Skip to main content

COMUNICAT. Mini-seria „Life in Pink” a Zarei Larsson marchează lansarea noilor căşti premium „Smoky Pink” de la Sony

 
COMUNICAT. Mini-seria „Life in Pink” a Zarei Larsson marchează lansarea noilor căşti premium „Smoky Pink” de la Sony

COMUNICAT. Cântăreaţa, compozitoarea şi icon-ul în materie de stil Zara Larsson („Symphony”, „Can’t Tame Her”, „Never Forget You”) este protagonista noii campanii Sony „Life in Pink”, care este dedicată noii variante de culoare „Smoky Pink” a modelului premiat de căşti  WH-1000XM5 cu funcţie de anulare a zgomotului.

Publicitate

Campania „Life in Pink”, ca o extensie naturală a platformei de brand Sony „For The Music”, care îşi propune să conecteze creatorii de muzică şi consumatorii pentru experienţe muzicale autentice susţinute de produse şi servicii  audio profesionale, promovează natura expresivă a muzicii, evidenţiind modul în care poate completa perfect stilul personal. 

Nota Paginademedia.ro: În secţiunea COMUNICATE sunt prezentate comunicatele companiilor care se înscriu, pe baza unui abonament plătit.

Sunetul imersiv se află în centrul campaniei care este compusă din mai multe mini-filme. Aceste „Momente Sony” o surprind pe Zara învăluită în muzică - un remix al piesei sale „Memory Lane”, va fi lansată vineri, 4 octombrie - în timp ce îşi urmează rutina zilnică. În fiecare mini-film, ea prezintă modul în care culoarea ne influenţează stările de spirit, momentele şi emoţiile, aducând puterea sunetului şi a exprimării personale în zona stilului şi a modei. 

De la dans la frumuseţe, fiecare „Moment Sony” neîntrerupt pe care Zara îl petrece cufundată în muzică este susţinut de culoarea, sofisticarea şi eleganţa căştilor sale „Smoky Pink” care se integrează perfect în toate aspectele vieţii sale. Fiind companionul perfect, căştile se potrivesc cu frumuseţea artistei, cu ţinutele şi starea sa de spirit, o combinaţie senzorială care completează stilul lejer specific Zarei.

Frumoasă şi discretă, noua nuanţă extinde spectrul existent de culori Sony – Midnight Blue, Black şi Platinum Silver – oferind totul, de la un finisaj remarcabil sau o completare subtilă la un stil excentric, în funcţie de preferinţele utilizatorilor. Cu rafinament desăvârşit, performanţe audio precis calibrate şi diferite funcţii, modelul WH-1000XM5 „Smoky Pink” îmbunătăţeşte relaţia dintre stil şi sunet.  

Ca o concretizare vizuală a acestei relaţii, campania „Life in Pink” prezintă o serie de look-uri curatoriate de Shaquille Ross Williams. Acesta a lucrat îndeaproape alături de Naomi Campbell, Sabrina Elba, Leomi Anderson şi alţii, iar experienţa sa unică subliniază şi mai mult modul în care culoarea şi sunetul funcţionează în simbioză ca expresii ale stilului personal.


Pentru a vizualiza mai multe detalii despre acest parteneriat, vă rugăm accesaţi: https://www.youtube.com/watch?v=fdF6Ur_bluk

For The Music
Sony a creat platforma de brand „For The Music” pentru produsele şi serviciile sale audio premium dedicate consumatorilor. Cu „For The Music”, Sony se afirmă ca principalul brand audio care conectează creatorii de muzică şi consumatorii, având ca scop construirea de experienţe muzicale autentice pentru fani prin susţinerea viziunii creatorilor mai presus de orice.

Despre Sony Corporation  
Sony Corporation este o filială deţinută în întregime de Sony Group Corporation şi este responsabilă pentru activitatea Entertainment, Technology & Services (ET&S) din cadrul grupului Sony. Cu viziunea de a „continua să ofere Kando şi Anshin* oamenilor şi societăţii din întreaga lume prin urmărirea tehnologiei şi a noilor provocări”, Sony Corporation sprijină Sony Group cu tehnologie pentru a crea divertismentul viitorului împreună cu creatorii.  
Pentru mai multe informaţii, accesaţi: www.sony.net 
 
*Ambele cuvinte sunt japoneze, Kando înseamnă emoţie, iar Anshin are diferite semnificaţii, cum ar fi liniştea sufletească, reasigurarea, fiabilitatea şi încrederea. 

Ce este secţiunea COMUNICATE:

În secţiunea COMUNICATE sunt prezentate comunicatele companiilor care se înscriu, pe baza unui abonament lunar. Este deschisă atât companiilor, cât şi free-lancerilor care doresc să îşi promoveze serviciile pe care le oferă.

Detalii, la [email protected]

 

Autor: Comunicat publicitatepaginademedia.ro
viewscnt

sus