Jurnaliştii de la Radio Zu au fost într-o caravană de două săptămâni prin ţară. Prin ce oraşe s-au oprit şi, mai ales, ce audienţe a avut gaşca lui Morar şi Buzdugan?
Cinci vedete Radio Zu au făcut transmisiuni din mai multe oraşe din ţară, inclusiv de pe Transalpina, cea mai înaltă şosea din România.
Mihai Morar, Daniel Buzdugan, Emma de la ZU, Tea Teodorescu şi Vlad Drăgulin au pornit în RADIOAVENTURA 2022 pe 19 iunie şi s-au întors pe 2 iulie.
GALERIE FOTO. Ce oraşe au vizitat?
Prima oprire a fost la Ploieşti, iar de acolo au pornit spre Buzău, Mărăşeşti şi Bacău.
Gaşca a bifat şi câteva locuri speciale, precum Stăniţa, unde a copilărit Daniel Buzdugan sau Baia Mare, acasă la părinţii lui Mihai Morar.
Traseul lor a mai trecut prin Suceava, Cluj (la Blumfest, un festival în lanul de lavandă), Deva, au vizitat Castelul Corvinilor, apoi Timişoara şi Târgu Jiu.
Caravana Radio Zu a ţinut să fie şi la înălţime, la peste 2.000 m, alegând drumul pe Transalpina, cea mai înaltă şosea din România.
O altă atracţie în drumul lor spre Râmnicu Vâlcea a fost Stâna Ştefanu, unde gaşca Radio ZU a degustat balmoş, o reţetă specifică ciobănească de mămăligă cu brânză.
Finalul a fost sărbătorit la Braşov, printr-un concert la care au participat peste 1.000 de oameni. Muzica a fost dată de Spike, Andia şi DJ Popoviciu.
Ce audienţe a înregistrat Caravana Radio Zu?
Peste 14 milioane de români au urmărit transmisiunile lor pe parcursul celor două săptămâni de caravană, conform cifrelor furnizate de postul de radio.
Mihai Morar, pe pagina lui de Instagram:
„MultZUmim pentru toată NEBUNIA! După 14 zile cu #AutorulotaZU prin ţară, am petrecut până la 4.00 dimineaţa cu o gaşcă de 1.000 de nebuni veniţi din toată România.
Aşa s-a terminat cel mai mare teambuilding cu oameni de radio şi ascultători, un roadtrip de 2 săptămâni transmis live de dimineaţa până… dimineaţa”.
„În cifre, RADIOAVENTURA a înregistrat 14 milioane de vizualizări, 11 milioane post reach pe contul de Facebook, şi 8 milioane de views pe Instagram“, au mai transmis reprezentanţii postului.
- Pe contul de Youtube au fost 256.145 de vizionari live şi 35.393 ore de vizionare,
- site-ul www.radiozu.ro a înregistrat peste 2 milioane de afişări în perioada 19 iunie – 2 iulie, conform statisticilor oficiale extrase din conturile de social media ale Radio ZU şi din Google Analitycs, se mai arată în comunicat.
E ok, baieti. Roadeti-va unghiile in continuare.
Pana la urmatoarele sondaje, raportat la publicul comercial, matinalul de la ZU are cea mai mare cota de piata in Bucuresti, in urban si pe national.