Copiii au făcut audienţe de ziua lor. Ediţia specială a emisiunii lui Dan Negru, cu olimpicii României, a fost pe primul loc în ţară şi la oraşe. La ce altceva s-au mai uitat românii pe 1 iunie?
Evident, la Las Fierbinţi, care a fost lider de audienţă pe toate targeturile. După ce s-a terminat comedia de pe Pro TV, au început mişcările în clasament.
- MasterChef (21.25 - 23.27, Pro TV) - locul doi în ţară şi pe comercial, locul trei la oraşe
- România are Roast (20.26 - 23.46, Antena 1) - primul loc pe comercial, locul trei în ţară şi la oraşe,
- Mă numesc Zuleyha (20.00- 22.30, Kanal D) - locul doi în ţară, locul întâi la oraşe şi trei pe comercial
- Jocul cuvintelor (22.31-24.03, Kanal D) - primul loc în ţară şi la oraşe, locul trei pe comercial
Paginademedia.ro prezintă audienţele de miercuri seara, pe intervalul Las Fierbinţi, de pe Pro TV şi Jocul cuvintelor, de pe Kanal D:
Naţional. Las Fierbinţi continuă să fie prima alegere a românilor pentru o seară la TV. Serialul de comedie de pe Pro TV a fost urmărit de peste un milion şi jumătate de români. Adică cifre de două-trei ori peste concurenţă.
Zuleyha a strâns şi ea aproape un milion de fani în faţa televizoarelor, poziţionând Kanal D pe locul doi.
Iar Antena 1 s-a clasat pe trei, cu cifre de trei ori mai mici. Astfel, emisiunea de umor România are Roast a avut o audienţă de aproape jumătate de milion de telespectatori.
Urban. Pro TV a condus topul şi la oraşe, cu cei 700.000 de fani ai serialului Las Fierbinţi.
Kanal D şi-a păstrat locul doi, având aproximativ 530.000 de privitori, iar Antena 1 a rămas şi ea pe trei, cu 259.000 de telespectatori.
Urban 21-54 de ani. Pe publicul comercial s-a schimbat puţin clasamentul. Pro TV a condus şi pe acest segment, cu puţin peste 300.000 de tineri de la oraşe, însă Antena 1 şi-a luat revanşa şi a trecut pe doi. E adevărat, cu cifre aproape la jumate - 169.000 de privitori.
Kanal D s-a mulţumit cu locul trei pe acest segment, fiind urmărit de 134.000 de români de la oraşe, cu vârsta cuprinsă între 21 şi 54 de ani.
Audienţa posturilor TV miercuri, 1 iunie, pe intervalul Las Fierbinţi (20:30-21:25), la nivel NAŢIONAL:
NATIONAL | Nr. persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 1.543.000 | 8.8 | 25.7 |
2 | Kanal D | 994.000 | 5.6 | 16.5 |
3 | Antena 1 | 467.000 | 2.7 | 7.8 |
4 | Antena 3 | 285.000 | 1.6 | 4.7 |
5 | Romania TV | 269.000 | 1.5 | 4.5 |
6 | Happy Channel | 235.000 | 1.3 | 3.9 |
7 | Antena Stars | 229.000 | 1.3 | 3.8 |
8 | National TV | 220.000 | 1.3 | 3.7 |
9 | Digi 24 | 129.000 | 0.7 | 2.1 |
10 | TVR 1 | 119.000 | 0.7 | 2.0 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România. **Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienţa posturilor TV miercuri, 1 iunie, pe intervalul Las Fierbinţi (20:30-21:25), în mediul URBAN:
URBAN | Nr. persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 700.000 | 7.4 | 21.0 |
2 | Kanal D | 530.000 | 5.6 | 15.9 |
3 | Antena 1 | 259.000 | 2.7 | 7.8 |
4 | Romania TV | 205.000 | 2.2 | 6.2 |
5 | Antena 3 | 177.000 | 1.9 | 5.3 |
6 | Happy Channel | 142.000 | 1.5 | 4.2 |
7 | Antena Stars | 130.000 | 1.4 | 3.9 |
8 | National TV | 120.000 | 1.3 | 3.6 |
9 | Digi 24 | 88.000 | 0.9 | 2.6 |
10 | TVR 1 | 83.000 | 0.9 | 2.5 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România **Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor din mediul urban, care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienţa posturilor TV miercuri, 1 iunie, pe intervalul Las Fierbinţi (20:30-21:25), pe publicul COMERCIAL-URBAN 21-54 ani
URBAN 21-54 ani | Nr. persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 309.000 | 6.5 | 25.1 |
2 | Antena 1 | 169.000 | 3.6 | 13.8 |
3 | Kanal D | 134.000 | 2.8 | 10.9 |
4 | Antena 3 | 46.000 | 1.0 | 3.8 |
5 | National TV | 46.000 | 1.0 | 3.7 |
6 | TVR 1 | 42.000 | 0.9 | 3.4 |
7 | Digi 24 | 40.000 | 0.8 | 3.2 |
8 | Antena Stars | 35.000 | 0.7 | 2.8 |
9 | Romania TV | 32.000 | 0.7 | 2.6 |
10 | DigiSport 1 | 30.000 | 0.6 | 2.4 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România **Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor din mediul urban, care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Negru şi Olimpicii au făcut audienţă
Naţional. Dacă prima parte a serii a fost câştigată de Pro TV, partea a doua a serii a fost dominată de Kanal D, cel puţin pe două segmente din trei (naţional şi urban).
