Numire la vârful agenţiei de digital Bakers. Are un nou director.
Este vorba despre Mihai Berejan, care a fost numit în funcţia de Head of Digital al agenţiei Bakers Digital Communication, anunţă oficialii grupului V+O.
Ce va face în noua poziţie? Răspund oficialii V+O:
„În poziţia de Head of Digital al agenţiei Bakers Digital Communication, Mihai aduce plus valoare clienţilor agenţiei pentru atingerea obiectivelor de brand awareness, engagement, trafic, conversie şi loializare.
El îmbină tacticile clasice de social media cu instrumentele digitale inovatoare în construirea identităţii online a brandurilor şi în producţia de conţinut cu potenţial de viralizare, urmărind umanizarea comunicării cu audientele cheie, dar şi creşterea potenţialului paginilor prin intermediul campaniilor cu influenceri, producţiilor video speciale şi a diversităţii tipurilor de abordări utilizate”, spun aceştia.
Anterior, a fost digital media manager în cadrul OMD, unde a lucrat pentru clienţi precum The Walt Disney Company, Metro România şi First Bank, iar înainte de aceasta, a lucrat în domeniul bancar, ca Marketing Manager (Retail) la Banca Ţiriac, ING Bank. Experienţa lui în digital media, începe la TouchPoint Media (JWT/WPP), în 2008. În cadrul McCann Advertising a fost client service manager.
„Sunt încântat să mă alătur acestei echipe dinamice de profesionişti. Sunt convins că împreună vom reuşi să dezvoltăm nu doar campanii de succes pentru clienţii noştri, ci vom reuşi să transformăm instanţele de social media şi cele digitale în puncte de interes şi sprijin pentru oameni.
Vrem să fim acolo pentru ei în cât mai multe momente de consum şi să acoperim cât mai multe nevoi. Vrem să le arătăm că relaţia cu brandurile nu este una strict tranzacţională, ci mai degrabă una mult mai umană, bazată pe respect şi ajutor reciproc”, spune Mihai Berejan, noul head of digital Bakers Digital Communication.
Autor: Raul Bambu raul.bambupaginademedia.ro
Trimite un comentariu