Adidas vine cu un prim clip de promovare al Campionatului European de fotbal. Producţia face parte dintr-o serie de scurtmetraje, ca parte a noii sale campanii UEFA Euro 2020.
În următoarele clipuri vor apărea jucători cunoscuţi precum francezul Paul Pogba, germanii Serge Gnabry şi Ilkay Gundogan, dar şi spaniolul Thiago Alcantara şi vor avea poveşti despre carierele lor.
Primul film din această serie „se concentrează pe puterea unică pe care fotbalul o are, respectiv de a aduce oamenii împreună şi a crea oportunităţi, de a conduce către schimbări pozitive, dincolo de teren şi în cadrul societăţii”, spun cei de la Adidas. Clipul vine şi cu un mesaj ferm împotriva rasismului. În clip mai este promovată şi „UNIFORIA”, mingea oficială de la Euro.
În videoclipurile următoare, cei patru fotbalişti vor vorbi despre:
Paul Pogba vorbeşte despre modul în care experienţele sale de a creşte în culturi vibrante şi diverse l-au făcut omul şi jucătorul de astăzi.
İlkay Gündoğan discută despre modul în care tinereţea sa a contribuit la propria dezvoltare, dar totul a fost întotdeauna centrat în jurul fotbalului.
Thiago Alcântara împărtăşeşte povestea sa despre conexiunea puternică din copilărie cu fotbalul - de la dormitul cu mingea, până la tatăl său care câştiga Cupa Mondială FIFA, ceea ce l-au determinat să se apropie de fotbal în acelaşi mod.
Serge Gnabry oferă o perspectivă personală asupra modului în care fotbalul l-a ajutat să-şi găsească rolul în viaţă, învăţând multe valori precum spiritul de echipă, disciplina şi ambiţiile, toate acestea l-au făcut omul de astăzi.
CITEŞTE ŞI: O voce feminină la meciurile de la Euro 2020. Ioana Cosma, în echipa de comentatori a Pro TV
CITEŞTE ŞI: EURO 2020. Programul meciurilor de pe Pro TV din faza grupelor
Matt Davidson, Head of Global Brand Marketing, adidas Football, a declarat:
„De când am început călătoria către UEFA EURO 2020, s-au schimbat multe, dar aspectul care a rămas la fel a fost entuziasmul pentru un turneu major. Poate că entuziasmul pentru acest campionat este chiar mai mare decât în mod normal, dat fiind contextul la nivel global.
UEFA EURO 2020 ne va arăta din nou ce este posibil atunci când ne reunim şi sărbătorim puterea sportului - fiorii, emoţia, respectul. Mingea UNIFORIA rămâne un simbol al modului în care ne putem uni prin sport şi cultură, dar şi să sărbătorim ceea ce ne face diferiţi.”
VIDEO. Clipul de prezentare realizat de Adidas pentru Euro 2020
Autor: Daniel Samoilă daniel.samoilapaginademedia.ro
Trimite un comentariu