că cei patru factori identificaţi în cadrul studiului Teads pot fi utilizaţi cu succes pentru determinarea nivelului de atenţie şi implicit al valorii aduse brandului.
Caroline Hugonenc, Senior Vice President, Research & Insights, Teads:
„Ceea ce este cu adevărat unic în cadrul Teads Attention Program este că le permitem clienţilor să testeze, să înveţe şi să măsoare rezultatele live în cadrul campaniilor.
Clienţii sunt din ce în ce mai deschişi să ia în calcul nivelul de atenţie în cadrul capaniilor şi să-şi dezvolte astfel un avantaj competitiv.
Pentru a-i sprijini în aceasta călătorie, vom continua să inovăm în dezvoltarea soluţiilor de măsurare, dar şi în integrarea metricilor de atenţie în etapa de activare şi planificare a campaniilor.”
Ce este secţiunea COMUNICATE:
În secţiunea COMUNICATE sunt prezentate comunicatele companiilor care se înscriu, pe baza unui abonament lunar. Este deschisă atât companiilor, cât şi free-lancerilor care doresc să îşi promoveze serviciile pe care le oferă.
Detalii, la [email protected]
Autor: Adriana Diură adriana.diurapaginademedia.ro