Skip to main content

Realitatea Plus, buget-record de la AUR în campania pentru turul al doilea al alegerilor

 
Realitatea Plus, buget-record de la AUR în campania pentru turul al doilea al alegerilor

Autoritatea Electorală Permanentă a publicat pe 21 mai 2025 informaţii noi despre campania lui George Simion, candidatul AUR la prezidenţiale. În turul al doilea, suma cheltuită a fost de 27,9 milioane de lei, notează publicaţia Snoop. Cu o zi înainte, valoarea prezentată era de doar 7 milioane de lei.

Publicitate

Realitatea PLUS a încasat cea mai mare sumă pentru promovarea pe televiziuni, 15,05 milioane de lei (3 milioane de euro), banii fiind primiţi prin intermediul DBV Media House, o firmă controlată de familia Păcuraru.

În noua raportare a AEP, apare şi firma DGI Multimedia Design, firma de casă a AUR pentru contractele online. Prin intermediul ei, s-au plătit 3,2 milioane de lei pentru promovarea lui George Simion.

Hirschkorn Verlag und Media SRL, care aparţine lui Claudiu Catargiu, a fost folosită pentru publicitatea politică online şi a încasat 350.000 de lei. 

Aceeaşi publicaţie, sub semnătura jurnalistului Cristian Andrei, a dezvăluit zilele trecute că Nicuşor Dan a cheltuit în turul doi al alegerilor 10 milioane de lei (1,9 milioane de euro), pentru promovarea pe posturile de televiziune. 

Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro
viewscnt

sus