Skip to main content

AUDIENŢE. Românii, cu ochii pe demascarea Andreei Marin la Masked Singer. Finala show-ului Pro TV, în cifre

 
AUDIENŢE. Românii, cu ochii pe demascarea Andreei Marin la Masked Singer. Finala show-ului Pro TV, în cifre

AUDIENŢE. Câţi români s-au uitat la finala Masked Singer, cu Andreea Marin în rol de Muma Pădurii? Show-ul nu a fost lider detaşat, dar a stat destul de bine. 

Publicitate

Pro TV şi Antena 1 au fost aproape la egalitate în ţară. Postul Intact a avut un mic avantaj, ceea ce i-a permis să ocupe prima poziţie în top.

În schimb, postul din Pache s-a desprins  de staţia concurentă în mediul urban şi la tineri. Masked Singer şi Adela s-au intersectat aproape perfect, aseară. 

Românii au stat cu ochii pe demascările din finala sezonului doi de Masked Singer: Cabral a fost Şaorma, Nadine a fost Fluturele, The Rose a fost Albina, iar Andreea Marin a fost Muma Pădurii. 

De altfel, „zâna” a şi câştigat. Muma Pădurii a fost singura mască nedesluşită de „detectivii” Horia Brenciu, Inna, Mihaela Rădulescu şi Alex Bogdan.


Citeşte şi: Andreea Marin câştigă sezonul doi de Masked Singer. „Zâna” a fost Muma Pădurii


Paginademedia.ro vă prezintă audienţele de aseară, pe intervalul Masked Singer - Finala sezonului 2 (20:30-22:55):

Naţional. Peste 1,3 milioane de români au urmărit, aseară, finala Masked Singer şi demascarea Andreei Marin. Nu a fost suficient pentru primul loc detaşat. Antena 1 avut un mic avantaj şi s-a clasat pe primul loc, cu o audienţă medie de peste 1,31 milioane de persoane. 

Podiumul a fost completat de Kanal D, staţie urmărită de peste un milion de oameni din toată ţara pe intervalul finalei Masked Singer. 

Urban. Pro TV stat mult mai bine în mediul urban, unde a ocupat prima poziţie. De notat că diferenţa între primele două locuri a fost destul de mică. Postul din Pache înregistra, cu Masked Singer, peste 675.000 de persoane, în timp ce Antena 1, pe acelaşi interval, avea 620.000. 

Aproape de jumătate de milion de telespectatori, pe acelaşi interval, se apropia şi Kanal D (postul de pe locul trei). 

Comercial. Tinerii au făcut diferenţa. Pro TV a fost lider. Peste 316.000 de telespectatori cu vârste între 18 şi 49 de ani se uitau la show-ul prezentat de Pavel Bartoş 

Pro TV ocupa primul loc şi pe noul target comercial, al celor cu vârste cuprinse între 21 şi 54 de ani. Aproximativ 575.000 de oameni urmăreau emisiunea cu măşti. 

Pe ambele segmente, Antena 1 ocupa locul doi cu 268.000, respectiv 523.000 de persoane. 

Audienta posturilor TV joi, 9 decembrie, pe intervalul Masked Singer - Finala sezonului 2 (20:30-22:55), la nivel NATIONAL:

  NATIONAL Persoane Rtg% Share
1 Antena 1 1.319.000 7.5 16.5
2 Pro TV 1.302.000 7.4 16.2
3 Kanal D 1.063.000 6.0 13.3
4 Romania TV 390.000 2.2 4.9
5 Antena 3 326.000 1.8 4.1
6 Pro X 236.000 1.3 2.9
7 Happy Channel 205.000 1.2 2.6
8 National TV 183.000 1.0 2.3
9 Prima TV 180.000 1.0 2.2
10 Antena Stars 175.000 1.0 2.2

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV joi, 9 decembrie, pe intervalul Masked Singer - Finala sezonului 2 (20:30-22:55), în mediul URBAN:

  URBAN Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 676.000 7.1 16.3
2 Antena 1 619.000 6.5 14.9
3 Kanal D 492.000 5.1 11.8
4 Romania TV 233.000 2.4 5.6
5 Antena 3 194.000 2.0 4.7
6 Pro X 128.000 1.3 3.1
7 Antena Stars 107.000 1.1 2.6
8 Realitatea Plus 106.000 1.1 2.5
9 Happy Channel 104.000 1.1 2.5
10 DigiSport 1 77.000 0.8 1.9

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

Audienta posturilor TV joi, 9 decembrie, pe intervalul Masked Singer - Finala sezonului 2 (20:30-22:55), pe segmentul COMERCIAL (18-49 urban):

  COMERCIAL 18-49 Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 316.000 7.7 24.8
2 Antena 1 268.000 6.5 21.0
3 Kanal D 109.000 2.7 8.6
4 Pro X 40.000 1.0 3.1
5 Antena Stars 34.000 0.8 2.7
6 Antena 3 26.000 0.6 2.0
7 DigiSport 1 25.000 0.6 2.0
8 Digi 24 23.000 0.6 1.8
9 Romania TV 21.000 0.5 1.6
10 National TV 19.000 0.5 1.5

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

Audienta posturilor TV joi, 9 decembrie, pe intervalul Masked Singer - Finala sezonului 2 (20:30-22:55), pe segmentul COMERCIAL (21-54 naţional ABCD):

  COMERCIAL 21-54 Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 574.000 8.2 21.6
2 Antena 1 523.000 7.5 19.7
3 Kanal D 310.000 4.4 11.6
4 Antena 3 97.000 1.4 3.6
5 Pro X 84.000 1.2 3.2
6 Romania TV 73.000 1.0 2.7
7 Prima TV 61.000 0.9 2.3
8 Pro Cinema 56.000 0.8 2.1
9 National TV 52.000 0.7 1.9
10 Film Cafe 48.000 0.7 1.8

 

Autor: Raul Bambu raul.bambupaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Mile Mile
    Postacii ne zic cum nu se satura lumea de masti de revelion , ei sunt prezenți aici , cat de prost sa fi , evident angajați

Trimite un comentariu

sus