
Autoritatea Electorală Permanentă a publicat pe 21 mai 2025 informaţii noi despre campania lui George Simion, candidatul AUR la prezidenţiale. În turul al doilea, suma cheltuită a fost de 27,9 milioane de lei, notează publicaţia Snoop. Cu o zi înainte, valoarea prezentată era de doar 7 milioane de lei.
Realitatea PLUS a încasat cea mai mare sumă pentru promovarea pe televiziuni, 15,05 milioane de lei (3 milioane de euro), banii fiind primiţi prin intermediul DBV Media House, o firmă controlată de familia Păcuraru.
În noua raportare a AEP, apare şi firma DGI Multimedia Design, firma de casă a AUR pentru contractele online. Prin intermediul ei, s-au plătit 3,2 milioane de lei pentru promovarea lui George Simion.
Hirschkorn Verlag und Media SRL, care aparţine lui Claudiu Catargiu, a fost folosită pentru publicitatea politică online şi a încasat 350.000 de lei.
Aceeaşi publicaţie, sub semnătura jurnalistului Cristian Andrei, a dezvăluit zilele trecute că Nicuşor Dan a cheltuit în turul doi al alegerilor 10 milioane de lei (1,9 milioane de euro), pentru promovarea pe posturile de televiziune.
Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro