Românii au fost cu fierbinţenii. Serialul de comedie de pe Pro TV a fost liderul audienţelor miercuri seara, cu peste 2,1 milioane de telespectatori din întreaga ţară. A câştigat în topul audienţelor fără drept de apel.
Imperiul leilor, în schimb, a fost devansat în audienţe de serialul turcesc Mă numesc Zuleyha, de pe Kanal D, la nivel naţional şi în mediul urban.
Paginademedia.ro prezintă în continuare audienţele serii de miercuri, pe intervalul Las Fierbinţi:
Naţional. Las Fierbinţi a fost urmărit de peste 2,1 milioane de telespectatori din întreaga ţară. Locul secund i-a revenit postului Kanal D, cu peste 1,5 milioane de telespectatori din toată ţara, în timp ce Antena 1, cu emisiunea sa Chefi fără limite, era urmărită de 730.000 de persoane.
Urban. Serialul de comedie a adus Pro TV peste un milion de telespectatori în mediul urban. Kanal D, de pe poziţia secundă, era urmărit de 620.000 de persoane, iar pe Antena 1 erau 400.000 de persoane.
Comercial Urban 21-54 de ani. Las Fierbinţi a fost urmărit de peste 570.000 de persoane, pe publicul urban cu vârste între 21-54 de ani. Cifrele au fost mai mari decât cele obşinute de Antena 1 şi Kanal D, la un loc.
Pe intervalul Imperiul Leilor, audienţele au fost în scădere
S-au terminat fierbinţenii, au plecat şi audienţele. Emisiunea Imperiul leilor, care a urmat după serialul de comedie, a pierdut poziţia de lider.
La nivel naţional, Imperiul leilor a fost urmărit de puţin peste un milion de persoane, la jumătate faţă de Las Fierbinţi. Mai mult, emisiunea a fost bătută de Kanal D, cu serialul Mă numesc Zuleyha.
Şi la oraşe Pro TV a căzut pe locul al doilea, cu cifre la jumătate faţă de Las Fierbinţi. În plus, Kanal D a fost peste emisiunea cu antreprenori, dar cu cifre apropiate.
Imperiul Leilor a condus pe publicul comercial urban cu vârste între 21 şi 54 de ani. A avut peste 330.000 de telespectatori media. În acelaşi timp, la Antena 1 erau 200.000 de telespectatori, iar la Kanal D, 180.000 de telespectatori.
Chefi fără limite, locurile doi şi trei în audienţe
Pe intervalul Chefi fără limite (20.30-23.30), de pe Antena 1, a avut doar locurile doi şi trei. La nivel naţional, emisiunea a fost urmărită de aproape 700.000 de persoane, la jumătate faţă de Pro TV şi Kanal D, care aveau fiecare o medie de 1,4 milioane de telespectatori.
La oraşe, Chefii au avut tot poziţia a treia, cu aproape 400.000 de telespectatori media. Pe acelaşi interval, Pro TV era urmărit de 670.000 de persoane, în timp ce pe Kanal D erau 550.000 de persoane.
Pe publicul comercial urban, Antena 1 a obţinut o medie de 200.000 de persoane. A fost pe locul al doilea, după Pro TV, urmărit pe acelaşi interval de 410.000 de persoane.
Audienţa posturilor TV de miercuri, 16 martie, pe intervalul Las Fierbinţi (20:30-21:25), la nivel NAŢIONAL:
NATIONAL | Nr persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 2.165.000 | 12.3 | 24.3 |
2 | Kanal D | 1.549.000 | 8.8 | 17.4 |
3 | Antena 1 | 731.000 | 4.2 | 8.2 |
4 | Antena 3 | 486.000 | 2.8 | 5.4 |
5 | Antena Stars | 469.000 | 2.7 | 5.3 |
6 | Happy Channel | 409.000 | 2.3 | 4.6 |
7 | Romania TV | 403.000 | 2.3 | 4.5 |
8 | TVR 1 | 192.000 | 1.1 | 2.2 |
9 | National TV | 164.000 | 0.9 | 1.8 |
10 | Digi 24 | 160.000 | 0.9 | 1.8 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/cotă de piaţă: de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienţa posturilor TV de miercuri, 16 martie, pe intervalul Las Fierbinţi (20:30-21:25), în mediul URBAN:
URBAN | Nr persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 1.018.000 | 10.7 | 22.9 |
2 | Kanal D | 616.000 | 6.5 | 13.9 |
3 | Antena 1 | 403.000 | 4.2 | 9.1 |
4 | Antena 3 | 297.000 | 3.1 | 6.7 |
5 | Antena Stars | 219.000 | 2.3 | 4.9 |
6 | Romania TV | 209.000 | 2.2 | 4.7 |
7 | Happy Channel | 194.000 | 2.0 | 4.4 |
8 | Digi 24 | 116.000 | 1.2 | 2.6 |
9 | Realitatea Plus | 101.000 | 1.1 | 2.3 |
10 | National TV | 87.000 | 0.9 | 2.0 |
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienţa posturilor TV de miercuri, 16 martie, pe intervalul Las Fierbinţi (20:30-21:25), pe publicul COMERCIAL URBAN 21-54 de ani:
URBAN 21-54 de ANI | Nr persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 575.000 | 12.1 | 31.3 |
2 | Antena 1 | 197.000 | 4.1 | 10.7 |
3 | Kanal D | 181.000 | 3.8 | 9.9 |
4 | Antena Stars | 93.000 | 1.9 | 5.0 |
5 | Antena 3 | 77.000 | 1.6 | 4.2 |
6 | Digi 24 | 56.000 | 1.2 | 3.0 |
7 | Happy Channel | 53.000 | 1.1 | 2.9 |
8 | Romania TV | 49.000 | 1.0 | 2.7 |
9 | National TV | 35.000 | 0.7 | 1.9 |
10 | Prima TV | 33.000 | 0.7 | 1.8 |
Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro
Nu conteaza postac. Tot a fost lider peste Antenuta Zero cu toate posturile lor.
Daca tot vorbesti de produse scumpe; de Bucatarii Zero nu zici nimic ?
Emisiune scumpa cu audiente ZERO.