Ecourile unei campanii cu cântec, şi la propriu, şi la figurat. Povestea campaniei STB din 2019 cu piesa lui Whats UP şi influencerii Mikey Hash, BRomania sau Alex Ghiduşu nu s-a încheiat. Campania de un milion de lei, care promova mersul cu autobuzul, a fost luată la puricat de Corpul de Control al primarului Nicuşor Dan, dar a ajuns şi pe masa DNA, după cum a dezvăluit Hotnews.
Între timp, clipurile postat de Mihai Hash şi Alex Ghiduş, în care promovau mersul cu autobuzul, şi despre care Paginademedia.ro a scris în urmă cu mai bine de doi ani, au dispărut de pe YouTube.
Potrivit raportului corpului de control al primarului Nicuşor Dan, pentru perioada 2019-2020, obţinut de HotNews.ro, arată că procedura de achiziţie a fost făcută fără respectarea procedurilor legale.
Printre problemele identificate în legătură cu procedura de atribuire a contractului a ţinut de faptul pentru campania de promovare, o companie municipală a trimis o ofertă la jumătate de preţ, care a fost ignorată. „La dosarul achiziţiei, nu se regăsesc documente care să justifice de ce oferta CMPAB, nu a fost luată în considerare”, arată raportul.
Totodată, modul de atribuire şi derulare a contractului fac obiectul unui dosar la DNA, se mai arată în document, mai arată sursa citată.
Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro
Comentarii