Zuleyha a strâns un milion de privitori, iar ediţia specială a emisiunii Jocul cuvintelor, în care concurenţi au fost copii olimpici, a avut peste 800.000 de telespectatori din întreaga ţară.
Pe intervalul emisiunii lui Negru, Kanal D a condus clasamentul audienţelor, fiind urmat de Pro TV pe doi, cu 566.000 de privitori şi Antena 1 pe trei, cu 478.000.
Urban. Negru şi Kanal D au condus clasamentul audienţelor şi la oraşe. S-au uitat la Jocul cuvintelor 381.000 de români din mediul urban, cu aproape 100.000 mai mulţi faţă de următoarea clasată - România are Roast de la Antena 1 (289.000 privitori).
Pe trei s-a poziţionat Pro TV. Aproximativ 273.000 de români au fost cu ochii pe MasterChef pe intervalul Jocul cuvintelor.
Urban 21-54 de ani. Kanal D însă nu a câştigat şi publicul comercial. Aici topul a fost condus de Antena 1 care a difuzat pe acest interval emisiunea România are Roast, la care s-au uitat 200.000 de tineri de la oraşe.
Pro TV a ocupat poziţia a doua, cu 154.000 de orăşeni cu vârsta cuprinsă între 21 şi 54 de ani.
Iar Kanal D a coborât tocmai pe trei, având o audienţă de 130.000 de persoane pe acest segment de public.
Audienţa posturilor TV miercuri, 1 iunie, pe intervalul Jocul Cuvintelor (22:30-24:03), la nivel NAŢIONAL:
NATIONAL | Nr. persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Kanal D | 818.000 | 4.7 | 16.3 |
2 | Pro TV | 566.000 | 3.2 | 11.3 |
3 | Antena 1 | 478.000 | 2.7 | 9.5 |
4 | Romania TV | 377.000 | 2.1 | 7.5 |
5 | Antena 3 | 306.000 | 1.7 | 6.1 |
6 | DigiSport 1 | 260.000 | 1.5 | 5.2 |
7 | National TV | 255.000 | 1.4 | 5.1 |
8 | Prima TV | 125.000 | 0.7 | 2.5 |
9 | Happy Channel | 97.000 | 0.6 | 1.9 |
10 | Film Cafe | 96.000 | 0.5 | 1.9 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România. **Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienţa posturilor TV miercuri, 1 iunie, pe intervalul Jocul Cuvintelor (22:30-24:03), în mediul URBAN:
URBAN | Nr. persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Kanal D | 381.000 | 4.0 | 14.7 |
2 | Antena 1 | 289.000 | 3.0 | 11.1 |
3 | Pro TV | 273.000 | 2.9 | 10.5 |
4 | Romania TV | 196.000 | 2.1 | 7.5 |
5 | Antena 3 | 192.000 | 2.0 | 7.4 |
6 | DigiSport 1 | 147.000 | 1.5 | 5.7 |
7 | National TV | 127.000 | 1.3 | 4.9 |
8 | Diva | 70.000 | 0.7 | 2.7 |
9 | Prima TV | 66.000 | 0.7 | 2.5 |
10 | TVR 1 | 62.000 | 0.6 | 2.4 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România **Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor din mediul urban, care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienţa posturilor TV miercuri, 1 iunie, pe intervalul Jocul Cuvintelor (22:30-24:03), pe publicul COMERCIAL-URBAN 21-54 ani
URBAN 21-54 ani | Nr. persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Antena 1 | 200.000 | 4.2 | 18.4 |
2 | Pro TV | 154.000 | 3.3 | 14.1 |
3 | Kanal D | 130.000 | 2.7 | 11.9 |
4 | National TV | 81.000 | 1.7 | 7.4 |
5 | DigiSport 1 | 70.000 | 1.5 | 6.5 |
6 | Romania TV | 39.000 | 0.8 | 3.6 |
7 | Antena 3 | 35.000 | 0.7 | 3.2 |
8 | Digi 24 | 24.000 | 0.5 | 2.2 |
9 | TVR 1 | 22.000 | 0.5 | 2.1 |
10 | Pro Cinema | 21.000 | 0.4 | 1.9 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România **Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor din mediul urban, care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Autor: Alexandra Irimiea alexandra.irimieapaginademedia.ro
Comentarii
Se vede. Plin de pensionari la miresici accesati adelinari factorati marinici. Mai ales la cunoscutii zero. Dublu national decat comercial.
Ce visezi ? 7.2 rating Esomar ABCD. Dublu fata de Antenuta Zero cu 3.3. Deci, ce visezi postac ?
Neinteresanta grila Antenutei Zero de la inceputul anului si pana acum. Ha ha ha ! Doar 3 rating ? Dezastru !
Ce a umilit postac ? Ce visezi ? 3 rating e audienta mare ? Ha ha ha !
Roast Zero sub Fierbinti sub Talente sub Imperiul sub Survivor. Ha ha ha !