Skip to main content

ING Bank lucrează cu o nouă agenţie de creaţie în următorii trei ani

 
Foto: Facebook ING
Foto: Facebook ING

Nouă colaborare în industria de publicitate. ING Bank România a desemnat agenţia Saatchi & Saatchi drept câştigătoare a pitch-ului organizat pentru desemnarea partenerului său strategic de comunicare integrată. 

Publicitate

Procesul a durat cinci luni şi a inclus trei runde de prezentări, a anunţat agenţia într-un comunicat de presă. Saatchi & Saatchi a convins prin gândirea strategică, abordare integrată şi chimie cu echipa ING. 

Colaborarea a început oficial luna aceasta şi se va derula pe o perioadă de trei luni, acoperind toate serviciile de comunicare ale băncii. 

„Pitch-ul ING este un exemplu de dragoste de la prima întâlnire, cea de chemistry, care s-a prelungit de 3 ori peste timpul alocat. Sunt foarte mândru de nivelul propunerilor noastre din acest pitch, a fost un efort extraordinar al întregii echipe şi sunt mai entuziasmat ca niciodată de ce urmează să facem de acum încolo. E genul de început care ne inspiră şi ne responsabilizează în acelaşi timp. Şi exact aşa ne place să lucrăm”, a declarat  Vlad Petre, CEO Saatchi Creative Hub.

De cealaltă parte, Diana Mihai, Head of CoE Brand, Marketing and Communications ING, a punctat clar motivele alegerii:

„Ne-au impresionat cu înţelegerea profundă a consumatorului, propunerile creative bazate pe insight-uri puternice şi felul în care au legat totul prin acel fir portocaliu pe care ni-l doream. Şi ne-au depăşit aşteptările în modul în care colaborează cu întreg ecosistemul de agenţii.”

La rândul ei, Laura Belc, Executive Creative Director la Saatchi & Saatchi, a descris pitch-ul drept un „moment rar”:

„ING e genul de pitch ca o stea căzătoare. Destul de rar şi, când îl vezi, îţi pui câteva dorinţe. Iar dorinţa noastră clară a fost să lucrăm pentru acest brand.”

Corina Rusu, Head of Brand & Marketing ING, a evidenţiat dificultatea procesului şi implicarea echipelor:

„A fost un pitch lung şi dificil, cu o responsabilitate uriaşă. Sunt recunoscătoare echipei mele, care a fost esenţială în provocarea agenţiilor. Începem această colaborare cu nerăbdare şi entuziasm.”

 

 

Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro
viewscnt

sus