
Din luna mai, o televiziune pentru copii lansată anul acesta a intrat în măsurătorile pentru audienţe. TraLaLa Desene Animate, lansat în 2025, a intrat începând cu luna mai în sistemul oficial de măsurare a audienţelor TV.
Postul se adresează copiilor preşcolari şi celor din ciclul primar, cu vârste între 4 şi 14 ani, şi este al doilea proiect de televiziune născut din succesul uriaş al canalului de YouTube TraLaLa, care numără peste 6,4 milioane de abonaţi.
Televiziunea are, potrivit celor mai recente date de audienţă, o medie de 1.200 de telespectatori în prime-time (0,01 rating), la nivel naţional, poziţionându-se pe locul 91 în topul audienţelor.
În mediul urban, televiziunea pentru copii are 700 de telespectatori, în timp ce pe publicul tânăr televiziunea se află pe poziţia 84, cu o medie de 500 de telespectatori.
Amintim că postul este lansat recent şi abia a intrat în grilele câtorva companii de cablu.
Citeşte şi: AUDIENŢE. Luna alegerilor a crescut posturile de ştiri. B1, salt de aproape zece locuri la oraşe. Canal 33, pas de zeci de locuri cu show-ul tabloid al lui Dan Diaconescu
Seriale animate celebre, în grila TraLaLa Desene Animate
Televiziunea a primit decizia de autorizare de la Consiliul Naţional al Audiovizualului (CNA) la începutul anului, iar emisia a început în luna martie. Lansarea a venit la şapte luni după ce Tralala Studio - compania din spatele brandului - a obţinut o licenţă pentru o televiziune dedicată copiilor între 4 şi 14 ani.
Grila postului este structurată pe segmente de vârstă - 4-7 ani, 8-10 ani şi 11-14 ani - şi include producţii internaţionale cunoscute, precum „Fixiki”, „Booba”, „Masha şi Ursul”, „Camionul Leo” sau „Vic Vikingul”.
Alexandru Badan, CEO TraLaLa: „Un spaţiu sigur pentru copii şi familii”
„Ne dorim să oferim copiilor şi familiilor un spaţiu sigur, cu programe atent selectate, care să îmbine distracţia cu educaţia. TraLaLa Desene Animate este un post TV românesc dedicat în totalitate nevoilor copiilor din România şi Republica Moldova, cu conţinut adaptat vârstei şi intereselor lor", a declarat Alexandru Badan, CEO TraLaLa pentru Paginademedia.ro, la momentul autorizării televiziunii.
Societatea care a obţinut licenţa mai are două televiziuni pentru copii Tralala, care difuzează cântecele, şi Looloo Kids, post în limba engleză, distribuit în ţări europene.
Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro
Trimite un comentariu