(P) Informaţia de calitate, ştirile echilibrate şi emisiunile Prima TV continuă să claseze postul din portofoliul Clever Media pe primele poziţii în topul audienţelor în rândul publicului naţional din mediul urban.
Astfel, Focus 18, prezentat de Andreea Berecleanu, a fost joi, 13 ianuarie, pe poziţia a IV a în intervalul 18-19, pe targetul 18-54 urban, cu 1, 29 puncte de rating şi o cotă de piaţă de 4,7 %.
Mai mult, între 18.30-19.00, Focus 18 a reuşit să ocupe un loc pe podiumul audienţelor naţionale, surclasând televiziuni generaliste şi de ştiri.
Jurnalul de ştiri Prima TV a ocupat poziţia a III a, cu 1, 35 puncte de rating. În acel moment, aproape 70.000 de telespectatori urmăreau Prima TV.
Noul sezon Starea Naţiei a revenit în forţă pe micul ecran. Cu stilul sau unic de comentariu, Dragoş Patraru a plasat Prima TV, în intervalul 22.00-23.00, pe un meritat loc IV în rândul publicului 18-54 din mediul urban, cu 1,64 puncte de rating şi cotă de piaţă de 5,2 %
O performanţă de notat a realizat şi Focus 23. Difuzat la o nouă oră, jurnalul prezentat de Ioana Maria Moldovan, a plasat Prima TV pe poziţia a patra în faţa televiziunilor de ştiri şi sportive.
În intervalul 23-24, postul din portofoliul Clever Media a avut 1,16 puncte de rating şi o cotă de piaţă de 4,9%.
Autor: Advertorial publicitatepaginademedia.ro
E rușinos pentru Prima TV atât să cumperi un articol unde te lauzi cu o jumătate de oră ("ÎNTÂMPLĂTOR" ALEASĂ ȘI CU PAUZE PUBLICITARE) pe locul 3 și două emisiuni pe locul 4 (Focus 23 și Starea Nației), cât și să te lauzi cu astfel rezultate!
E rușinos și pentru Pagina de media! Odată pentru că a ajuns în situația de a vinde articole plătite! Dar și pentru faptul că TE LAUZI cu această stare rușinoasă, punând SUS și tare acel "P" de la "publicitate". Daca TOT faci acest lucru (că sărăcie, că "plictiseală", etc), NU-L STRIGA ÎN GURA TARE!!! TE DECREDIBILIZEZI SINGUR în fața propriului public!!!