AUDIENŢE. Adela a fost peste Masked Singer, dar sub Las Fierbinţi joi seara. Dinamica a fost cu atât mai intersantă cu cât a existat şi o împărţire interesantă a publicului: femeile s-au uitat la Adela, în timp ce bărbaţii erau pe Masked Singer.
Mai exact, aproximativ 60% audienţa Adela era formată din femei, în timp ce cam 60% din audienţa Masked Singer era formată din bărbaţi.
Las Fierbinţi a fost programul serii şi a ridicat foarte mult audienţa Pro TV. Lucrurile s-au schimbat pe intervalul în care Masked Singer s-a duelat direct cu Adela. Serialul produs de Ruxandra Ion la Antena 1 a câştigat.
Raportat la media totală a serialului, Antena 1 are cifre mai mici prin prisma intersecţiei cu Las Fierbinţi. De notat că Antena 1 a sărit de 1,5 milioane de telespectatori în medie, cu Adela.
Paginademedia.ro vă prezintă audienţele de aseară, pe intervalul serialului Adela (20:30-22:55):
Naţional. Antena 1 a fost cel mai urmărit post TV la nivel naţional. Aproximativ 1,5 milioane de telespectatori s-au uitat în fiecare minut la Adela.
Locul doi era ocupat de Pro TV, cu cifre foarte apropiate, aproximativ 1,5 milioane de telespectatori. De notat că media Pro TV a fost ridicată foarte mult în intervalul de intersecţie Las Fierbinţi-Adela. După ce a început Masked Singer, Adela a trecut pe primul loc.
Locul trei la nivel naţional, pe intervalul Adela, era ocupat de Kanal D, post care număra 1,1 milioane de persoane.
Urban. Raportat la întreg intervalul Adela, în care s-a intersectat şi cu programul serii Las Fierbinţi, Antena 1 ocupat locul doi la oraşe. Aproximativ 700.000 de oameni se uitau la Adela în fiecare minut.
În acelaşi timp, Pro TV era lider (deşi pe intervalul Masked Singer a pierdut) cu o medie de aproape 830.000 de persoane.
Kanal D era următorul post din top, cu o medie de aproxiamativ jumătate de milion de privitori.
Comercial 18-49. Situaţia s-a repetat şi pe segmentul tânăr. Deşi a bătut Masked Singer, ora în care Adela s-a intersectat Las Fierbinţi a ridicat media Pro TV.
Antena 1 era pe doi, iar Adela a fost urmărită de aproximativ 325.000 de persoane cu vârste cuprinse între 18 şi 49 de ani.
De pe primul loc, Pro TV număra aproximativ 360.000 de telespectatori pe minut.
Podiumul a fost completat de Kanal D, cu 150.000 de telespectatori pe intervalul Adela.
Audienta posturilor TV joi, 18 noiembrie, pe intervalul serialului Adela (20:30-22:55), la nivel NATIONAL:
NATIONAL | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Antena 1 | 1.546.000 | 8.8 | 19.2 |
2 | Pro TV | 1.538.000 | 8.7 | 19.1 |
3 | Kanal D | 1.102.000 | 6.3 | 13.7 |
4 | Romania TV | 475.000 | 2.7 | 5.9 |
5 | Antena 3 | 402.000 | 2.3 | 5.0 |
6 | Realitatea Plus | 146.000 | 0.8 | 1.8 |
7 | Happy Channel | 144.000 | 0.8 | 1.8 |
8 | TVR 1 | 143.000 | 0.8 | 1.8 |
9 | Antena Stars | 140.000 | 0.8 | 1.7 |
10 | National TV | 136.000 | 0.8 | 1.7 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienta posturilor TV joi, 18 noiembrie, pe intervalul serialului Adela (20:30-22:55), în mediul URBAN:
URBAN | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 827.000 | 8.6 | 19.4 |
2 | Antena 1 | 710.000 | 7.4 | 16.6 |
3 | Kanal D | 514.000 | 5.4 | 12.0 |
