COMUNICAT. Teads, platforma media globală care conectează advertiseri cu publisheri de top, anunţă un parteneriat exclusiv cu Rakuten Advertising, o companie de performance marketing de top la nivel mondial.
Nota Paginademedia.ro: În secţiunea COMUNICATE sunt prezentate comunicatele companiilor care se înscriu, pe baza unui abonament plătit.
De la 1 august 2024, Teads a devenit vânzător exclusiv al inventarului premium de reclame video Rakuten Advertising în 15 pieţe din Europa Centrală şi de Est (România, Cehia, Slovacia, Ungaria, Grecia, Croaţia, Serbia, Slovenia, Bulgaria, Estonia, Letonia, Lituania, Albania, Bosnia şi Herţegovina, Cipru).
Mihai Boştinaru, Managing Director CEE la Teads:
„Suntem încântaţi să colaborăm cu Rakuten Advertising şi să facilitam accesul agenţiilor de media & advertiserilor din Europa Centrală şi de Est la video inventarul premium al Rakuten.
Această nouă colaborare exclusivă consolidează angajamentul nostru de a oferi advertiserilor cele mai bune soluţii pentru comunicarea omnichannel, maximizând acoperirea şi impactul într-o regiune cu o importanţă în creştere.”
În cadrul acestui parteneriat, Teads oferă reclame video full-screen, cu sunet, non-skippable si cu durată de până la 30 de secunde în inventarul Rakuten Advertising, disponibile pe platforma FAST & AVOD a Rakuten TV.
Aceste reclame video (denumite şi Standard CTV ads) sunt disponibile tuturor clientilor Teads prin buying engine-ul Teads Ad Manager şi sunt livrate in-stream pe Connected TVs/Smart TVs, asigurând rate de viewability şi completion de aproape 100%, aşa cum arată rezultatele campaniilor livrate deja în regiunea CEE.
Edouard Lauwick, SVP Media, EMEA la Rakuten Advertising:
„Prin acest parteneriat, putem capitaliza expertiza Teads pe piaţă, asigurându-ne că portofoliul nostru de reclame video premium le aduce valoare maximă advertiserilor.
Suntem încântaţi să ne extindem prezenţa pe piaţa CEE şi credem în valoarea pe care Teads ne va ajuta să o livrăm în regiune.”
Rakuten TV, unul dintre liderii serviciilor de streaming AVOD/ FAST în Europa
Rakuten TV este prima platformă de video-on-demand din Europa care a oferit utilizatorilor săi acces la continut video-on-demand tranzacţional (TVoD), video-on-demand cu acces gratuit şi monetizare prin reclame (AVoD) şi servicii gratuite de streaming TV cu monetizare prin reclame (FAST) în toată Europa, în 43 de ţări.
Oferă spectatorilor peste 10.000 de titluri AVoD şi o gamă FAST de peste 500 de canale unice, dintre care 100 deţinute şi operate de Rakuten TV, ce acoperă genuri diverse: ştiri, sport, copii, seriale, divertisment, muzică şi filme de la Hollywood şi europene.
Consolidarea pozitiei Teads în CEE
Acest parteneriat creşte capacitatea Teads de a conecta omnichannel (open web, Native CTV, standard CTV & OTT) brandurile cu audienţe de calitate în regiunea CEE. Folosind acoperirea extinsă a Rakuten Advertising şi ofertele diverse de conţinut, Teads este pregătit să ofere experienţe publicitare excepţionale care generează un engagement semnificativ şi rezultate remarcabile.
Despre Teads
Teads, The Global Media Platform, este cea mai mare platformă premium care conectează advertiserii şi agenţiile de publicitate cu cei mai importanţi publisheri la nivel global, ajungând la o audienţă de aproape 1.9 miliarde de oameni în fiecare lună. Platfoma „end-to-end” Teads oferă un ecosistem sustenabil, care conectează brandurile şi consumatorii într-un mod non-intruziv. Tehnologia Teads livrează experienţe de publicitate interactive către utilizatorii finali, rezultate garantate pentru branduri şi o soluţie de monetizare avantajoasă pentru editorii de conţinut, sprijinind astfel jurnalismul de calitate.
Teads livrează rezultate pentru branduri, agenţii şi publisheri de top cu ajutorul unei echipe de peste 1.200 de specialişti în 50 de ţări.
Pentru mai multe informaţii, accesaţi: www.teads.com
Despre Rakuten Advertising
Rakuten Advertising oferă soluţii publicitare bazate pe performanţă, branduri şi oameni, care ajută brandurile de top din lume să se conecteze cu un public unic şi foarte implicat – de la prima impresie până la vânzarea finală.
Susţinută de tehnologie de vârf din industrie, asset-uri media globale şi cea mai mare reţea de parteneri de înaltă calitate, Rakuten Advertising se bazează pe decenii de date şi experienţă pentru a dezvolta strategii şi experienţe publicitare care vor stimula engagementl, vânzările, loialitatea şi multe altele.
Lider în industrie încă de la începuturile sale, Rakuten Advertising este o divizie a Rakuten Group, Inc. (4755: TOKYO), una dintre cele mai importante companii de servicii de internet din lume. Compania are sediul central în San Mateo, California, cu birouri în EMEA, APAC, LATAM şi America de Nord.
Pentru mai multe informaţii, accesaţi: RakutenAdvertising.com
Ce este secţiunea COMUNICATE:
În secţiunea COMUNICATE sunt prezentate comunicatele companiilor care se înscriu, pe baza unui abonament lunar. Este deschisă atât companiilor, cât şi free-lancerilor care doresc să îşi promoveze serviciile pe care le oferă.
Detalii, la [email protected]
Autor: Adriana Diură adriana.diurapaginademedia.ro