
COMUNICAT. Thematic Digital are plăcerea de a anunţa o colaborare cu Samsung Ads pentru a îmbunătăţi publicitatea pe televizoarele conectate (CTV) în România. Această iniţiativă reflectă angajamentul nostru de a extinde oportunităţile de publicitate digitală, valorificând capacităţile Samsung Smart TV.
Nota Paginademedia.ro: În secţiunea COMUNICATE sunt prezentate comunicatele companiilor care se înscriu, pe baza unui abonament plătit.
Samsung Ads, o componentă esenţială a ecosistemului global Samsung, este recunoscut pentru baza sa extinsă de date privind televizoarele smart, cuprinzând 64 de milioane de dispozitive adresabile în Europa şi 197 de milioane la nivel global. Această colaborare permite Thematic Digital să utilizeze tehnologia şi insight-urile Samsung Ads pentru a oferi soluţii publicitare avansate.
Prin această iniţiativă, Thematic Digital va folosi tehnologia Automatic Content Recognition (ACR) pentru a ajuta advertiserii din România să-şi targeteze audienţele mai eficient. Această tehnologie permite strategii bazate pe date precise, care îmbunătăţesc angajamentul utilizatorilor şi eficienţa publicităţii.
„Suntem încântaţi să colaborăm cu Samsung Ads pentru a ridica standardele publicităţii CTV în România”, a declarat Andrei Ursuleanu, CEO Thematic Digital. „Această colaborare ne va permite să oferim brandurilor şi agenţiilor din România soluţii publicitare inovatoare, cu un impact puternic şi prietenoase pentru utilizatori.”
Irini Sacha, Fondator Acrossmedia241, şi-a exprimat entuziasmul pentru această colaborare, declarând: „Înţelegerea profundă a pieţei digitale din România pe care o are Thematic Digital îi transformă într-un partener valoros, în timp ce ne străduim să răspundem nevoilor în continuă evoluţie ale advertiserilor din regiune.”
Împreună, Thematic Digital şi Samsung Ads îşi propun să ofere o varietate de formate publicitare, precum 1st Screen Masthead, Native Ads şi Engagement Ads. De asemenea, colaborarea va explora metodologii avansate pentru măsurarea eficienţei campaniilor, inclusiv Samsung Ads Brand Lift Studies.
Această colaborare vine într-un moment-cheie, în care din ce în ce mai mulţi consumatori aleg televizoarele smart pentru accesarea conţinutului, oferind oportunităţi unice pentru advertiseri de a capta atenţia publicului prin soluţii publicitare inovatoare şi eficiente.
Ce este secţiunea COMUNICATE:
În secţiunea COMUNICATE sunt prezentate comunicatele companiilor care se înscriu, pe baza unui abonament lunar. Este deschisă atât companiilor, cât şi free-lancerilor care doresc să îşi promoveze serviciile pe care le oferă.
Detalii, la [email protected]
Autor: Adriana Diură adriana.diurapaginademedia.ro