COMUNICAT. Pandemia va continua să afecteze atât modul în care vor comunica retailerii dar şi obiceiul de consum.
2022 va fi un an al protecţiei mediului şi al parteneriatelor noi, deoarece retailerii îşi vor adapta modelul de business şi strategia de marketing pentru a depăşi această perioadă. Ce tendinţe sunt?
Nota Paginademedia.ro: În secţiunea COMUNICATE sunt prezentate comunicatele companiilor care se înscriu, pe baza unui abonament plătit
Sintetizăm tendinţele aşteptate în 2022:
Sustenabilitate şi responsabilitate socială: Din ce în ce mai mulţi consumatori îşi doresc de la comercianţi să se implice în proiecte de sustenabilitate.
Acest lucru poate însemna o investiţie semnificativă, dar există multe soluţii practice de punere în aplicare: vă puteţi gândi la programe de reciclare (precum IKEA), la campanii de responsabilitate socială sau la introducerea de noi standarde în cadrul companiei care să reducă impactul asupra mediului.
De asemenea, interesul consumatorilor pentru produsele resigilate creşte treptat, deoarece pot economisi cu uşurinţă.
Acest interes tot mai mare al consumatorilor faţa de companiile care protejează mediul înconjurător, remodelează obiceiurile de consum. Raportul GfK Green Consumer Europe 2020 arată că o treime dintre gospodăriile din Europa numai achiziţionează produse care au un impact negativ asupra mediului sau societăţii, iar 30% dintre gospodării aleg în mod activ alternative la produsele ambalate în plastic.
Din ce în ce mai mulţi consumatori sunt interesaţi de proiecte care componente de sustenabilitate şi responsabilitate socială, prin urmare, multe companii vor căuta parteneri care să le ajute să conceapă şi să implementeze astfel de proiecte..
Returnarea produselor: posibilitatea de a returna produsele este un factor important şi devine treptat un element de bază în retail.Un proces de retur cât mai simplu, influenţează în mod direct deciziile consumatorilor.
Din ce în ce mai mulţi consumatori achiziţionează de la comercianţii care oferă retururi gratuite şi îi preferă pe cei care rambursează prin metoda de plată iniţială. Acesta este în primul rând un factor important pentru achiziţiile online, deoarece lipsa unui retur gratuit poate descuraja consumatorii să plaseze o comandă.
Într-un studiu realizat de Invesp, 92% dintre consumatorii chestionaţi au declarat că vor cumpăra din nou dacă procesul de returnare a produsului este foarte simplu, în timp ce 79% dintre consumatori doresc să beneficieze de transport gratuit pentru returnare.
Este foarte important pentru cumpărători să-şi poată recupera banii rapid, dacă produsul nu este ceea ce şi-a dorit.
Parteneriate stabile: Fie că vorbim despre punctele de mai sus, fie că ne confruntăm cu situaţii neprevăzute, partenerii stabili şi de încredere vor fi cheia succesului.
Potrivit unui research Forrester, mulţi retaileri sau branduri au căutat noi oportunităţi de colaborare pentru a-şi spori viteza de reacţie şi adaptabilitatea, astfel încât să comunice cât mai eficient cu clienţii noi sau existenţi.
Comercianţii încheie din ce în ce mai multe parteneriate cu companii de media pentru a ajunge la consumatori prin canale de marketing cât mai diversificate.
Dacă aveţi nevoie de un partener pe care să vă puteţi baza pentru a dezvolta campanii de marketing digital, vă recomandăm Offerista Group România, cu o experienţa de peste 10 ani şi cu rezultate excelente pe segmentul de Retail Marketing Digital.
Offerista vă pune la dispoziţie soluţii de marketing pentru distribuţia cataloagelor digitale, atingând obiective măsurabile cu o strategie inovatoare, capabilă să reacţioneze rapid la provocările actuale. Cu cataloagele digitale, vizaţi clienţi care sunt cu adevărat interesaţi să cumpere.
Ofertele sunt distribuite pe toate canalele relevante şi va optimiza performanţa campaniei pentru rezultate maxime.
Aflaţi mai multe despre aceste soluţii digitale aici.
Ce este secţiunea COMUNICATE:
În secţiunea COMUNICATE sunt prezentate comunicatele companiilor care se înscriu, pe baza unui abonament lunar. Este deschisă atât companiilor, cât şi free-lancerilor care doresc să îşi promoveze serviciile pe care le oferă.
Detalii, la [email protected]
Autor: Comunicat publicitatepaginademedia.ro
Trimite un comentariu