
Într-un mediu în care sportivi mari precum Adrian Mutu, Ciprian Marica, Ilie Dumitrescu sau Marius Lăcătuş s-au îngrămădit să facă reclame la jocuri de noroc, organizaţia Salvaţi Copiii porneşte o campanie menită să atragă atenţia asupra prezenţei vedetelor în astfel de campanii.
Vedetele campaniei nu sunt marii sportivi, cei care apar în afişele la jocurile de noroc ci...„micii sportivi”. „Micii sportivi nu fac reclame la jocurile de noroc şi asta-i face mari” este mesajul central al celei mai recente campanii Salvaţi copiii, lansată pe outdoor.
Campania a fost distribuită de organizaţia Salvaţi Copiii şi în online, alături de mesajul:
„Hai să jucăm corect! Pentru copiii noştri.
Într-o lume în care mari vedete sunt cumpărate de jocuri de noroc, noi promovăm micile vedete. Campioni la baschet, volei, echitaţie, polo, jiu-jitsu, tenis de masă.
Pentru că e nevoie de modele adevărate. Pentru că e nevoie să ne gândim nu doar la cât câştigăm ca indivizi, ci la cât pierdem ca societate dacă nu limităm expunerea copiilor la fenomenul de jocuri de noroc.
E nevoie să îi oprim pe cei care îşi folosesc celebritatea pentru a influenţa psihicul unui copil promiţându-i câştiguri rapide.
În online. În drum spre şcoală.
Hai să sharuim! Până mesajul nostru ajunge la ei. Dacă adulţii nu pot schimba o lege, poate copiii reuşesc!”
Campania organizaţiei Salvaţi copiii vine într-un moment în care Consiliul Naţional al Audiovizualului a avut în dezbatere publică şi urmează să voteze un articol prin care vor interzice prezenţa vedetelor şi personalităţilor în reclamele la jocurile de noroc, pe TV, radio şi online.
Trimite un comentariu