VIDEO. "Cu cât sunt mai tineri, cu atât consumă mai puţină televiziune standard", spune Aleksandras Cesnavicius, şeful Pro TV, despre publicul tânăr. Cum poate fi atins? Zona de digital ar fi soluţia.
„Digitalul e un produs important pentru noi, mai ales dacă vorbim de atragerea tinerilor”, explică Aleksandras Cesnavicius. Prin digital, conţinutul de televiziune "clasică" ar putea ajunge şi la publicul mai tânăr.
Potrivit omului de afaceri lituanian, care este şi CEO al Pro TV, postul din Pache Protopopescu se va axa pe partea de digital, scopul fiind atragerea tinerilor.
„Cu cât sunt mai tineri, cu atât consumă mai puţină televiziune standard. Am început să facem primii paşi anul acesta pentru a găsi conţinutul potrivit, cum să ne adresăm unui public diferit în alt mod, să fie ceva sustenabil. Într-o anumită măsură, trebuie să se suprapună cu televiziunea”, a spus Cesnavicius într-un interviu pentru Pro TV.
Tot el a punctat că Pro nu trebuie să „copieze” alte posturi internaţionale. „Nu trebuie să copiem „jucători” internaţionali. Nu e punctul nostru forte, nu e teritoriul nostru. Trebuie să identificăm la ce ne pricepem. Pe scurt, suntem cei mai mari şi mai buni producători de conţinut local”, a mai spus lituanianul.
Tot el a vorbit şi despre strategia pentru platforma Voyo: „Trebuie să ne dăm seama care e strategia de conţinut pentru anii următori pentru Voyo, ca platformă digitală. Şi apoi vom continua să ne dezvoltăm sistematic.”
Aleksandras Cesnavicius, CEO Pro TV:
„Nu putem vorbi despre un grup de media modern dacă ne limităm la televiziune. E clar că trebuie să abordăm toate perspectivele. Digitalul e un produs important pentru noi, mai ales dacă vorbim de atragerea tinerilor. Nu o să-şi schimbe comportamentul, e o tendinţă internaţională.
Cu cât sunt mai tineri, cu atât consumă mai puţină televiziune standard. Am început să facem primii paşi anul acesta pentru a găsi conţinutul potrivit, cum să ne adresăm unui public diferit în alt mod, să fie ceva sustenabil.
Într-o anumită măsură, trebuie să se suprapună cu televiziunea. Nu trebuie să copiem „jucători” internaţionali. Nu e punctul nostru forte, nu e teritoriul nostru. Trebuie să identificăm la ce ne pricepem. Pe scurt, suntem cei mai mari şi mai buni producători de conţinut local.
Trebuie să ne dăm seama care e strategia de conţinut pentru anii următori pentru Voyo, ca platformă digitală. Şi apoi vom continua să ne dezvoltăm sistematic. Avantajul e că putem utiliza cunoştinţele noastre de producţie, pe care trebuie să le adaptăm.
Şi avem un marketing puternic, multe resurse pentru a clădi un brand, pentru a-l întâri, să ne asigurăm cu oamenii ştiu despre ce e vorba.”
VIDEO. Interviul cu Aleksandras Cesnavicius
Pro TV şi-a anunţat grila de toamnă
Pe 25 august Pro TV şi-a anunţat grila de toamnă. Superstar şi Căsătoriţi pe nevăzute se numără printre noutăţile din această toamnă.
De asemenea, grupul Pro a anunţat achiziţionarea drepturilor pentru trei competiţii de fotbal: Europa League, Conference League şi Cupa Angliei.
Totodată, Majda Aboulumosha, fostă concurentă Survivor, va avea o emisiune pe postul Pro 2.
Grila Pro TV în Prime-Time, pe zile:
Luni: Las Fierbinţi, de la 20:30 şi serialul Vlad, de la 21:30
Marţi: Las Fierbinţi, de la 20:30 şi Căsătoriţi pe nevăzute, de la 21:30
Miercuri: Visuri la Cheie, de la 20:30 şi Pe bune?!, de la 22:30
Joi: Las Fierbinţi, de la 20:30 şi Masked Singer, de la 21:30
Vineri: SuperStar România, de la 20:30
Sâmbătă: SuperStar România, de la 20:00 şi Filmul Pro, de la 22:00
Duminică: Filmul Pro, de la 20:00
Comentarii
sursă sigură
Vor fi si regizori noi (de videoclipuri si reclame low budget), si nu am deloc sperante pentru unii dintre ei.
Posibil s-o sfecleasca la final serialul asta.
Proaste alegeri!
Iar Adela o mutau pe Happy (oricum nu o să facă față contra Las Fierbinți) și așa ridicau Happy în top cu audiențe mai bune decât serialele Turcești.
Tot sezonul de vară am văzut că Antena Stars a difuzat emisiuni de la Antena 1 (Te cunosc de undeva, Burlacul, Mireasa - renunțând la Urzeala soacrelor)
Așa puteau face și cei de la ProTV în special cu Vlad, difuzau sezoanele 1-3 pe Pro 2, decât să le bage la miezul nopții pe ProTV
La fel se întâmplă și pe celelalte conturi Pro Cinema/X/Gold, spre deosebire de Antena care își promovează conținutul propriu, nu doar al stației principale.
Noua emisiune de pe Pro 2 o să fie un chix ca și X Factorul Antenei