COMUNICAT. Thematic anunţă lansarea serviciului "Social CGI", o soluţie de ultimă oră în domeniul publicităţii care combină vizualurile generate de computer cu scenarii din viaţa reală în parteneriat cu Flaminjoy, oferind un impact vizual autentic şi reacţii naturale din partea publicului.
Într-un context în care îmbinarea realităţii cu efectele speciale câştigă teren în diverse sectoare, precum industria influencerilor, publicitatea tradiţională, filmul şi televiziunea, integrarea acesteia în mainstream devine din ce în ce mai evidentă.
Nota Paginademedia.ro: În secţiunea COMUNICATE sunt prezentate comunicatele companiilor care se înscriu, pe baza unui abonament plătit.
"Social CGI" este conceput pentru a satisface nevoile industriilor şi brandurilor care urmăresc o diferenţiere semnificativă pe piaţă, asigurând un impact instant şi un nivel ridicat de engagement.
Studiile arată că publicul petrece cu 23% mai mult timp vizionând reclame CGI în comparaţie cu cele standard, sunt cu 36% mai predispuşi să-şi amintească de brand şi există o creştere de 14% în intenţia de cumpărare în urma folosirii reclamelor CGI.
„Social CGI dă putere mărcilor să creeze naraţiuni vizuale excepţionale care combină cele mai bune aspecte ale artei digitale şi ale expresiei umane”, a declarat Catalin Sandulache, Managing Partner, Thematic Digital.
„Misiunea noastră este să transformăm marketingul digital şi publicitatea prin crearea de conţinut vizual captivant şi convingător, care se distinge într-un peisaj media competitiv.”
Această metodă unică de a crea vizualuri combină realitatea augmentată, produsele CGI şi scenariile reale pentru a crea reclame captivante, cu un potenţial ridicat de viralitate.
Vizualurile impresionante sunt combinate cu locaţii reale pentru a oferi un nou nivel de storytelling, promovând un sentiment de uimire şi pozitionand brandul ca unul inovator. Acestea asigură nivele mai ridicate de engagement decât reclamele tradiţionale.
Utilizat de branduri de prestigiu precum Maybelline, Jacquemus, Pandora şi L’Oreal, formatul FOOH (Fake Out of Home) este acum disponibil prin noul serviciu Social CGI.
Oportunităţile oferite de Social CGI:
Implicarea sporită a publicului: Social CGI asigură engagement maxim al publicului prin vizualuri fotorealiste şi reacţiile autentice ale persoanelor reale.
Versatilitate strategică: Produsele pot fi integrate armonios în diverse medii şi scenarii pentru a îndeplini obiective de marketing specifice şi a atrage segmente demografice variate.
Inovaţie accesibilă: Social CGI reduce necesitatea filmărilor de locaţie extinse şi costisitoare, oferind în acelaşi timp conţinut superior, ce uimeşte publicul, într-un mod eficient şi economic.
Pe lângă realizarea vizualurilor impresionante, pachetele Social CGI includ strategii de amplificare cu influenceri, precum şi distribuirea campaniilor prin canale de display, TV şi DOOH (Digital Out Of Home).
Această abordare integrată maximizează şansele de viralizare şi asigură un reach extins către diverse segmente demografice, consolidand poziţia brandurilor în peisajul media.
Serviciul face parte din portofoliu de servicii Social Products dezvoltat de către Flaminjoy şi Thematic Digital, ca nevoie a pieţei de a avea diversitate în consumul de media.
Prin Social CGI, Thematic Digital pune la dispoziţia agenţiilor şi brandurilor din întreaga lume o metodă sofisticată pentru a crea campanii publicitare memorabile şi extrem de eficace, pregătind astfel terenul pentru o nouă eră în marketingul digital.
Ce este secţiunea COMUNICATE:
În secţiunea COMUNICATE sunt prezentate comunicatele companiilor care se înscriu, pe baza unui abonament lunar. Este deschisă atât companiilor, cât şi free-lancerilor care doresc să îşi promoveze serviciile pe care le oferă.
Detalii, la [email protected]
Autor: Comunicat publicitatepaginademedia.ro