4 | Antena 3 | 267.000 | 2.8 | 6.3 |
5 | Romania TV | 255.000 | 2.7 | 6.0 |
6 | Realitatea Plus | 91.000 | 0.9 | 2.1 |
7 | Happy Channel | 87.000 | 0.9 | 2.0 |
8 | Pro Cinema | 80.000 | 0.8 | 1.9 |
9 | Antena Stars | 74.000 | 0.8 | 1.7 |
10 | DigiSport 1 | 72.000 | 0.8 | 1.7 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienta posturilor TV joi, 18 noiembrie, pe intervalul serialului Adela (20:30-22:55), pe segmentul COMERCIAL (18-49):
COMERCIAL 18-49 | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 360.000 | 8.6 | 25.1 |
2 | Antena 1 | 326.000 | 7.8 | 22.7 |
3 | Kanal D | 157.000 | 3.8 | 10.9 |
4 | Romania TV | 34.000 | 0.8 | 2.4 |
5 | Antena 3 | 26.000 | 0.6 | 1.8 |
6 | Diva | 21.000 | 0.5 | 1.5 |
7 | Happy Channel | 21.000 | 0.5 | 1.4 |
8 | Antena Stars | 21.000 | 0.5 | 1.4 |
9 | National TV | 20.000 | 0.5 | 1.4 |
10 | Digi 24 | 20.000 | 0.5 | 1.4 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
2. Las Fierbinţi, programul serii de joi
Audienta posturilor TV joi, 18 noiembrie, pe intervalul serialului Las Fierbinţi (20:30-21:30), la nivel NATIONAL:
NATIONAL | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 2.086.000 | 11.8 | 23.8 |
2 | Antena 1 | 1.504.000 | 8.5 | 17.1 |
3 | Kanal D | 1.209.000 | 6.9 | 13.8 |
4 | Romania TV | 517.000 | 2.9 | 5.9 |
5 | Antena 3 | 354.000 | 2.0 | 4.0 |
6 | TVR 1 | 208.000 | 1.2 | 2.4 |
7 | Antena Stars | 171.000 | 1.0 | 2.0 |
8 | Realitatea Plus | 145.000 | 0.8 | 1.7 |
9 | Happy Channel | 144.000 | 0.8 | 1.6 |
10 | Pro Cinema | 140.000 | 0.8 | 1.6 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienta posturilor TV joi, 18 noiembrie, pe intervalul serialului Las Fierbinţi (20:30-21:30), în mediul URBAN:
URBAN | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 1.132.000 | 11.8 | 24.6 |
2 | Antena 1 | 663.000 | 6.9 | 14.4 |
3 | Kanal D | 570.000 | 6.0 | 12.4 |
4 | Romania TV | 271.000 | 2.8 | 5.9 |
5 | Antena 3 | 242.000 | 2.5 | 5.3 |
6 | Antena Stars | 98.000 | 1.0 | 2.1 |
7 | Happy Channel | 96.000 | 1.0 | 2.1 |
8 | Realitatea Plus | 92.000 | 1.0 | 2.0 |
9 | TVR 1 | 81.000 | 0.9 | 1.8 |
10 | DigiSport 1 | 78.000 | 0.8 | 1.7 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienta posturilor TV joi, 18 noiembrie, pe intervalul serialului Las Fierbinţi (20:30-21:30), pe segmentul COMERCIAL (18-49):
COMERCIAL 18-49 | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 464.000 | 11.1 | 31.5 |
2 | Antena 1 | 287.000 | 6.9 | 19.4 |
3 | Kanal D | 164.000 | 3.9 | 11.1 |
4 | Digi 24 | 30.000 | 0.7 | 2.0 |
5 | Romania TV | 29.000 | 0.7 | 2.0 |
6 | Antena Stars | 29.000 | 0.7 | 1.9 |
7 | Antena 3 | 27.000 | 0.6 | 1.8 |
8 | Diva | 24.000 | 0.6 | 1.6 |
9 | Happy Channel | 23.000 | 0.6 | 1.6 |
10 | Comedy Central | 20.000 | 0.5 | 1.4 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Autor: Raul Bambu raul.bambupaginademedia.ro
Comentarii
Lider la pensionari. Nu zici asta postac ?
Adelinara locul 2. Nu ziceai ca lider ?
Dar mereu sub Pro TV. Dezastru !
Unde lider postac ? Adela locul 2. Ha ha !
dacă nu mă înșel în Las Fierbinți Sper să nu greșesc am văzut că mai nou se bea și se face reclamă la sfârșit pe generic la berea burger
Oare mai aparține tot de frații Micula nici nu știam că mai există berea asta